دانلود و خرید کتاب شخصیت سازی با نظم کورتیس لئون ترجمه پوراندخت رمدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شخصیت سازی با نظم اثر کورتیس لئون

کتاب شخصیت سازی با نظم

معرفی کتاب شخصیت سازی با نظم

کتاب شخصیت سازی با نظم نوشته کورتیس لئون است که با ترجمه پوراندخت رمدانی منتشر شده است. این کتاب یک راهنما برای ساخت دیسیپلین شخصی است. کتاب شخصیت سازی با نظم گفت‌وگویی صمیمانه با شماست، پر از پیشنهادها و نصیحت‌های دوستانه، برای کمک به بهتر شدن و سروسامان گرفتن زندگی یک دوست دیگر.

درباره کتاب شخصیت سازی با نظم

کتاب شخصیت سازی با نظم از تلفیق دو اثر از کورتیس لئون با عناوین «انضباط شخصی» و «رشد شخصی» گردآمده است، چراکه این دو کتاب مکمل یکدیگر بوده و نسبت به یکدیگر ویژگی همسویی و هم‌پوشانی دارند. 

کتاب شخصیت‌سازی با نظم دارای اطلاعات و پیشنهادهای کاربردی‌ای است که به شما کمک خواهد کرد نظم شخصی‌تان را افزایش دهید و قله‌های موفقیت را در زندگی فتح کنید.

همه ما در زندگی دارای اهدافی هستیم و امیدواریم که به آنها دست پیدا کنیم. متأسفانه اغلب ما مهارت دیسیپلین شخصی را آن‌قدر که لازم است در خود پرورش نداده‌ایم تا به ما کمک کند تا چیزی را دنبال کنیم که هدفمان را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند. گاهی اشتیاق خود را ازدست داده و تنها به انجام کارهایی ادامه داده‌ایم که در انتها به هدفمان منتهی می‌شوند. فکرش را بکنید؛ هرسال با آغاز سال جدید هرکدام از ما تصمیمات متفاوتی برای زندگی‌اش می‌گیرد، به امید آنکه تا پایان این سال جنبه‌های مختلفی از زندگی‌اش را دستخوش تغییر کرده باشد. ما هرسال را با شوق و هیجان زیادی شروع می‌کنیم و امیدواریم تا پایان آن سال انسان متفاوتی شده باشیم، اگرچه این اتفاق برای همه پیش نمی‌آید، زیرا با گذر زمان اشتیاق و تمرکزمان را نسبت به هدفی که در سر داریم از دست می‌دهیم.

همان‌طور که می‌دانید پیشرفت در زندگی، بدون پیاده‌سازی لازمه هدف به‌دستاورد، غیرممکن است. شما نمی‌توانید بدون آنکه انسان مصمم و بااراده‌ای باشید، احساسات، امیال و نیازهایی که شما را از اهداف و دستاوردهایتان دور می‌کنند را تحت‌کنترل گیرید، و رویاهایتان را دنبال کنید. برای دسترسی به موفقیت باید افکار و احساساتتان را مدیریت کرده و تمرین استقامت و تحمل کنید، چراکه همگی از ملزومات دیسیپلین شخصی هستند. 

کتاب شخصیت سازی با نظم به شما کمک می‌کند بتوانید به دیسیپلین شخصی‌تان برسید و خودتان را آن‌طور که می‌خواهید مدیریت کنید.

خواندن کتاب شخصیت سازی با نظم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شخصیت سازی با نظم

زمانی‌که شما دچار فقدان نظم در زندگی فردی‌تان می‌شوید، کنترل نفس خود را نیز از دست می‌دهید؛ به این معنا که هنگام کارکردن روی هر مسئله‌ای به راحتی دچار حواس‌پرتی می‌شوید، و نیازها، عواطف و تمایلات درونیِ ذهنتان از کاری که می‌کنید دور می‌شوند، و دیگر به عملی که درحال انجام آن هستید واقف نخواهید بود و به‌راحتی نگرش و تیزبینی خود نسبت‌به آنچه که ضروری و مهم است را از دست می‌دهید. انضباط شخصی درصدد تغییر این اتفاق در مسیر مخالف است؛ و به شما کمک می‌کند به آنچه که برایش برنامه‌ریزی کرده‌اید متعهد بمانید، هرچند مسیر دستیابی به آن ناراحت‌کننده و دشوار باشد.

در فقدان دیسیپلین شخصی احتمال حواس‌پرتی به‌شدت بالاست، و این یعنی باید برای همیشه با اغلب خواسته‌هایتان خداحافظی کنید. درعوض اگر شخصیتتان را با این گوهر دلنواز زینت بدهید دیگر نیازی نخواهید داشت که برای رسیدن به هدف‌هایتان، نیازها و امیالتان را برای همیشه ببوسید و کنار بگذارید.

دیسیپلین شخصی به شما این امکان را می‌دهد که مدیریت نفس را تمرین کرده و از افکار منفی و احساسات مخرب خود فاصله بگیرید. وقتی که شما منضبط باشید پیش از انجام هرکاری تمام جنبه‌های آن را با دقت در نظر می‌گیرید، و ایده‌های جدید به‌سرعت به ذهنتان هجوم می‌آورند، شفاف‌تر می‌اندیشید، به‌راحتی هر کار کوچک و بزرگی را که شروع می‌کنید به پایان می‌رسانید و برنامه‌ریزی‌هایتان را با موفقیت و بدون توجه به موانع و مشکلاتی که سر راهتان قرار می‌گیرد به انجام می‌رسانید.

علاوه‌بر آن دیسیپلین شخصی به شما کمک می‌کند با مقایسه‌کردن خوبی‌ها و بدی‌ها، و هرچه در مسیر اهدافتان قرار دارد تصمیمات درست‌تری بگیرید. نظم باعث می‌شود که شما تصمیمات دمدمی‌مزاجانه و غیرقابل پیش‌بینیِ کمتری بگیرید.

به‌جز همهٔ اینها، دیسیپلین شخصی، فرد را شادتر می‌کند و آرامش بیشتری برای او به ارمغان می‌آورد. نتایج تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۳ توسط ویلهم هافمن حول این مقوله انجام شد، نشان می‌دهد که اشخاصِ دارای کنترلِ نفس، نسبت‌به افرادِ فاقد این توانایی، شادتر و سرزنده‌تر هستند. این تحقیق نشان می‌دهد افراد منضبط با موانعی که در راه رسیدن به اهدافشان وجود دارد، بهتر مواجه می‌شوند، و زمان کمتری را برای افکار و رفتار ناسالم هدر می‌دهند و حتی قادر هستند به‌راحتی انتخاب‌های مثبت و کارآمد داشته باشند. درنتیجه میزان آرامش درونی و احساس شادی در این افراد رو به افزایش است.

سامان‌دادن تصمیماتتان به شما این توانایی را می‌دهد تا آنی و بدون فکر اقدام به تصمیم‌گیری نکنید، وعده‌هایی که به خود و دیگران داده‌اید را به سرانجام برسانید و به کارکردن ادامه دهید، هرچند شوق و اشتیاق و انرژی‌تان از دست رفته باشد.

با فراگیری هنر منظم بودن، شخصیتی مستقل، قدرتمند، دارای اراده و استقامت روانی برای خود ایجاد کنید، و از بی‌صبری و خشم و نشان‌دادن واکنش‌های افراطی جلوگیری کنید. با کنترل نفس و دیسیپلین شخصی، اطمینان از ساختن روابط سالم، دریافت احترام از دیگران، و درنهایت رسیدن به اهدافی که برایشان ازخودگذشتگی کرده‌اید حتمی‌ست.

با تمام منافعی که دیسیپلین شخصی در پی دارد، واضح است که رسیدگی و پرورش این عادت می‌تواند گام بزرگی برای تغییر زندگی در جهات مختلف باشد. 

نظرات کاربران

parsa
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

حتما بخوانید 👍

کاربر ۳۵۰۳۰۱۰
۱۴۰۱/۱۲/۱۸

اگر میخواهید در حد یک استاد مهارت انظباط شخصی را یاد بگیرید و مانع حواس پرتی هایی که شما را از هدفتان دور میکند باشید این کتاب را مطالعه کنید

احسان
۱۴۰۲/۰۳/۰۵

کتاب خیلی مفیدی میتونه براتون باشه ابتدای کتاب درباره نظم صحبت میکنه و سپس راهکار های بهبود اون، عادت های منفی و مثبت و خیلی موارد دیگه که حتما خودتون باید بخونید و ازش استفاده کنید اینقدر متن روان و جذابی هم

- بیشتر
مهدی جمشیدی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

من تازه شروع کردم ولی خیلی مشتاق هستم

کاربر 162100
۱۴۰۲/۰۷/۲۲

مباحث کتاب نظم منطقی و ترتیب نداشت.یعنی برای ذهن یک نظم ذهنی ایجاد نمی کرد

Mahbubeh Parhizkar
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

به نظرم در کل کتاب خوبی بود. شاید حرفهاش گاهی تکراری باشه اما نوع بیان یه جور پدرانه و مهربانی هست که به ادم شوق تغییر و امید زندگی میده. برای من مفید بود. اما همون طور که یکی دیگه از خوانندگان هم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۶)
گام اول برای موفقیت، باور داشتن به خود است؛ خودتان را باور کنید تا دیگران هم شما را باور کنند.
علی منتظری
منتظر زمان و مکان مناسب نباشید همهٔ ما بارها شنیده‌ایم که باید کارهایمان را زمانی انجام بدهیم که احساس می‌کنیم زمان آن رسیده، و هرگاه حس خوبی به آن نداشتیم، آن را رها کنیم و دست از کار بکشیم. (به ما گفته شده که به‌دنبال حرف دلمان برویم.) متأسفانه این نصیحت باعث می‌شود که تلاش و پشتکارمان را بر مبنای احساساتمان بنا کنیم؛ درحالی‌که احساسات غیرقابل پیش‌بینی و ناپایدار هستند. بنیان‌گذاشتن نظم در زندگی باعث می‌شود از موانعی که خود در مسیر رسیدن به موفقیت برای خود قرار داده‌ایم گذر کنیم؛ مانند منتظرماندن برای یک زمان خاص و انجام‌ندادن مسئولیت‌هایمان.
1258580
قدرت نفس شما را مانند یک منجنیق، به‌سمت جنبش و عمل پرتاب می‌کند، هرچند این کار را قدرتمند انجام می‌دهد، اما موقتی‌ست؛ زیرا شما به نیرویی ماندگارتر برای ادامهٔ مسیرتان نیازمند هستید. در این لحظه است که دیسیپلین شخصی به میان می‌آید. نظم و انضباط شخصی، استقامت و قدرتِ ادامه‌دادن را در اعمال شما تزریق می‌کند.
محمد زیارتی
تکرار فکر و ایده‌ها به‌طور مداوم و مکرر، ذهن و الگوی فکری را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و آن را در مسیر رسیدن به آن ایده شکل می‌دهد.
بهار
زمانی‌که شما دچار فقدان نظم در زندگی فردی‌تان می‌شوید، کنترل نفس خود را نیز از دست می‌دهید؛ به این معنا که هنگام کارکردن روی هر مسئله‌ای به راحتی دچار حواس‌پرتی می‌شوید، و نیازها، عواطف و تمایلات درونیِ ذهنتان از کاری که می‌کنید دور می‌شوند، و دیگر به عملی که درحال انجام آن هستید واقف نخواهید بود و به‌راحتی نگرش و تیزبینی خود نسبت‌به آنچه که ضروری و مهم است را از دست می‌دهید.
محمد زیارتی
یکی از راه‌هایی که می‌توانید به خود یادآوری کنید تا ذکرتان را بگویید این است که آن را چاپ کرده و در هرجایی که ممکن است چشمتان به آن بخورد نصب کنید؛ مانند درب یخچال، آیینهٔ دستشویی، پشت تلفن همراهتان، کنار تلویزیون، روی کنترل‌ها، میز محل کار، داخل ماشین، اتاق خواب و هرجای دیگری که به‌نظرتان می‌رسد. مقصود از این کار این است که هدفتان را مدام به خود یادآوری کنید و تا حد ممکن مانترای خود را تکرار کنید.
بهار
برای خود یک مانترا یا سرود مرتبط با انضباط یا هدفتان بسازید، و آن را هرروز تکرار کنید، تا این احساس به‌سراغ شما بیاید که آنچه به زبان می‌آورید حقیقت محض است. این کار کوچک و راحت به شما کمک خواهد کرد تصمیم‌هایی درست و در راستای هدفتان بگیرید.
بهار
کتاب «شخصیت‌سازی با نظم» دارای اطلاعات و پیشنهادهای کاربردی‌ای است که به شما کمک خواهد کرد نظم شخصی‌تان را افزایش دهید و قله‌های موفقیت را در زندگی فتح کنید.
عرفان
مهم نیست تست‌های آی‌کیو چه بگویند؛ هرکسی آن‌قدر ذکاوت دارد که در راه هدفش به موفقیت برسد
احسان
علت اصلی انجام نشدن کارها، عقب انداختن آنهاست.
احسان

حجم

۱۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان