دانلود و خرید کتاب خانه ها... طراوت جلالی فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خانه ها...

کتاب خانه‌ها... نوشتۀ طراوت جلالی فراهانی در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب، تصویری و بدون متن است که بچه‌ها می‌توانند با خلاقیت خود آن‌ را تفسیر و روایت خود را از آن‌ بسازند. کتاب در مجموعۀ قصه‌های مرغک قرار دارد و مناسب برای گروه سنی بالای ۴ سال است.

درباره کتاب خانه ها...

کتاب خانه‌ها... در مجموعۀ قصه‌های مرغک متعلق به انتشارات کانون پرورش فکری قرار دارد. طراحی و تصویرگری آن را طراوت جلالی فراهانی انجام داده است. اگر دنبال کتاب‌هایی هستید که بازی، قصه و سرگرمی را با هم در خود داشته باشد مجموعه کتاب‌های مرغک انتخاب مناسبی هستند. در خواندن کتاب‌های این مجموعه توصیه شده است که والدین با بچه‌ها مشارکت داشته باشند.

کتاب تصویری خانه‌ها... جزو کتاب‌های تصویری این مجموعه است. مهم‌ترین کارکرد کتاب‌های تصویری بدون کلمه این است که می‌توانند جنبۀ مهمی از هنرهای تصویری تجسمی را به نمایش بگذارند و بینندۀ آن‌ها، با نشانه‌های دیداری ساده و پیچیده‌ای روبه‌رو می‌شود که سعی می‌کند معنای آن‌ها را کشف کند و به یک‌ روایت و داستان برسد. کتاب‌های تصویری بدون کلمه، تنها در تعامل با مخاطب معنا پیدا می‌کنند و کارکرد آن‌ها به مخاطب وابسته است؛ بنابراین می‌توان این‌ کتاب‌ها را مشارکتی و تعاملی نامید.

در گذشته تصور می‌شد کتاب‌های بدون متن مخصوص خردسالانی است که نمی‌توانند بخوانند، در حالی که این کتاب‌ها به اندازۀ کتاب‌های متن‌دار بااهمیت هستند و ویژگی‌های خاص خود را دارند. مخاطبان این کتاب‌ها اطلاعات تصویری را دقیق‌تر نگاه کرده و هم‌زمان فکر می‌کنند تا بتوانند آن‌ها را تفسیر کنند.

کتاب‌های تصویری بدون کلمه، از مخاطبان می‌خواهند که در کامل کردن کتاب سهیم باشند و نویسندۀ کتاب شوند. این برای کودک می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. این کتاب‌ها شرایطی را فراهم می‌کنند که مخاطب به‌تنهایی داستان را هدایت کند و درک خود را از آن‌ها به‌ وجود آورند. مخاطبان و بینندگان بدون آنکه به نویسنده تکیه کنند و با توجه به پیش‌زمینۀ تجربیاتشان داستان خودشان را شکل می‌دهند. چنین کتاب‌ها این امکان را فراهم می‌کنند که بتوان کتاب را در چندین سطح و دیدگاه تفسیر کرد.

 در کتاب خانه‌ها... بچه‌ها می‌توانند بر اساس تصاویر داخل کتاب قصه بسازند. کتاب پر از خانه‌های مختلف است و هر کدام از این خانه‌ها داستان خاص خودشان را دارند. بچه‌ها می‌توانند برای هر خانه داستانی منحصربه‌فرد روایت کنند. پدر، مادر، مربی و... می‌توانند کنار کودکان بنشینند و از این طریق راه سخن گفتن و گفت‌وگو با آن‌ها را باز کنند. این موضوع، به توانایی شنیدن، تمرکز، قضاوت، تفکر انتقادی و تفکر خلاق کمک بسیاری می‌کند. مثلاً در کتاب خانه‌ها... آن‌ها می‌توانند کنار هم، با گربۀ زرد کتاب همراه شوند، خانه به خانه پیش بروند و در داستان هر خانه نکته‌های تازه کشف کنند و داستان‌های تازه بنویسند.

خواندن کتاب خانه ها... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان خلاق، کنجکاو و ماجراجو پیشنهاد می‌کنیم تا در کنار والدین و مربیان خود و به کمک ‌آن‌ها روایت خود را از تصاویر داخل کتاب بسازند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۶,۸۰۰
تومان