دانلود و خرید کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری

نویسنده:راندا برن
امتیاز:
۳.۸از ۳۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه نوشته راندا برن و ترجمه نفیسه معتکف است. او در این کتاب بعد از معرفی راز و قانون جذب از معجزه و تاثیر بی‌نظیر و باورنکردنی شکرگزاری روزانه صحبت می‌کند.

راندا برن در کتاب معجزه تاثیری را که عمل شکرگزاری می‌تواند در زندگی انسان بگذارد نشان می‌دهد. او در این کتاب یک برنامه بیست و شش روزه تهیه کرده است که در نهایت او را به اهداف و خواسته‌هایش می‌رساند. اما تنها در صورتی که به سپاسگزاری و قدردانی ایمان و یقین کامل داشته باشند. 

او در این کتاب تجربیات خود را از شکرگزاری روزانه بیان می‌کند و مخاطبانش را به این باور می‌رساند که با کمک قدردانی و شکرگزاری می‌توانند زندگی خود را دگرگون کنند. 

کتاب معجزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به قدرت شکرگزاری اعتقاد دارید و دوست دارید معجزه آن را در زندگی به چشم خود ببینید، این کتاب را بخوانید. 

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده معروف و تهیه‌کننده ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن متولد شد. او را در دنیا به دلیل نوشتن کتاب «راز» و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه «راز» منتشر کرد می‌شناسند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

مینا
۱۴۰۰/۰۸/۲۵

به نظر من شکرگزاری هر آدمی باید توی کارهای روزانه اش فراموش نکنه یادمون نره ک خداوند چقدر به شکرگزاری سفارش کرده بنده هارو بنظرم این کتاب و تمارین اش میتونه به ما برای عادت ب شکرگزار بودن کمک کنه

marie
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

خیلی از مفاهیم عمیق توزندگی وجود دارند که از بس تکرار شدند و شنیده شدند معنی اصلیشونو برای ادم از دست میدن، من بارهاشعر مولوی رو شنیدم شکر نعمت نعمتت افزون کند... یا از سعدی خوندم که منت خدای را

- بیشتر
کاربر 2777153
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

نسخه الکترونیک کتاب خوانا نیست از خریدم راضی نیستن

BiNam
۱۴۰۰/۰۴/۲۲

حیف کاغذ و هزینه‌‌هایی که صرف تولید چنین کتاب‌های مزخرفی میشه. کتاب راز، معجزه و از این دست کتابها که هدفشون چیزی جز جذب شما و درنتیجه پول شما نیست، فقط شمارو از مسیر منطق و روبرو شدن با واقعیت‌های

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان