دانلود و خرید کتاب رازهای قطعی کردن فروش زیگ زیگلار ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای قطعی کردن فروش اثر زیگ زیگلار

کتاب رازهای قطعی کردن فروش

معرفی کتاب رازهای قطعی کردن فروش

کتاب رازهای قطعی کردن فروش نوشته زیگ زیگلار و ترجمه مهدی قراچه داغی اثری مفید برای فعالان حوزه فروش است و به آن‌ها می‌آموزد که چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای  تبدیل شوند. 

این کتاب که ویراست دوم است، مزیتی به چاپ‌های دیگر دارد و آن این است که این جلد، مبحثی در خصوص تکنولوژی فروش هم دارد و روش‌های کسب مهارت در این زمینه را هم آموزش داده است. با به کار بستن راهنمایی‌های این کتاب به راحتی می‌توانید به فروش بالا دست پیدا کنید و از تمام ظرفیتتان در فروش استفاه کنید. 

کتاب رازهای قطعی کردن فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب مطالب خواندنی و مفیدی برای تمام فروشندگان، مدیران فروش و بازاریابان دارد. 

بخشی از کتاب رازهای قطعی کردن فروش

فروشنده حرفه‌ای شدن کار می‌برد و باید زحمت فراوان کشید. باید بتوانید به‌جای فروختن، فروشنده بسازید. اگر می‌خواهید به همه توانمندی‌های بالقوه خود در فروش برسید، باید تلاش کنید و زحمت فراوان بکشید.

این مستلزم چیزی بیش از خواندن است، اما برای اینکه تا اندازه‌ای خیالتان را راحت کنم باید بگویم که یک‌بار خواندن این کتاب قطعاً ارزش فراوانی خواهد داشت. شما با خواندن این کتاب با نظرات، ایده‌ها و احساسات مختلف آشنا می‌شوید و چیزی را تقویت می‌کند که پیشاپیش احساس می‌کنید. شما با اصطلاحات قدرتمند و کلماتی آشنا می‌شوید که با آنچه قبلاً می‌شناختید قدرتمندتر کنار می‌آیند. شما قبل از اینکه برای اولین‌بار کتاب را بخوانید بر فروش خود می‌افزایید. شما با فراست روانی جدیدی آشنا می‌شوید که می‌فهمید چرا مشتریان این‌گونه به فروشندگان «واکنش» نشان می‌دهند.

این به‌خصوص اهمیت فراوان دارد، زیرا اگر بدانید چگونه کاری را انجام دهید و بعد این کار را بکنید، همیشه برای خود شغل و حرفه‌ای خواهید داشت. اما اگر بدانید چرا این کار صورت می‌گیرد، به رئیس یا سرپرست فروش تبدیل می‌شوید.

از همه این‌ها مهم‌تر، دربارهٔ فروش احساس و نگرشی پیدا می‌کنید که بلافاصله بر بهره‌وری شما و حرفهٔ شما در بلندمدت چیزی می‌افزاید.

نظرات کاربران

MohammadReza heydari
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

آقا قیمت این کتابا رو درست کنید، یکی از عمده مزیت های کتاب الکترونیک ارزونتر بودنش هست من وقتی کتاب چاپی رو با تخفیف حدود 65 هزار تومن میفروشن چرا بیام نسخه الکترونیک رو این قیمت بخرم؟

کاربر ۲۵۶۱۲۸۷
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

توی اپلیکیشن کتابراه ۲۹ هزار تومنه

منم
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

کسی چیزی فهمید از این کتاب به منم بگه لطفا.....

کاربر 4777060
۱۴۰۲/۱۲/۰۹

به نظر من کتاب خیلی خوبیع-با داستان و حکایت روش های قطعی کردند فروش رو توضیح و شرح داده

کاربر ۴۱۱۵۵۲۶
۱۴۰۰/۱۲/۰۵

خیلی خلاصه بگویم کتابیست برای چند بارخوانده شدن و در تمام مدت باید از خودتان بپرسید از این فن من چطور میتوانم استفاده کنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«ترس از دست دادن، مهم‌تر از میل به دست آوردن است.»
Ehsan Hematyan
بیاموزیم پاسخ دهیم که کاری مثبت است و واکنش نشان ندهیم که رفتاری منفی است
محمد

حجم

۸۹۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

حجم

۸۹۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

قیمت:
۹۹,۹۰۰
تومان