دانلود و خرید کتاب اتاق حوادث جان بولتون ترجمه مهرداد عاقدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اتاق حوادث اثر جان بولتون

کتاب اتاق حوادث

معرفی کتاب اتاق حوادث

کتاب اتاق حوادث، نوشته جان بولتون است که با ترجمه مهرداد عاقدی و علی ابراهیمی منتشر شده است. این کتاب خاطرات بولتون از کاخ سفید است که یکی از کامل‌‌ترین و بی‌پرده‌ترین گزارش‌های مربوط به دولت ترامپ را آشکار می‌کند.

درباره کتاب اتاق حوادث

کتاب اتاق حوادث یکی از خاص‌ترین کتاب‌های قرن حاضر است. زیرا توسط یک مقام عالی‌رتبه اطلاعات افشاگرانه‌ای را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد،‌ مطالبی که پیش از این فقط پشت درهای بسته و بین مقامات آمریکایی از آن حرف زده می‌شد. بولتون در این کتاب روایت رییس جمهوری را می‌گوید که سیاست خارجی را مانند یک معامله‌ی بانکی می‌بیند و در همه چیز سلیقه‌ی شخصی‌اش را در اولویت قرار می‌دهد. 

در کتاب اتاق حوادث از به‌هم ریختگی سیاسی اجتماعی در ونزوئلا گرفته تا رفتار رهبر کره شمالی تا نمایش در اجلاس گروه ۷، محاسبات جنگ‌طلبانه با ایران، مسائل مربوط به اوکراین، برنامه مذاکره با طالبان و چین به عنوان تهدید بیان شده است. در این کتاب بولتون ترامپ را در کاخ سفید زیر ذره‌بین گذاشته است و تمام رفتار او را بررسی کرده است.

خواندن کتاب اتاق حوادث را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی و خاطرات سیاسی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اتاق حوادث

رئیس‌جمهور به من اطمینان داد که جانشین فلین از آزادی عمل کامل در زمینهٔ سازمان‌دهی برنامه‌ها و انتخاب کارکنانش برخوردار خواهد بود. این موضوع از دیدگاه من جهت مدیریت کارکنان ادارهٔ امنیت ملی و هماهنگی فرآیندهای مختلف آن، از اهمیت بسزایی برخوردار بود. ما دربارهٔ موضوعات وسیعی از سرتاسر دنیا گفت‌وگو کردیم، اصطلاحِ رایج در وزارت امور خارجه در مورد این‌گونه گفت‌وگوها این است که سفری دور دنیا انجام دادیم. در میانهٔ گفت‌وگو ترامپ حرف‌های من را قطع کرد و گفت: «جان حرف‌های تو فوق‌العاده است، من احساس می‌کنم که دارم تلویزیون نگاه می‌کنم و دوست دارم که فقط بهت نگاه کنم و حرف‌هایت را بشنوم، من این شرایط را خیلی دوست دارم» کوشنر از من پرسید: «تو چگونه می‌خواهی با این موضوع کنار بیایی که آدم بحث‌برانگیزی هستی؟ یعنی مردم یا تو رو خیلی دوست دارند یا ازت متنفر هستند» همین‌که دهانم را باز کردم تا پاسخ سؤال او را بدهم، ترامپ ناگهان گفت: «بله دقیقاً مثل من! مردم یا عاشق من هستند یا از من متنفر هستند! من و جان دقیقاً شبیه به هم هستیم». من توضیح دادم که یک انسان فقط باید بر اساس عملکردش مورد قضاوت قرار گیرد، سپس تعدادی از برنامه‌هایی را که در زمینهٔ سیاست خارجی در ذهنم داشتم، برای آن‌ها توضیح دادم. ملاقات ما با گفت‌وگو در مورد روسیه به پایان رسید. در مورد آن موضوع ترامپ به من گفت: «من گفت‌وگوی تو در مورد پیمانِ منع موشک‌های هسته‌ای میان برد را دیدم» (اشاره به یکی از پیمان‌های مهم بین ایالات‌متحدهٔ آمریکا و دولت روسیه داشت). او سپس توضیح داد که این پیمان به چه دلیل غیرمنصفانه است و فقط دولت روسیه و آمریکا را موظف می‌کند که توانایی‌های خود را در زمینهٔ موشک‌های میان برد اصلی محدود کنند و هیچ‌گونه اِعمال فشاری بر دیگر کشورها مانند چین، ایران و کرهٔ شمالی ندارد. این در شرایطی است که روسیه بارها و بارها از تعهدات خود در قبال این عهدنامه سرپیچی کرده است. حرف‌ها و توضیحات او دقیقاً همان حرف‌هایی بود که من در برنامهٔ فاکس نیوز گفته بودم، به همین خاطر اطمینان یافتم که او همچنان برنامه‌های فاکس نیوز را تماشا و از آن‌ها برای صحبت‌های خود الگوبرداری می‌کند. من به او پیشنهاد کردم به پوتین اعلام کنیم یا نسبت به این پیمان تعهد کامل داشته باشد یا در غیر این صورت ما به‌صورت کامل از این پیمان خارج خواهیم شد، این پیشنهاد من با موافقت کامل ترامپ روبه‌رو شد.

شبکه فریب: نگاهی به نقش انگلستان در دنیا
مارک کرتیس
روزی روزگاری القاعده
وحید خضاب
نماز و نیایش در دین مسیحی
فاطمه علی جعفری
نبرد در الوک
محمود جوانبخت
جنایت‌های ما در خرمشهر؛ خاطرات افسران عراقی از خرمشهر
محمدنبی ابراهیمی
ژاپن و ظهور یک ابرقدرت بزرگ اقتصادی
دنیس ب اسمیت
نبرد کرخه‌کور: تاریخ‌نامه دفاع مقدس استان کرمان در حماسه ثارالله: مهر ۱۳۵۹ تا شهریور ۱۳۶۰
عباس میرزایی
نقش آموزه‌های اعتقادی و نظامی اسلام در دکترین عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس
محمد رئوفی‌نژاد
نامه های یک باسواد کوچک
سمانه صنعت گر
شلیک به آسمان
ابراهیم زاهدی مطلق
قطعه‌ای از آسمان؛ هویزه
زهرا حیدری
ما نتیجه انتخاب‌ هایمان هستیم
پاتریک هالفورد
درخت کوچک آلیس
باب گراهام
روزهایی که پنج وجبی دیگر پنج وجبی نبود
زهره پریرخ
دختران شهرزاد
حسن میرعابدینی
مجموعه سوالات ارتقا و بورد تخصصی روان پزشکی 1402
مهشید ناصری سینکی
آن سوی دیوار
آرتور آر کروبر
جرس العدالة
محمد سلام جمیعان
آنچه را که نمی توانی فراموش کنی، ببخش
لیسا ترکرست

نظرات کاربران

عارف ا
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

این کتاب جان بولتون، توسط انتشارات امیرکبیر ترجمه شده و تقریباً همگی ازش راضیَن. به خاطر همین، مخاطبین این کتاب کمه. وقتی یک کتاب به خوبی ترجمه شده، نیازی نیست دوباره وقت هدر بشه برای ترجمه‌ی دوباره. این فرصت می‌تونست گذاشته

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶۶ صفحه

حجم

۷۶۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان