دانلود و خرید کتاب قدرت ذهنی کیت استون ترجمه سیده‌هاجر میرجلالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت ذهنی

کتاب قدرت ذهنی یکی از کتاب‌های مجموعه چهار جلدی بانوی موفق نوشته‌ی کیت استون است و با ترجمه سیده هاجر میرجلالی منتشر شده است. این کتاب با ما یاد می‌دهد چگونه انسان موفقی باشیم و بدن و ذهن خود را در راستای موفقیت تربیت کنیم.

درباره کتاب قدرت ذهنی

 در این کتاب عادتهای خوبی را یاد می‌گیرید که زنان موفق و قدرتمند از آن استفاده می‌کنند تا خودشان را برای موفقیت بیشتر آماده کنند و زندگی شادتر و رضایت بخش‌تری داشته باشند. البته این عادت‌ها موفقیت شما را تضمین نمی‌کند؛ اما باعث می‌شود رسیدن به اهدافتان بسیار آسان‌تر شود. این کتاب شامل یک برنامه عملی است که می‌توانید آن را به سادگی در زندگی روزمرۀ خود اعمال کنید. مطالب را کوتاه آورده شده است چون وقت بسیار ارزشمند است و زندگی پرمشغله. این برنامه‌های عملی به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر یک عادت خوب را در زندگی خودتان به کار ببرید.

خواندن کتاب قدرت ذهنی؛ زن موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنیال یک زندگی موفق و شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب قدرت ذهنی

عادت سوم: مثبت‌بودن

«هنگامی که دری به روی ما بسته می‌شود، در دیگری باز می‌شود؛ اما اغلب ما آن‌قدر به درِ بسته نگاه می‌کنیم که درِ بازشده را نمی‌بینیم.» هلن کلر (نویسنده / فعال سیاسی)

تأثیر مثبت‌اندیشی مانند تلقین مثبت است و طرز فکر شما را تغییر می‌دهد. مثبت‌اندیشی به‌راحتی موجب می‌شود دید شما به دنیا تغییر کند.

اگر در حالت روحی نامناسب مثل احساس ترس و اضطراب و استرس باشید، ذهنتان فعال است و سعی می‌کند شما را از این وضعیت خارج کند. هر زمانی که در مدرسه یا دانشگاه یا محل کار یا حتی در خانه تحت‌فشار باشیم، این احساسات در ما ایجاد می‌شود.

افکار منفی زمان خیلی زیادی از زندگی ما را می‌گیرد و تنها کاری که انجام می‌دهیم این است که سعی می‌کنیم از این افکار فرار کنیم. هر زمان که تصمیم گرفتید به‌جای اینکه از حالت روحی بد خودتان فرار کنید، فردی مثبت باشید، یعنی می‌توانید چیزهای خوب زیادی را در زندگی‌تان ببینید و فرصت‌های زیادی برایتان پیش بیاید و خوشحال باشید.

وقتی اتفاق بدی برایتان می‌افتد، شاید فکر کنید به تعطیلات احتیاج دارید تا از همهٔ استرس‌ها دور بشوید؛ اما این فکر دقیقاً همان گرایش به فرار از ذهنیت منفی است. عادت مراقبه را به یاد دارید؟ بدون رفتن به تعطیلات می‌توانید پنج دقیقه مثبت فکر کنید. در طول روز می‌توانید به‌جای افکار منفی، تصمیمات کوچک مثبتی بگیرید و به این طریق، کم‌کم همه‌چیز را تغییر دهید.

وقتی شما تغییر کنید، اطرافیان شما هم تغییر می‌کنند. زمانی که در زندگی خوشحال‌تر و مثبت‌تر باشید، اطرافیان شما هم متوجه این تغییر حالت شما می‌شوند. ما دوست داریم در نزدیکی کسانی باشیم که شاد و راحت‌اند؛ چون علاقه داریم ما هم همان راحتی و شادی را تجربه کنیم. مثبت‌بودن، نه‌تنها باعث می‌شود مردم به‌سمت شما جذب شوند،‌ بلکه فرصت‌های زیادی برای شما پیش می‌آورد و بهتر می‌توانید بر چالش‌های زندگی غلبه کنید و مشکلاتی که در زندگی‌تان دارید فقط به یک مزاحمت ساده برای شما تبدیل می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۲۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان