دانلود و خرید کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید ناپلئون هیل ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید اثر ناپلئون هیل

کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

معرفی کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

با آرامش ذهن به ثروت برسید کتابی در زمینه موفقیت، از نویسنده پیشکسوت این حوزه، ناپلئون هیل است. هیل در این کتاب از راه‌های رسیدن به آرامش ذهنی که باارزشترین دارایی در این کره خاکی است سخن گفته است.

درباره کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

 ناپلئون هیل برنامه‌ریزی برای نوشتن این کتاب را از سال‌های پایانی قرن نوزدهم شروع کرد و به گفته خودش هفتاد سال طول کشید تا آن را به پایان برساند. درواقع او نوشتن این اثر را از اوایل نوجوانی آغاز کرده بود. او در مقدمه این کتاب می‌گوید: 

«طی این سال‌ها شاهد تغییراتی در امورات انسان‌ها بوده‌ام که از تحولات زندگی مردم در تمام طی تاریخ بشری قبل از آن چشم‌گیرتر بوده است. من شاهد اختراع هواپیما، رادیو، تلویزیون، نیروی اتمی و عصر سفر به فضا بوده‌ام. شاهد بودم که نیروی برق به اقصی نقاط کشور کشیده شد، تولید در سطح صنایع به حدی رسید که کسی در قرن نوزده حتی در رؤیا هم آن را نمی‌دید. علوم و تکنولوژی رشدی انفجاری و پدیده‌ای داشتند. دیدم که ملت‌های قدیمی و کهن از میان رفتند، ملل جدیدی شکل گرفتند، جنگل‌ها و درخت‌زارها جای خود را به جاده‌های آسفالته دادند. شهر ما جای روستاهای به خواب رفته را پر کردند. من دیدم که مردم چگونه خود را با این تغییرات سازگار کردند، کاری که در طی هزاران سال تاریخ انجام داده‌اند.» 

کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید، به دنیای در حال تحول نگاه می‌کند و به نیروهایی اشاره دارد که همیشه مردم را به جلو برده‌اند و همیشه این کار را خواهند کرد. هنوز شاهد آنیم که اگر در آمد کافی نداشته باشیم زندگی‌مان از رونقی برخوردار نخواهد بود. از این رو به افزایش درآمد فکر می‌کنیم. و در کنار موفقیت‌های پولی می‌خواهیم رها از ترس، تنش‌های عصبی، بیماری، نگرانی و ناخشنودی باشیم. به عبارت دیگر، علاوه بر موفقیت مالی به دنبال آرامش ذهن هستیم تا زندگی‌مان کامل شود و به کمال برسیم. درحالی‌که این کتاب می‌تواند به شما برای دستیابی به ثروت کلان کمک کند، می‌تواند در ضمن سببی باشد که در شرایط تنعم و فراوانی به آرامش ذهن برسید.

ناپلئون هیل می‌گوید : «همان‌طور که متوجه خواهید شد وقتی درباره آرامش ذهن حرف می‌زنیم، اشاره‌امان به چیزی بیشتر از احساس آرامش در حالت استراحت است. آرامش ذهن، همزمان پویایی دارد. به عبارت دیگر آرامشی است که پویایی زندگی شما را سبب می‌گردد. می‌توان گفت که این آرامش ثروتی است که بدون آن نمی‌توانید ثروتمند باشید. آرامش ذهن به اشکال مختلفی متجلی می‌گردد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ـ رهایی از نیروهای منفی که ممکن است بر ذهن مسلط شوند، رهایی از نگرش‌های منفی از گونه نگرانی و احساس حقارت.

ـ رهایی از هر احساس خواستن و نیاز داشتن.

ـ رهایی از معلولیت‌های خودساخته ذهنی و جسمانی که زندگی را کم‌ارزش و بی‌بها جلوه‌گر می‌سازد.

ـ رهایی از انواع هراس‌ها، به خصوص از هفت نوع هراس که درباره‌اشان بحث خواهیم کرد.

ـ رهایی از نقطه ضعف شایع و رایج که می‌خواهیم بدون تلاش از هیچ به همه چیز برسیم.

ـ برخوردار شدن از شادی و نشاط حاصل از کار و دستیابی به موفقیت.

ـ عادت خود بودن و به خود اندیشیدن.

ـ عادت وارسی نگرش‌های خود در قبال زندگی خویشتن و اطرافیان.

ـ عادت کمک کردن به دیگران تا به خود کمک کنند.

ـ رهایی از این اضطراب که بعد از مرگ برایتان چه اتفاقی خواهد افتاد.

ـ عادت تلاش مضاعف در تمامی روابط انسانی.

ـ عادت فکر کردن به اینکه چه می‌خواهید بکنید، به جای اندیشیدن به موانعی که ممکن است بر سر راه شما سبز شوند.

ـ عادت خندیدن به بدبیاری‌ها و ناملایمات بی‌اهمیت زندگی.

ـ عادت دادن قبل از تلاش برای گرفتن و به دست آوردن.

به راستی که آرامش ذهن مبحث بزرگی را شامل می‌شود. به هر طریقی که از آن استفاده کنید، به شما کمک می‌کند تا بر موفقیت‌های پولی خود بیافزایید. آرامش ذهن به شما کمک می‌کند تا به هر شکل که می‌خواهید زندگی خود را اداره کنید، ارزش‌های مورد نظرتان را رعایت کنید، تا هر روز زندگی شما بهتر و سرشارتر شود.»

این کتاب را کسی نوشته که با دشواری و از طریق کوشش و خطا به آرامش ذهن رسیده است. هدف کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید این است که به دیگران کمک کند تا ضمن کسب موفقیت‌های مالی با سرعت بیشتری به آرامش ذهن برسند. اگر احساس کردید بعضی از زمینه‌ها بیش از اندازه شخصی هستند، به‌خاطر داشته باشید که این حوادث به ظاهر کوچک زندگی هستند که بخش اعظم تجربیات شخص را رقم می‌زنند.

در کتابی که هم‌اکنون می‌خوانید هیل به مواردی اشاره کرده‌ که از گذر محک زمان سربلند بیرون آمده‌اند. به نکاتی اشاره کرده است که با رعایت آن می‌توانید به آنچه می‌خواهید و علاقه دارید دسترسی پیدا کنید.

اگر کتاب‌های قبلی ناپلئون هیل را خوانده باشید، متوجه می‌شوید که کتاب حاضر هدف جدیدی را دنبال می‌کند. این کتاب به ارزش‌هایی توجه دارد که پول به تنهایی نمی‌تواند آنها را تحقق بخشد.

 خواندن کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر هدفتان در زندگی رسیدن به آرامش ذهنی است و موفقیت مالی به تنهایی ایده‌آل شما نیست، کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید اثری است که به شما در راه رسیدن به آرامش ذهنی که ثروتی واقعی و ماندگار در این دنیا است، کمک می‌کند.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل از نویسندگان پیشگام حوزه موفقیت است. او در بیست و ششم اکتبر سال ۱۸۸۳ در ویرجینیای امریکا پا به دنیا گذاشت؛ آن هم در منطقه‌ای که مردمش کم‌سواد و همنشین خرافات بودند.

 پدر ناپلئون آهنگر بود و خانه آنها بسیار کوچک و محقر. مادر هیل هم در جوانی بر اثر بیماری و سوء تغذیه، درگذشت. هیل که همیشه حسرت زندگی هم‌سالان ثروتمندش را می‌خورد، با ازدواج مجدد پدرش کاملا تنها و بی‌پناه شد. کتاب تنها دلخوشی ناپلئون در روزهای سخت نوجوانی و جوانی‌اش بود. از سیزده سالگی به خلاصه‌نویسی و داستان‌نویسی علاقه داشت برای همین توانست خبرنگار روزنامه شود. او نام گزارشگر کوهستان را برای خود برگزید. هیل با پولی که از خبرنگاری به دست می‌آورد، تحصیل می‌کرد و در ۱۸ سالگی توانست وارد دانشکده حقوق جورج تاون شود؛  اما مخارج سنگین و از عهده هیل خارج بود برای همین بیشتر وقت خود را صرف روزنامه‌نگاری کرد. 

ناپلئون روحیه خشن و جسوری داشت و حتی با خود اسلحه حمل می‌کرد. او استعداد خوبی هم در نوشتن داشت و در طول دوره کاری‌اش در روزنامه توانست با افراد سرشناس زیادی مصاحبه کند. او از تجربیات افراد موفق درس می‌گرفت و آنها را در زندگی خود به کار می‌بست. 

 ٰناپلئون هیل در سال ۱۹۲۸ توانست کتابی بانام «قوانین موفقیت» بنویسد که با استقبال خوبی روبه‌رو شد. بعد از آن مجله خود را به نام «قوانین طلایی هیل» به راه انداخت. در سال ۱۹۳۰ هم هیل کتابی درباره دستیابی به موفقیت نوشت. کتاب‌های هیل به زودی پرفروش شدند و کتاب «علوم موفقیت» او در سال ۱۹۶۰ توانست رکورد بزند و ۳۰ میلیون نسخه بفروشد.

 ناپليون هیل در سال ۱۹۷۰، زمانی که در حال نوشتن کتاب «تو می‌توانی کار کنی و معجزه ببینی» بود، در سن ۸۷ سالگی از دنیار فت.

یکی از معروفترین کتاب‌های هیل که تاکنون از پرفروش‌های موفقیت بوده است کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» او است که ناشران مختلف در ایران نیز آن را به فارسی ترجمه و منتشر کرده‌اند. این اثر که یکی از کاملترین کتاب‌های موفقیت در قرن بیشتم محسوب می‌شود در هر فصل خود به یکی از رازهای پول جمع کردن اشاره کرده است. گفتنی است این کتاب زندگی پانصد نفر در دنیا را متحول کرده است.

 بخشی از کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

ثروتی که سهیم شود با خود ثروت بیشتری به همراه می‌آورد. می‌توانید سوای پول ثروت‌های دیگری را هم با دیگران سهیم شوید. میلیونرهای روزگار ما مدعی هستند که هر کس می‌تواند میلیونر شود زیرا ثروت پخش شده است و این فرصت‌های تجاری عدیده‌ای را امکان‌پذیر می‌سازد. وقتی در خانه خودتان در اموال‌تان سهیم می‌شوید نوعی هماهنگی تولید می‌کنید که بر موفقیت شما می‌افزاید و آرامش ذهنی شما را افزایش می‌دهد. از همین حالا تصمیم بگیرید آنچه را که دارید با دیگران سهیم شوید. وقتی پول فراوان داشته باشید پول‌تان را عاقلانه‌تر سهیم می‌شوید که سود بیشتری برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

شما قرار است که پولدار شوید. اگر اجازه ندهید نقطه نظرهای منفی مانعی بر سر راه شما ایجاد کنند، مستقیمآ در راستای پولدار شدن به حرکت در می‌آیند. بله قرار است که درآمد زیادی به جیب بزنید. و این فراوانی کسب درآمد با تلاش‌های ارزشمند شما صورت خارجی پیدا می‌کند، حاصل هزینه کردن پول برای هدف‌ها و امیال ارزشمند است، حاصل پولی است که برای کمک به دیگران خرج می‌کنید.

آیا وقتی بر ثروت خود می‌افزایید بر منش و شخصیت خود هم اضافه می‌کنید؟ تابه‌حال به این نکته پی برده‌اید که این موضوع متفاوتی نیست. ارتباط نزدیکی میان قدرت پول درآوردن و قدرت شناسایی ذهن خود و صورت خارجی بخشیدن به شخصیت خود وجود دارد.

بار دیگر روشی را بررسی می‌کنیم که می‌توانید به ثروت و هم‌زمان با آن به آرامش ذهن برسید. تا جایی که به سهیم شدن پول مربوط می‌شود، متوجه می‌شوید که این روش به آینده شما ارتباط دارد. تا جایی که به سهیم شدن حدود دیگر ثروت مربوط می‌شود، این روش از هم‌اکنون در اختیار شماست. از این استفاده کنید و بگذارید که بخشی از شما باشد. زندگی براساس قانون بزرگ جبران می‌چرخد. هر چه از دارایی‌های خود بیشتر به دیگران بدهید، بیشتر به خودتان بازمی‌گردد.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اما حالا هر وقت می‌بینم بدبیاری و دشواری به من نزدیک می‌شود، به او می‌گویم: "سلام کوچولو، نمی‌دانم می‌خواهی چه درسی به من بیاموزی، اما در سر تو هر چه باشد آن را می‌آموزم، خوب هم آن را یاد می‌گیرم تا مجبور نشوی دوباره به سراغم بیایی."
کاربر ۵۶۰۳۹۶۸

حجم

۲۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۲۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان