دانلود و خرید کتاب جول اوستین کمیل نصیری چمبلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جول اوستین اثر کمیل نصیری چمبلی

کتاب جول اوستین

انتشارات:نشر عطران
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جول اوستین


 در این کتاب با زندگی جول اوستین، کشیش، نویسنده و سخنران انگیزشی معاصر آشنا خواهید شد. این کتاب را کمیل نصیری چمبلی نوشته و نشر عطران ان را به چاپ رسانده است.

 درباره کتاب جول اوستین

جول اوستین کیست؟ جول اوستین متولد ۵ مارس ۱۹۶۳میلادی است که معادل ۱۴ اسفند ۱۳۴۱ شمسی است  و اکنون در آستانه هفتمین دهه زندگی خود است. جول اوستین کشیش، نویسنده و سخنران انگیزشی است که هر هفته یکشنبه‌ها در کلیسای بزرگ لیکوود جلوی بیش از ۱۶هزار نفر به مدت تقریبا ۲۵ دقیقه سخنرانی می‌کند.

پدر جول که یک کشیش بود، او را تشویق می‌کرد تا در کلیسا سخنرانی کند اما او نمی‌پذیرفت و علاقه‌ای نداشت. کلیسایی که بزرگترین کلیسای پروتستان (شاخه‌ای از مسیحیت) و در شهر هیوستون آمریکا واقع است. در نهایت جول اوستین در سال ۱۹۹۹ پس از فوت پدرش کار او را ادامه داد و به جای پدرش کشیش ارشد کلیسای لیکوود شد. او هیچ‌وقت تصورش را هم نمی‌کرد که راه پدرش را ادامه دهد.

سخنرانی‌های هفتگی او توسط بیشتر از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده یا شنیده می‌شود. او نویسنده کتاب‌های زیادی است که هفت تا از این کتاب‌ها جزو کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌روند.

مخاطبان جول اوستین به او لقب «کشیش خنده رو» را داده‌اند. او سخنرانی‌هایش را با تکنیک‌های فن بیان با جذابیت به خصوصی همراه می‌کند طوری که وقتی پای صحبت‌های او می‌نشینید گذشت زمان را احساس نمی‌کنید.

اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه‌های زندگی که عشق بدون قید و شرط و امید بی‌پایان برای رابطه شخصی با عیسی مسیح کرده ‌است.

او در قسمت دیگری در معرفی خودش اظهار داشته که: «ما این امید را با دیگران به اشتراک می‌گذاریم با ارائه نیازهای اساسی غذا، لباس و وسایل پزشکی به کسانی که نیاز دارند. ما از تلویزیون، اینترنت، پادکست‌ها و دیگر فناوری‌های جدید استفاده می‌کنیم تا به دیگران با خبر خوب انجیل برسیم».

طرفداران اوستین او را محبوب‌ترین کشیش آمریکایی می‌دانند اما منتقدانش هم بی‌کار نمانده و با زیر ذره‌بین بردن تعالیم و رفتار شخصی و حرفه‌ای او حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

خواندن کتاب جول اوستین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به زندگی نامه و شرح حال افراد تاثیرگذار را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب جول اوستین

می دانید جول اوستین چطور به ساختمان کلیسای لیکوود به این بزرگی دست پیدا کرد؟

داستان جالبی دارد که از زبان خود او به شرح زیر است:

می دانید ما چگونه کلیسای لیکوود را پیدا کردیم؟

فقط با یک تماس تلفنی!

اینگونه کل ماجرا شروع شد. ما داشتیم تلاش می کردیم تا یک سالن سخنرانی بسازیم اما برای بار دوم زمینی که پیدا کردیم قبل از ما به فردی دیگر فروخته شد.

من کاملاً ناامید شده بودم. دیگر نمی توانستیم زمین دیگری پیدا کنیم.

وقتی می بینید به روش خودتان نمی توانید به خواسته تان برسید، به خاطر این است که خداوند چیز بهتری را برای شما در نظر گرفته است.

ممکن است در آن لحظه نتوانی آن را ببینی، در این لحظه فقط باید به خداوند اعتماد کنی.

یک روز بعدازظهر در دفترم مشغول انجام کارم بودم. دوستی که چندین سال بود با او حرف نزده بودم با من تماس گرفت. او گفت جول من یک ایده دارم، بیا برای ناهار بریم بیرون.

نظرات کاربران

این عالیه مطالبش
۱۴۰۰/۰۲/۲۶

عاالی

کاربر ۳۱۲۵۴۹۷
۱۴۰۰/۰۲/۱۷

🥰کتاب عالی هستش توصیه میکنم همه این کتاب را مطالعه کنن ضرر نمیکنن😍😘

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان