دانلود و خرید کتاب بیداری غول درون ۱ آنتونی رابینز ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیداری غول درون ۱ اثر آنتونی رابینز

کتاب بیداری غول درون ۱

معرفی کتاب بیداری غول درون ۱

کتاب بیداری غول درون ۱ نوشته آنتونی رابینز و ترجمه مریم تقدیسی به مخاطبان کمک می‌کند تا از طریق ایجاد تغییر در باورهایشان، کنترل و هدایت مسیر زندگی‌شان را به دست گیرند.

درباره کتاب بیداری غول درون ۱

آنتونی رابینز در کتاب بیداری غول درون ۱، شروع به زمینه‌سازی و آماده‌سازی ذهن می‌کند. او در این کتاب بسیاری از باورهای ما را به چالش می‌کشد. باورهایی که معتقدیم مسیر زندگی ما را مشخص می‌کنند و ما را تا به امروز و به اینجا رسانده‌اند. او با کمک مثال‌هایی از دنیای واقعی به ما نشان می‌دهد که چطور با ایجاد تغییراتی عمیق در باورها، مسیر زندگی نیز متفاوت می‌شود. ما می‌توانیم به همان دانسته‌ها و آموخته‌های قدیمی خود بچسبیم و زندگی‌مان را بدون هیچ تغییری جلو ببریم اما می‌توانیم متفاوت فکر کنیم، متفاوت عمل کنیم و همین تفاوت را در زندگی‌مان هم مشاهده کنیم. 

کتاب بیداری غول درون ۱ به ما کمک می‌کند تا ابتدا با باورهای مختلف آشنا شویم. بعد مانند یک راهنما قدم به قدم ما را در مسیر به چالش کشیدن باورها به جلو می‌برد. نتیجه واقعا جالب است. دقیقا زمانی که تصمیم می‌گیریم باوری را در ذهنمان اصلاح کنیم، زندگی‌ نیز اصلاح آن بخش را بر عهده می‌گیرد. این کتاب به ما کمک می‌کند تا دریابیم که کلید همه مشکلات در دستان خودمان است و ما موفق می‌شویم، فقط اگر بخواهیم. 

کتاب بیداری غول درون ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب بیداری غول درون ۱ را به دوست‌داران کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

بخشی از کتاب بیداری غول درون ۱

ما باید درک کنیم که باورهای ما دارای این توانایی هستند که در زمانی کوتاه ما را بیمار کنند یا بهبود بخشند. طبق تحقیقات انجام شده باورهای ما سیستم ایمنی بدن را هم تحت تأثیر قرار می‌دهند و مهم‌تر از همه این که باورها می‌توانند اراده لازم برای انجام کاری را در ما ایجاد کنند یا نیروی اراده ما را تضعیف نموده یا از بین ببرند.

گاهی باورهایی که در ما ایجاد می‌شوند زمینه‌های خاصی را تضعیف یا بارور می‌کنند، مثلا آنچه درباره توانایی خود در خواندن یا رقصیدن، تعمیر ماشین یا حسابداری احساس می‌کنیم. سایر باورها را آن قدر تعمیم می‌دهیم که عملا همه جنبه‌های زندگی ما را تحت تاثیر مثبت یا منفی خود قرار می‌دهند. من چنین باورهایی را باورهای کلی می‌نامم.

باورهای کلی باورهای گسترده‌ای هستند که همه جنبه‌های زندگی ما را در بر می‌گیرند: مثل باورهایی که درباره هویت، مردم، کار، زمان، پول و خود زندگی داریم. این باورها اغلب با جملاتی توام با است، هستم و هستند بیان می‌شوند مثل، « زندگی ... است »، یا « من ... هستم » و یا « مردم ... هستند ». همان طور که مشاهده می‌کنید باورهایی در این مقیاس می‌توانند در شکل و رنگ دادن به همه زمینه‌های زندگی موثر باشند. جالب این که ایجاد تغییری جزئی در باوری محدودکننده که تا به حال با شما بوده، می‌تواند همه جنبه‌های زندگی را تحت تأثیر قرار دهد.

هر باوری به محض پذیرفته شدن، فرمانی بی‌چون و چرا به سیستم عصبی محسوب می‌شود و این توانایی را دارد که امکانات زندگی حال و آینده ما را توسعه بخشد یا به ویرانی بکشد.

اگر بخواهیم فرمان زندگی خود را در دست بگیریم، باید کنترلی آگاهانه بر باورهای خود داشته باشیم. برای این کار ابتدا باید بفهمیم این باورها کدامند و چه طور در وجودمان شکل گرفته‌اند.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

Baran Hhh
۱۴۰۰/۰۴/۱۱

یه کتاب عالی کلا کتاب های اقای رابینز عالی هستن 👌🏻

Queen
۱۴۰۱/۰۷/۲۷

یکی از بهترین‌ها در زمینه موفقیت و قانون جذب و عملکرد ذهن.. صددرصد توصیه به خوندنشو دارم، عالی👌👌

زهرا عسگری
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

توصیه میکنم کتاب خوبی بود،پر ازنکته وطلب ورا حل های خوب

nima
۱۴۰۱/۰۳/۰۷

نویسنده این دست کتابها درسته که آدم های میلیاردر و به قول معروف موفقی هستند ،ولی آیا تاحالا کسی از خودش پرسیده آیا این موفقیت و ثروت که همیشه از نظر این افراد سندی بر حقانیت کتابشونه از کجا حاصل

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
آیا تا به حال برای دیدن فیلمی افتضاح به سینما رفته‌اید؟ آیا امکان دارد که دوباره برای دیدن آن بروید؟ البته که نه. چرا؟ چون احساس خوبی در شما ایجاد نمی‌کند. پس چرا باید دائماً فیلم‌های بد گذشته را در ذهن خود مرور کنید؟ چرا باید خود را دائماً در نقش‌هایی ببینید که آنها را دوست ندارید یا در برابر کسی بازی کنید که اصلاً مورد علاقهٔ شما نیست؟ چرا باید شکست‌ها و تصمیم‌گیری‌های غلط خود را دائماً در ذهن خود مرور کنید؟
گنگ خواب دیده
دفعهٔ بعد که احساس افسردگی کردید، به آسمان نگاه کنید، بالا بپرید و بلند فریاد بزنید: « خ ـ د ـ ا ـ یا ـ شُ ـ ک ـ ر! امروز پاهایم بو نمی‌دهد! » حرکتی ظاهراً احمقانه که بدون شک حواس‌تان را پرت می‌کند و حالت‌تان را بهتر می‌کند، طوری‌که اطرافیان شما هم متوجه می‌شوند که دیگر افسرده نیستید، بلکه دیوانه‌اید.
گنگ خواب دیده
حتماً این ضرب‌المثل قدیمی را شنیده‌ایدکه: « روزی به گذشته نگاه می‌کنی و به آن می‌خندی. » اگر این واقعیت داشته باشد، چرا همین حالا به آن نخندیم؟ چرا صبر کنیم؟
گنگ خواب دیده
« چیزی که همیشه برای بهبودی لازم است دارو نیست، بلکه باور است. »
alirezazal
مردم اغلب باورهایی محدودکننده دربارهٔ خود و توانایی‌های‌شان ایجاد می‌کنند. چون در گذشته موفق نبوده‌اند، معتقدند که در آینده هم موفق نخواهند شد. در نتیجه از ترس درد و رنج، به « واقع‌بینی » روی می‌آورند. بیشتر افرادی که دائماً می‌گویند « بیا واقع‌بین باشیم »، با وحشت زندگی می‌کنند، وحشت از این که دوباره شکست بخورند. باورهایی که به دلیل همین ترس در آنها ایجاد می‌شود آنها را وادار به تعلل می‌کند، بدین ترتیب همهٔ تلاش خود را به کار نمی‌گیرند و به نتیجهٔ مطلوب نمی‌رسند.
Farzane H
« باوری در من به حقیقت مبدل می‌شود که ... به وسیلهٔ آن بتوانم بیشتر از حد توانم استفاده کنم، باوری که می‌تواند بهترین ابزار برای بکارگیری همهٔ استعدادهایم باشد. » ـ آندره ژید
Farzane H
تعمیم‌ها زندگی ما را آسان می‌کنند و به ما اجازهٔ عمل می‌دهند.
کاربر ۳۴۲۰۷۲۸
اگر قرار است در زندگی مرتکب خطایی شوید، این خطا را در جهت برآورد بیش از حد توانایی‌های خود انجام دهید
Farzane H
تعمیم‌ها زندگی ما را آسان می‌کنند و به ما اجازهٔ عمل می‌دهند.
کاربر ۳۴۲۰۷۲۸
؟ باورهای ما در کار و در زندگی همهٔ تصمیمات‌مان را کنترل می‌کنند و در نتیجه آیندهٔ ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند. یکی از باورهای کلی که می‌تواند در زندگی من و شما مؤثر باشد این است که برای شاد و موفق زیستن باید دائماً به دنبال ارتقای کیفیت زندگی خود و پیوسته در حال رشد و پیشرفت باشیم
benyamin karami

حجم

۳۵۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۳۵۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان