دانلود و خرید کتاب در تمنای یادگیری ۲ محمدرضا سرکارآرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب در تمنای یادگیری ۲

در تمنای یادگیری؛ ضیافت آموختن گفت‌و‌گوهای اسدالله مرادی با محمدرضا سرکار آرانی به قلم محمد ناصری است. این مجموعه از بزرگانی سخن می‌گوید که در صحنه‌های خرد کلاس و مدرسه یا تصمیم‌گیری کلان آموزش و پرورشی نقش داشته‌اند.

در این مجموعه نقش و اهمیت عمل و تجربه‌ی اندیشه‌ورزان در حوزه‌ی تعلیم و تربیت مستندسازی شده است. بخش دوم این سلسله کتاب‌ها در بردارنده‌ی داستان زندگی بزرگان عرصه تعلیم و تربیت است که در قالب گفتگو تنظیم شده است. در بخش دیگر هم تجارب این افراد در عرصه‌های علمی و عملی بازتاب داده شده است. این بخش عمدتاً در قالب گفت‌وگو و میزگرد درباره‌ی موضوعات خاص دنبال شده است.

 گفتگوهای این کتاب با محمدرضا سرکار آرانی سه محور مشخص دارند:

مسئله‌های امروز و تجربه های جهانی آموزش و پرورش؛ 

دریافت‌های پژوهشی و تجربه‌های سرکارآرانی از آموزش و پرورش ایران و جهان با تأکید بر مورد ژاپن؛

دیدگاه‌های ســرکارآرانی نســبت به مســائل آموزش و پرورش ایران در جایگاه محققی بین فرهنگی، به ویژه از منظر کودکان. 

دکتر محمدرضا سرکار آرانى دانش آموخته دانشگاه‌های شهید بهشتی و تربیت مدرس است و در سال ١٣٧٨ درجه دکتری تخصصی خود را در رشته آموزش تطبیقی و بین‌الملل از دانشگاه ناگویاى ژاپن گرفته است.

او در مهرماه ۱۳۸۳ به عنوان پژوهشگر برگزیده انجمن توسعه علم ژاپن انتخاب شد و همزمان بورس دوره تحقیقاتی فوق دکترى را برای ۲۴ ماه از این انجمن دریافت کرد.

دکتر سرکار آرانى فوق دکترى خود را در روش‌های بهسازی آموزش در دانشگاه ناگویاى ژاپن با موفقیت در سال ۱۳۸۵ به پایان رساند و به وطن بازگشت. او اکنون دانشیار دانشگاه علامه طباطبایى، استاد وابسته دانشکده مطالعات جهان در دانشگاه تهران و استاد مدعو دانشگاه ناگویا است.

مهم‌ترین محورهای پژوهشی سرکار آرانی عبارتند از: فرهنگ آموزش، مطالعات تطبیقی آموزش و سنت‌های آکادمیک و دانشگاهی، آموزش عالی و مدیریت دانش، و مدل‌های اثربخش بهسازی آموزش به ویژه  پژوهی.

 خواندن کتاب تمنای یادگیری ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دست‌اندرکاران امور آموزشی و تربیتی مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان