دانلود و خرید کتاب شیری در قفس ۹۰۲ احمد زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیری در قفس ۹۰۲ اثر احمد زارعی

کتاب شیری در قفس ۹۰۲

معرفی کتاب شیری در قفس ۹۰۲

کتاب شیری در قفس ۹۰۲ شعرهایی از احمد زارعی، سردار شهید دوران دفاع مقدس است که به کوشش محمد حسین جعفریان و محمد کاظم کاظمی گردآوری شده و در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

درباره کتاب شیری در قفس ۹۰۲

شیری در قفس ۹۰۲ مجموعه اشعار احمد زارعی است که بعد از هفده سال منتشر شده‌اند. اشعاری که هم در قالب‌های کلاسیک و چهارپاره می‌گنجند و هم شعرهای نو را دربرمی‌گیرند. اگر کمی در این شعرها دقیق شویم، می‌توانیم نگاه و دغدغه‌ها احمد زارعی و همچنین شاعران همسنگ و همطراز او را در پس کلام او دریافت کرد. دغدغه‌هایی که هم عاشقانه هستند و هم از عشق به وطن می‌گویند. 

بخشی از فعالیت‌های شاعر، احمد زارعی که سردار و رزمنده بود نیز در این اشعار بازنمایی شده‌اند. تلاش و کوشش او برای نجات وطن از چنگال دشمنان، عشق و مهر و ارادت به امامان (ع)، معصومین و پیامبر (ص) عاشقانه‌های لطیف و کلماتی که از پی دغدغه شناخت خود می‌گویند، از جمله مضامین این اشعار هستند.

احمد زارعی سردار و رزمنده دوران دفاع مقدس است که سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و محور فکه به شهادت رسید. پیکر او پس از سی و هشت سال، شناسایی شد و با حضور خانواده او تشییع شد. در انتهاب این کتاب می‌توانید عکس‌های او را هم مشاهده کنید.

کتاب شیری در قفس ۹۰۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شیری در قفس ۹۰۲ را به تمام دوست‌داران اشعار شاعران معاصر و همچنین علاقه‌مندان به اشعار سروده رزمندگان و شهدا پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۵۷۳۶۸۶۲
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

سردار شهید احمد زارعی از انسان های عارف و ذوب در ولایت بود که دید بسیار بلندی داشت و از انسان های زمان خود جلوتر بود. از دیگر کتاب این استاد شعر میتوان به کتاب های (ستاره احمد) و (چه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان