دانلود و خرید کتاب مدرسه استارتاپ ست گودین ترجمه یعقوب سالکی‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدرسه استارتاپ اثر ست گودین

کتاب مدرسه استارتاپ

معرفی کتاب مدرسه استارتاپ

کتاب مدرسه استارتاپ نوشته ست گودن است که با ترجمه یعقوب سالکی‌نیا و علی قنادیان منتشر شده است. در دنیای امروز که استارتاپ‌ها بار کسب و کارها در جهان را به‌دوش می‌کشند کتاب مدرسه استارتاپ یک راهنمای عملی و مفید است. 

درباره کتاب مدرسه استارتاپ

خلاقیت، انگیزه و نیروی جوان مهم‌ترین شاخصه‌های استارتاپ‌ها به شمار می‌روند. آنچه امروز در بررسی و پایش استارتاپ‌ها به چشم می‌خورد وجود بازار بکر، زودبازده، نیاز به سرمایه‌گذاری اندک است. تجربه موفق ایده‌های نو و مؤثر در اقتصاد کشور از جمله دیجیتال مارکتینگ این نوید را به فعالان استارتاپ می‌دهد که با جسارت و تلاش می‌توانند ضمن کمک به توسعه اقتصاد، کسب و کاری نو و جذاب را راه اندازی کنند. مطالعه کتاب مدرسه استارتاپ از آن رو اهمیت دارد که بیشتر استارتاپ‌ها مدل‌های بازاریابی و بازارسازی خود را نمی‌توانند به نتیجه برسانند. ست گادین از جمله افرادی است که توانسته است با کتاب‌های خود در این زمینه کمک حال بسیاری از شرکت‌های نوپا باشد.

خواندن کتاب مدرسه استارتاپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدرسه استارتاپ

اولین نکته در مورد آماده‌سازی این است که تعداد زیادی از افراد وجود دارند که وقت خود را برای ردیف کردن برنامه‌های خود به صورت متوالی سپری می‌کنند. این چیزی نیست که ما بخواهیم وقت خود را صرف آن کنیم. ما می‌خواهیم وقت خود را صرف صحبت کردن در مورد کارهایی که اکنون می‌کنید، بکنیم نه آماده سازی‌های بلند مدت. این همان چیزی است که من را به سمت کارآفرینی جلب می‌کند. اگر می‌خواهید جراح مغز و اعصاب باشید، ۱۵ سال از زندگی خود را صرف آماده‌سازی و مرتب کردن برنامه‌های خود به صورت متوالی می‌کنید و سپس روزی شخصی می‌گوید، «حالا شما یک جراح مغز و اعصاب هستید.» اما اگر کارآفرین هستید، شما همین حالا یک کارآفرین هستید. بی‌درنگ و مستقیم. هیچ فرآیند خاص و طولانی وجود ندارد. هیچ مجوز وگواهی نامه‌ای وجود ندارد، شما تازه شروع می‌کنید. در طول راه می‌توانید بدنبال ابزارها و برنامه‌های بیشتری باشید و آنها را به صورت متوالی بدست آورید، اما هنر واقعی کاری که ما در اینجا می‌خواهیم انجام دهیم این است که درک کنید، شما باید اکنون وظیفه خود را انجام دهید و قدمی‌بردارید. ما نمی‌خواهیم دوباره و دوباره به کمبود منابع بپردازیم، همیشه تعداد نامحدودی از منابع در دسترس شما هست، به دلیل فرصت‌ها یا ارتباطاتی که شما قبال ایجاد کرده اید. سؤال واقعی پیش روی ما این است: آیا شما مشغول آماده سازی های وقت گیر هستید؟

ساختن مونوپولی

در ابتدا از این خواهیم گفت که چرا لوگوی مونوپولی در تبلیغات روی دیوارهای شهر وجود دارد، ولی شما آن را روی لیوان یا تی‌شرت تبلیغاتی نمی‌بینید. البته من در مورد اولین نسخه بازی مونوپولی که در سال ۱۹۳۵ بدون تخته بازی منتشر شد، حرف نمی‌زنم. به نظرم اولین نسخه، بدون تخته بازی ملال آور بود چون شما مجبور بودید خودتان صفحه بازی را روی یک سطح رسم کنید. البته تصورش برای من خیلی روشن و واضح نیست. برای شروع کار ما می‌خواهیم در مورد انحصار (مونوپول بودن) صحبت کنیم. سه روش فکری در مورد انحصار وجود دارد و همچنین روش‌هایی جهت فهم ساختار انحصاری موجود است که با نیازهای شما همخوانی دارد و می‌توانید آن‌ها را پیاده‌سازی کنید. اولین نمونه، نوع بد انحصاری مانند شرکت مایکروسافت است که در آنجا کسی می‌رود و هر آنچه در قوانین ضد انحصار وجود دارد را نقض می‌کند و بازار را ناعادلانه کنترل می‌کند. ما اصلا در مورد آن صحبت نمی‌کنیم. دو نوع دیگر انحصار نیز وجود دارد. نوع انحصاری که می‌خواهیم بیشتر درباره آن صحبت کنیم، این است: دلیل اینکه نمی‌توانید مرد کوچک لوگوی بازی مونوپولی را بر روی یک بطری آب چاپ کنید، اینست که شرکت هزبرو به شما اجازه نمی‌دهد. وکلای آنها چنان جدی و سختگیر هستند که به هر کسی که لیوان قهوه و بطری‌های آب را چاپ می‌کند، از قبل اطلاع داده‌اند. اگر لوگوی مونوپولی را برای آنها بفرستید، که من سعی کردم انجام دهم، آن‌ها برای شما یک یادداشت ارسال می‌کنند که می‌گوید: «ما لوگوی بازی مونوپولی را چاپ نخواهیم کرد.»

نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۰/۰۴/۰۲

پی دی اف؟ کتاب رو با فرمت epub منتشر می کردید که راحت بشه خودند

کاربر 1400
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

ترجمه بسیار نا امید کننده است!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۷۹۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان