دانلود و خرید کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت ترجمه عرفان اتابکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت اثر موسسه HTeBooks

کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت

معرفی کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت

کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت نوشته با ترجمه عرفان اتابکی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور وزن خودتان را کم کنید و سالم باشید. کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت یکی از کتاب‌های موسسه HTeBooks است.

درباره کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت

افراد زیادی می‌خواهند وزن کم کنند اما به ندرت برای ورزش روزانه یا یک رژیم غذایی سالمِ با دقت برنامه‌ریزی شده وقت دارند. این درست نیست که مجبور باشید برای کاهش وزن، رژیم غذایی‌تان را بیش از حد سفت‌وسخت بگیرید. حقیقت این است که افزایش وزن به علت رفتارهای کوچک و ظاهراً بی‌اهمیتی روی می‌دهد که در زندگی خود داریم.

این کتاب قصد دارد تا به شما کمک کند تا با یادگیری رفتارهای کوچک و به ظاهر بی‌اهمیت اما مفید، وزن خود را کاهش دهید و رفتارهای مخربی را که موجب افزایش وزن شما شده، فراموش کنید و آنها را با رفتارهای ساده و بی‌دردسرِ کاهندهٔ وزن جایگزین کنید.

بهترین بخش در مورد کتاب این است که شما قادر خواهید بود بدون رفتن به پیاده‌روی‌های طولانی و سخت یا رژیم‌های غذایی به شدت دشوار، وزن کم کنید. در حقیقت شما هیچ چیزی حس نخواهید کرد مگر کمر شلوارهایتان که روز به روز گشادتر می‌شوند!

خواندن کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال وزن کم کردن هستید این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت

در بعضی شرایط تشنگی و گرسنگی در ذهن با هم اشتباه گرفته می‌شوند و باعث می‌شود افراد فکر کنند به غذا احتیاج دارند در حالی که نیاز آنها فقط یک لیوان بزرگ آب است.

از این‌رو، وقتی احساس گرسنگی به شما دست داد، مستقیماً به آشپزخانه رفته و کمی آب بنوشید. حداقل ۵ دقیقه صبر کنید ... هنوز گرسنه هستید؟ یک لیوان دیگر سربکشید و ۵ دقیقه دیگر صبر کنید. اگر همچنان همان احساس گرسنگی دارید پس واقعاً، این چراغ سبزی است برای اینکه چیزی بخورید. اغلب اوقات احساس گرسنگی همین‌جا متوقف می‌شود. زیبایی این راهکار در این است که نوشیدن یک لیوان آب، برای آن دسته از افرادی که واقعاً گرسنه هستند باعث می‌شود تا شکمشان قار و قور کند. این صدا نشانه‌ای اطمینان بخش از گرسنگی است. برای آنهایی که گرسنه نیستند این راهکار کمک می‌کند تا شکمشان پر شود و این اطمینان حاصل شود که اگر چیزی هم خوردند مقدار کمتری از آن بخورند.

پانزده دقیقه صبر کنید

اکثر مواقع، ۱۵ دقیقه تمام زمانی است که طول می‌کشد تا بدنتان گرسنگی را فراموش کند، چون اشتهای کاذب، لحظه‌ای است. یک دقیقه میل شدیدی برای خوردن یک دونات دارید و بعد از ۱۵ دقیقه حتی دیگر یادتان نخواهد آمد که چه میل شدیدی برای خوردن یک دونات داشتید.

خود را مشغول کنید

این کار با ۱۵ دقیقه صبر کردن، خوب جواب می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که زمان را بدون نگاه کردن به ساعت سپری کنید. این حواس‌پرتی می‌تواند شکل‌های زیادی داشته باشد و بستگی به این دارد که چه چیزی برای طولانی مدت شما را سرگرم نگه می‌دارد. در اکثر موارد نظم دادن دوبارهٔ ذهنتان برای متوقف کردن حس اشتهای کاذب، کافی است. مطالعات نشان می‌دهد که در اکثر موارد، پرخوری افراد معمولاً برای این است که کار دیگری برای انجام دادن ندارند. برای همین است که رفت‌وآمدهای مکرر به مقصد یخچال برای بررسی اینکه چه چیزی در دسترس است اتفاق می‌افتد. اگر روزتان را از کارهای گوناگون و وظایف کمی دشوار پر کنید کمک خواهد کرد تا دیگر جایی برای بی‌حوصلگی باقی نماند.

نظرات کاربران

monica
۱۴۰۰/۰۷/۰۲

کتاب خوبی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
«وقتی مردم به من می‌گویند که از عهدهٔ مالیِ باشگاه رفتن برنمی‌آیند، به آنها می‌گویم بیرون بزنین؛ سیارهٔ زمین یک باشگاه است و ما همین الان عضوی از آن هستیم. بدوید، کوهنوردی کنید، عرق بریزید و از تمام شگفتی‌هایی که در دسترس شماست لذت ببرید» استیو ماربولی
iMustbeFaty :/
«به یاد داشته باشید که شما یک فرد سنگین‌وزن نیستید که برای لاغر شدن تلاش می‌کند. شما فردی سالم و آراسته هستید که تلاش می‌کند دوباره دیده شود». سِلسو سوکرکورن
iMustbeFaty :/
اگر لباس‌های گشاد زیادی دارید، آنها را دور بریزید یا جایی امن در انباری بگذارید. معمولاً لباس‌های گشاد به سادگی باعث می‌شود افراد در پیگیری تلاش‌هایشان برای کاهش وزن دچار مشکل شوند، چون در لباسی که پوشیده‌اند احساس راحتی می‌کنند و فکر می‌کنند مشکلی ندارد که به اندازهٔ لباس‌ها چاق شوند! لباس‌های سایز دقیق و حتی کوچک‌تر بخرید، آن‌قدر کوچک که حس کنید به پوستتان چسبیده است. آب رفتن تدریجی لباس‌ها شما را وادار به ادامهٔ کاهش وزن می‌کند تا جایی که آنها خوب به تنتان بنشینند. این کار مانند یک راهکار کاهش وزن معکوس است.
Sheyyyda Vahed
وقتی احساس گرسنگی به شما دست داد، مستقیماً به آشپزخانه رفته و کمی آب بنوشید. حداقل ۵ دقیقه صبر کنید ... هنوز گرسنه هستید؟ یک لیوان دیگر سربکشید و ۵ دقیقه دیگر صبر کنید. اگر همچنان همان احساس گرسنگی دارید پس واقعاً، این چراغ سبزی است برای اینکه چیزی بخورید. اغلب اوقات احساس گرسنگی همین‌جا متوقف می‌شود.
احسان رضاپور
اولین نشانهٔ رایج اشتهای کاذب، مشخص بودن غذایی است که به آن میل دارید. گرسنگی واقعی تفاوتی میان انواع خوراکی‌ها قائل نمی‌شود. اگر واقعاً گرسنه باشید، نفسِ خوردن مهم است نه نوع مادهٔ غذایی. اگر در حالی که میوه و سبزی‌های درون یخچال را نادیده می‌گیرید و به یک دونات شکری فکر می‌کنید، احتمالاً شکمتان دارد فریبتان می‌دهد.
احسان رضاپور

حجم

۴۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۴۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان