دانلود و خرید کتاب چگونه احساساتی نباشیم ترجمه عیسی مادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه احساساتی نباشیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه احساساتی نباشیم

معرفی کتاب چگونه احساساتی نباشیم

کتاب چگونه احساساتی نباشیم ؟ توسط موسسه HTeBooks گردآوری شده و عیسی مادی به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب با ساختاری ساده و برای خواندن سریع و آسان طراحی شده است. هدف این کتاب آگاهی رسانی در کمترین زمان است.

در این کتاب مطالب زیر را می‌خوانید:

* مؤلفه‌های هوش هیجانی

* احساسات چیستند و چرا وجود دارند

* چگونه احساسات خود را به درستی ارزیابی کنید

* چگونه خود را آرام و تأثیر احساسات شدید را کم کنید

* چگونه احساسات را برای درک بهتر پردازش کنید

* چگونه در برابر مشکلات، احساسات را برای ایجاد انگیزه در تعیین و رسیدن به اهداف خود به‌کار گیرید

* چگونه هوش هیجانی را برای برقرا ری ارتباط و تعامل با دیگران به‌کار بندید

خواندن کتاب چگونه احساساتی نباشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند احساساتشان را مدیریت کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه احساساتی نباشیم

روابط بهتر. درک و کنترل احساسات به افراد این امکان را می‌دهد تا آنها به خوبی بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، چراکه بیان مناسب و مؤثر احساسات در شکل‌گیری روابط بسیار حائز اهمیت هستند. درک احساسات دیگران موجبات دلگرمی و همدلی را فراهم می‌کند و به دنبال آن روابط رضایت‌بخش‌تر ایجاد می‌گردد.

پتانسیل رهبری. افراد پیشرو به درک چگونگی احساس خود نسبت به مسائل نیاز مبرم دارند - اگر شما نمی‌دانید در ذهن افراد چه می‌گذرد، مدیریت آنها بسیار دشوار خواهد بود. دانستن آنچه افراد در مورد آن نگران هستند، به رهبر این امکان را می‌دهد تا اقدامی در مورد آن نگرانی‌ها صورت دهد. هنگامی که رهبر در رفع نگرانی افراد تلاش می‌کند، افراد تمایل بیشتری خواهند داشت که رهبر را در رسیدن به اهداف یاری رسانند. هوش هیجانی یک مهارت مهم رهبری است، زیرا این امر رهبر را توانمند می‌سازد تا احساسات افراد، که عامل اساسی هدایت رفتار آنها محسوب می‌شود را رهبری کند.

مدیریت تعارض. شناخت احساسات و دیدگاه‌های افراد می‌تواند به برطرف کردن درگیری‌ها و جلوگیری از وقوع تنازعات کمک کند. توجه به نیازها و ترجیحات افراد درگیر، مذاکرات را آسان‌تر می‌کند.

شانس موفقیت بیشتر. یک هوش هیجانی به خوبی توسعه یافته، در کنترل هیجانات آنی بسیار مؤثر بوده و در به دست آوردن انگیزه جهت تمرکز روی اهداف به فرد کمک می‌کند. اینکه فرد بداند توانایی کنترل آنچه احساس می‌کند را دارد، سبب ایجاد اعتمادبه‌نفس و پشتکار وی می‌شود. این امر همچنین منجر به ایجاد روابط سازنده با دیگران می‌شود که می‌توانند فرد را در رسیدن به اهدافش یاری کنند. همه این موارد نهایتاً موجبات موفقیت فرد را فراهم می‌کند.

- هوش هیجانی، یا توانایی تشخیص و مدیریت احساسات، باعث می‌شود تا از زندگی رضایت بیشتری داشته باشیم. هوش هیجانی شامل خودآگاهی، مدیریت صحیح احساسات، انگیزه برای دستیابی به اهداف، همدلی با دیگران و توسعه مهارت‌های صحیح اجتماعی است. 

نظرات کاربران

پیام
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

هر کتابی که منجر به توجه و برخورد انتقادی به موضوعی شود، قطعا مفید است و این کتاب توجه نقادانه ما را به احساسات‌مان جلب و منشأ اثرگذاری مثبتی در زندگی شخصی‌مان خواهد شد.

mostafa.salehi
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

عالی و مختصر توضیح داده مخصوصا برای ما ایرانی ها که خیلی احساساتی هستیم کاربرد داره

اشکان
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

عالی و منحصر به فرد و کاربردی برای فرد.

vida azizi
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

برای افزایش هوش هیجانی خیلی کاربردی هست و مرحله به مرحله و کامل و روان توضیح داده شده و خوندنش لذت بخشه و به نظر من برای همه افراد میتونه کاربردی و مفید باشه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
ترس را به هیجان؛ تعجب را به کنجکاوی؛ افسردگی را به خاطره پردازی؛ استرس را به چالش؛ و نارضایتی را به انگیزه تغییر دهید.
eli
هرگز احساسات خود را سرکوب یا انکار نکنید. احساسات دارای اجزای جسمی هستند و باید بتوانند به راحتی در بدن جریان داشته باشند. اگر آنها را ابراز نکنید یا در مقابل آنها بجنگید، آنها گیر می‌افتند و تأثیرات منفی بر سلامتی جسم و روح شما می‌گذارند. غالباً مشاهده می‌شود که هر قدر طولانی‌تر احساسات را زندانی کنید، هنگامی که مجالی برای بروز پیدا می‌کنند، آنها قوی‌تر و مخرب‌تر نمود پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید از بروز هجوم عاطفی که بعداً سبب پشیمانی خواهید شد جلوگیری کنید، نیاز است که آنها را پردازش کنید.
پیام
"اگر از ناخودآگاهیِ خود هوشیار نباشید، مسیر زندگی شما از کنترل شما خارج می‌شود که اسمش را تقدیر می‌گذارید." کارل گوستاو یونگ
پیام
تنفس آرام، باعث آزاد شدن هورمون‌هایی می‌شود که اعضای بدن شما را شل می‌کنند، که به موجب آن شما احساس آرامش می‌کنید. به آرامی استنشاق کنید، نفس خود را برای دو ثانیه یا بیشتر نگه دارید، سپس به آرامی بازدم کنید. این کار را حداقل برای یک دقیقه انجام دهید. خواهید دید که ضربان قلب شما آرام می‌شود و احساسات شما نیز به دنبال آن فروکش خواهند کرد.
eli
هشت احساس اصلی عبارت‌اند از: خوشحال بودن، غمگین بودن، ترس، عصبانیت، نفرت، عشق، تعجب و علاقه
mostafa.salehi
عدم ابراز احساسات منجر به آسیب‌هایی از قبیل بیماری، بی‌خوابی، اختلالات خوردن، تحریک‌پذیری، افسردگی و ... می‌شود.
علیرضا
شما به کمک این روش به تدریج هر عضو از بدن را آرام خواهید کرد. این کار را با کشش عضلات قسمت خاصی از بدن انجام دهید و پس از چند ثانیه آن را شل کنید.
eli
عدم ابراز احساسات منجر به آسیب‌هایی از قبیل بیماری، بی‌خوابی، اختلالات خوردن، تحریک‌پذیری، افسردگی و ... می‌شود. در اکثر مواقع سرکوب احساسات، غیر ممکن یا مخرب است. با جستجوی راهی جایگزین برای رهایی احساسات، خود را از اثرات منفی سرکوب نجات دهید.
پیام
احساسات به معنای کمک به ما برای بقا است، اما گاهی اوقات شعله آنها زبانه می‌کشند و ما را تیره‌بخت می‌کنند. دانستن هدف از احساسات به شما امکان می‌دهد تا روی موضوع بطور عینی کار کنید.
پیام
"اگر از ناخودآگاهیِ خود هوشیار نباشید، مسیر زندگی شما از کنترل شما خارج می‌شود که اسمش را تقدیر می‌گذارید." کارل گوستاو یونگ
miracle

حجم

۳۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

حجم

۳۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان