دانلود و خرید کتاب فیلسوف تعلیم و تربیت خسرو باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فیلسوف تعلیم و تربیت اثر خسرو باقری

کتاب فیلسوف تعلیم و تربیت

معرفی کتاب فیلسوف تعلیم و تربیت

فیلسوف تعلیم و تربیت اثر نفیسه ثبات جلوه‌هایی از زندگی و‌اندیشه‌های خسرو باقری استاد فلسفه و متخصص فلسفه آموزش و پرورش و فلسفه شناخت و روان و تربیت دینی را می‌خوانید.

درباره مجموعه‌ اندیشه‌ورزان

اندیشــه‌ورزان زندگی پرفراز و نشــیبی دارند؛ چه در گذار از واقعیت های ناخوشایند و تلخ زندگی و چه در روند حل مسئله‌های دشوار و بزرگی که در مقابلشان قرار گرفته است. در این میان، داستان اندیشه‌ورزی آنها خواندنی و درنگ و تأمل در آنها آموزنده و راه گشاست. 

سیر و ســلوک اندیشه‌ورزان در دریافت‌هایشــان از حل یک مسئله، یــا مواجهه با یک ســؤال بزرگ و یــا ریاضت‌هایی که در جســت وجوهای مجاهدانه شان کشیده‌اند، دلپذیر اســت. این خردمندان روزگار، اغلب زندگی عاشقانه‌ای داشته‌اند. برای رسیدن به آمال و آرزوهایشان تلاش‌های جانانه کرده‌اند و به مراتبی از آرامش باطنی دست یافته‌اند. در نظام تعلیم و تربیت ما نیز همچون ســایر عرصه‌های علم و عمل، شــمار ‌اندیشه‌ورزان کم نبوده است؛ کسانی که در آثار و‌ اندیشه‌هایشان بارقه‌هایی از خرد و روشنگری وجود دارد. امروزه نیز، شماری از آنها که زندگی عاشقانه خــود را در کلاس درس، در مقام پاســخگویی به پرســش‌ها و گفت و گوی بی‌پایان با دانش آموزان، در هیاهوی گســترده رســانه های نوظهور، در توسعة شــگفت انگیز ارتباطــات و اطالعات، در جســت وجوی بی وقفه بازســازی و بهســازی آموزشــی، در ریزه‌کاری‌های عمیق و ژرف رفتارهای کودکان و نوجوانــان و در مدیریت‌های خرد و کلان آموزشــی و پرورشــی و در همه لحظات‌اندیشــه و تعمق در تعلیم وتربیت فرزندان این مرز و بوم می‌گذرانند، حرف‌هایی تازه برای گفتن دارند. در مجموعــه‌ای که جلد حاضر از آن پیش روی شماســت، برآنیم که نقش و اهمیت عمل و تجربه ‌اندیشــه‌ورزان در حوزه تعلیم و تربیت را مستندسازی کنیم.

بخش اول این سلســله کتاب ها، دربردارنده داستان زندگی آنهاست و در قالب روایت بیان می‌شود. در بخش دیگر آنها تجارب این افراد را در عرصه‌های علمی و عملی بازتاب می‌دهیــم. این بخش عمدتا در قالب گفت وگــو و میزگرد درباره موضوعات خاص دنبال شده است.

در این مجموعه، از بزرگانی سخن گفته می‌شود که در صحنه‌های خرد کلاس و مدرســه یا تصمیم‌گیری کلان آموزش و پرورش نقش داشته‌اند.

این جلد از مجموعه ‌اندیشه‌ورزان به زندگی و آثار استاد خسرو باقری متخصص فلسفه آموزش و پرورش و فلسفه شناخت و روان و تربیت دینی می‌پردازد.

 خواندن مجموعه اندیشه‌ورزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندا به آشنایی با چهره‌های برجسته و اندیشمندان ایرانی را به خواندن این مجموعه دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

ميتيل
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

لطفا کتاب نگاهی به تعلیم وتربیت اسلامی جلد دوم نشر پیام نور را موجود کنید

عابر پیاده
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

آقای خسرو باقری از نظریه پردازان خوب در حوزه تعلیم و تربیت است و نظریه انسان عامل از جمله تولیدات علمی ایشان محسوب می‌شود آشنایی با دیدگاه های ایشان جذاب و دوست داشتنی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۷۵۰
تومان