دانلود و خرید کتاب انواع مهمانی و آداب آن (۱) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب انواع مهمانی و آداب آن (۱)

کتاب انواع مهمانی و آداب آن (۱) جلد اول از مجموعه آداب معاشرت است. این اثر به مخاطبان کمک می‌کند تا با آداب و رسوم انواع و اقسام مهمانی‌ها آشنا شوید. این کتاب را پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ نوشته‌اند و آن را با ترجمه مریم تقدیسی در دست دارید. 

این کتاب که از مجموعه آداب و معاشرت امیلی پست انتخاب شده است، به انواع و اقسام مهمانی‌هایی می‌پردازد که ممکن است خودتان ترتیب دهید یا به آن‌ها دعوت شوید. برای اینکه بهترین برخورد را با مهمان یا میزبان خود داشته باشید، لازم است تا آداب معاشرت خاص مهمانی آشنا شوید. این کتاب به شما نکات ریز بسیاری را می‌گوید که کمک می‌کند بهترین مهمان یا بهترین میزبان باشید و لحظاتی خوش را برای خودتان و دیگران رقم بزنید. 

کتاب انواع مهمانی و آداب آن (۱)  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به آشنایی با آداب و رسوم و آداب معاشرت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم. 

بخشی از کتاب انواع مهمانی و آداب آن (۱)

اگر به تازگی به آپارتمان جدیدی نقل‌مکان یا خانه خود را بازسازی کرده‌اید، شاید بخواهید یک مهمانی برای دیدنِ خانه جدیدتان ترتیب بدهید که این معمولاً مهمانی کوکتل یا بوفه برای دوستان و همسایه‌ها خواهد بود. بسته به میزان خودمانی بودن مهمانی، می‌توانید دعوت‌نامه بفرستید، تلفن یا ایی‌میل بزنید، ولی بهتر است این کار را دو تا سه هفته قبل از مهمانی انجام دهید. در مورد مهمانی دیدنِ خانه جدید هم می‌توانید فقط ساعت به پایان رسیدن مهمانی را ذکر کنید. سه تا چهار ساعت برای رفت و آمد مهمانان کافی است. اگر تعداد مهمانانتان کم است می‌توانید ساعت پایان را ذکر نکنید.

در این مهمانی‌ها، باید زمانی را به نشان دادن خانه به مهمانانتان اختصاص دهید، مگر اینکه از مهمان‌ها بخواهید خودشان خانه را ببینند. نیازی به یادآوری نیست که همه چیز ـ حتی کمدها ـ باید درنهایت نظم و ترتیب قرار داشته باشد. مهمان‌ها در چنین مناسبت‌هایی به همه جای خانه سرک می‌کشند پس بهتر است پول، نسخه‌ها و لباس‌های زیرتان را دم دست قرار ندهید. اگر قرار است شما خانه را به مهمانان نشان بدهید کسی از دوستانتان را مأمور خوشامدگویی به مهمانانی کنید که تازه از راه می‌رسند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان