دانلود و خرید کتاب ابر حافظه نعیمه خیراندیش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابر حافظه اثر نعیمه خیراندیش

کتاب ابر حافظه

معرفی کتاب ابر حافظه

کتاب ابر حافظه نوشته نعیمه خیراندیش راهکارهایی علمی و کاربردی برای داشتن حافظه‌ای قوی و پویا به شما می‌دهد.

درباره کتاب ابر حافظه

داشتن حافظه قوی و بدون فراموشی همیشه از خواسته‌های مهم افراد بوده است. هر ساله مسابقات حافظه در سطوح مختلف در سراسر جهان برگزار می‌شود و افراد زیادی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. ممکن است این تصور برای شما پیش بیاید کسانی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، افراد نابغه‌ای با استعداد ذاتی هستند و این توانایی را مادرزادی داشته‌اند. ولی برخلاف این تصور باید بگوییم که اغلب افرادی که در این مسابقات مقام‌های بالایی کسب می‌کنند، افراد عادی هستند که تکنیک‌ها، راهبردها و استراتژی‌های کار با مغز را می‌دانند و با تمرین بسیار زیاد موفق به کسب این مهارت شده‌اند.

قدرت حافظه با استفاده از تکنیک‌ها، تمرین‌ها و بازی‌های ویژه‌ای تقویت می‌شود. هر کس با هر میزان حافظه، قادر به انجام آنها و بالا بردن میزان حافظه‌اش است. قبل از آنکه به این روش‌ها بپردازیم، لازم است بدانیم حافظه چیست و چه اجزایی دارد و چگونه می‌توانیم بهترین استفاده را از آن ببریم.

 در این کتاب هم با حافظه و اجزای آن آشنا می‌شوید و هم راهکارهایی کاربردی و مفید برای داشتن یک حافظه قوی را می‌خوانید.

 خواندن کتاب ابر حافظه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب ابر حافظه

بزرگ‌ترین اَبَرکامپیوتر دنیا

فرض کنید به شما بگویند که بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین اَبَرکامپیوتر دنیا در اختیار شماست و شما می‌توانید هرگونه استفاده‌ای که بخواهید، از آن داشته باشید. اما شما روش استفاده از آن را ندانید. در این حالت، اولین کاری که انجام می‌دهید چیست؟ قطعاً پاسخ من این خواهد بود که هرچه سریع‌تر روش استفاده از آن را یاد می‌گیرم و با استفاده از آن کارهای بزرگی انجام می‌دهم. اگر شما هم مثل من مایل هستید که با استفاده از بزرگ‌ترین اَبَرکامپیوتر دنیا کارهای بزرگی انجام دهید، پس با من همراه شوید تا اندکی بیشتر درباره مغزتان که پیشرفته‌ترین کامپیوتری است که در دنیا وجود دارد، بدانیم.

چرا باید مغز را بهتر بشناسیم؟

برای اینکه بتوانیم از هر وسیله‌ای استفاده کنیم، باید ابتدا آن وسیله را به‌خوبی بشناسیم و با قابلیت‌ها و امکانات آن کاملاً آشنا شویم. حتماً برای شما هم پیش آمده که وسیله‌ای را با قیمت بسیار بالا خریداری کرده‌اید، ولی به دلیل آشنا نبودن با قابلیت‌ها و طرز کار آن وسیله نتوانسته‌اید از تمام امکانات آن به‌خوبی استفاده کنید. در نتیجه بهره‌ای که از آن وسیله برده‌اید، به اندازه یک وسیله بسیار ساده‌تر از همان نوع بوده است!

مغز ما هم یک اَبَرکامپیوتر بسیار پیشرفته با امکاناتی فراتر از تصور ما و قابلیت‌های بسیار زیاد است که دانش محدود ما باعث شده که نتوانیم به نحو شایسته‌ای از آن استفاده کنیم. هرچند که با وجود پیشرفت‌های فوق‌العاده دانش بشری در همه زمینه‌ها، هنوز هم دانش ما درباره مغز ناچیز است، ولی به کار بردن همین دانش هم تفاوت زیادی در کیفیت زندگی ما ایجاد خواهد کرد. پس اولین قدم برای استفاده هرچه بهتر از مغز، شناخت قسمت‌های مختلف مغز و آشنایی با روش استفاده از آنهاست.

آنچه قبل از شروع به تغییر در مغزتان باید بدانید

برای داشتن یک حافظه عالی قبل از هر کاری باید ذهنیت خود را تغییر دهیم. در حقیقت برای ایجاد هر تغییر بزرگی، لازم است که ذهن را آماده پذیرش آن موضوع کنیم. پیش شرط پذیرش هر تغییر جدیدی، شناسایی و بیرون راندن ذهنیت و باورهای اشتباه، و در نتیجه باز شدن جا برای حقیقت‌های درست و پذیرش آنها توسط مغز است. اغلب ما تصور اشتباهی در مورد مغزمان داریم که باعث محدود شدن کارایی مغز می‌شود. در این بخش به مهم‌ترین باورهای غلط در مورد مغز می‌پردازیم تا با شناخت آنها بتوانیم آنها را اصلاح کنیم و یا اینکه کاملاً از ذهن بیرون برانیم، و باورهای درست و سازنده را جایگزین آنها نماییم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اولین بخش خودآگاهی، شناخت تمام جنبه‌های روحی و جسمی خودش و دیگران است.
آوات همه ئی

حجم

۱۷۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۱۷۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان