دانلود و خرید کتاب زال و رودابه مصطفی رحماندوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زال و رودابه

کتاب زال و رودابه نوشته مصطفی رحماندوست توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه نوجوان منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند. این کتاب معماهای علمی زیادی را در خود دارد که جنبه تفریح و آموزش را با هم برای کودک می‌سازد.

درباره کتاب زال و رودابه

زال پسرک سپید مویی است که وقتی به دنیا می‌آید پدرش نمی‌تواند او را بپذیرد و او را پای کوه رها می‌کند، کم‌کم زال بزرگ می‌شود و پدرش پشیمان می‌شود، به دنبال او می‌آید و او را با خود می‌برد و به او عزت می‌دهد اما در همین زمان که زال کم‌کم به زندگی کنار خانواده عادت کرده است عاشق دختر مهراب پادشاه کابل می‌شود. رودابه هم عاشق او شده است اما به هم رسیدن آنها آسان نیست. 

کتاب زال و رودابه داستانی زیبا از مجموعه نامه نامور است که از حماسه شاهنامه فردوسی انتخاب شده است ان کتاب کودکان را با تاریخ ادبیات ایران آشنا می‌کند و کمک می‌کند دنیای قصه‌های حماسی و قهرمان‌ها را بشناسند.

خواندن کتاب زال و رودابه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان از این کتاب لذت خواهند برد.

نظرات کاربران

she she
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

خیلی عالی یه🥰🥰🥰🥰🥰🥰

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان