دانلود و خرید کتاب سرسری دس دسی شراره وظیفه شناس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرسری دس دسی اثر زهره پریرخ

کتاب سرسری دس دسی

معرفی کتاب سرسری دس دسی

کتاب سرسری دس دسی مجموعه‌ای از اشعار و بازی‌های ریتمیک برای کودکان است که زهره پریرخ جمع‌آوری کرده است و شراره وظیفه‌شناس به شعر برگردانده است. این اثر با تصویرگری هنرمندانه حسن موسوی در اختیار شما قرار دارد. 

درباره کتاب سرسری دس دسی

شعرها و بازی‌های ریتمیک می‌توانند تاثیر فوق‌العاده و بی‌نظیری بر روی ذهن کودکان بگذارند. شنیدن شعر و خواندن شعر به هوش موسیقایی کودکان کمک می‌کند و مهارت‌های کلامی آنان را تقویت می‌کند. علاوه بر این، بازی‌های ریتمیک می‌توانند مهارت‌های حرکتی کودکان را بهبود بخشند و هماهنگی میان اعضای بدن را بیشتر کنند. زهره پریرخ در کتاب سرسری دس دسی، مجموعه‌ای از بازی‌های ریتمیک و شعرهای کودکانه را گردآوری کرده است. این مجموعه به هدف تقویت قوا و مهارت‌های کودکان و ساختن لحظاتی لذت‌بخش برای آنان طراحی شده است. 

کتاب سرسری دس دسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان و خردسالان از شنیدن شعرهای این کتاب و انجام بازی‌های آن لذت می‌برند. مربیان کودک و والدین نیز می‌تواند با کمک شعرهای این کتاب، بازی‌های ریتمیکی برای بچه‌ها ترتیب دهند. 

درباره زهره پریرخ

زهره پریرخ در شهر سرخس در خراسان رضوی متولد شد و از سال ۱۳۶۲ همکاری خود را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارشناس آغاز کرد. او آثار بسیاری برای کودکان و نوجوانان تالیف کرده است و فعالیت‌های دیگری از جمله مديریت داخلی مجله گلبانگ، سردبيری مجله كوشش كودك و خردسال، مسئولیت شورای پيش‌دبستانی و مسئولیت جلسه توليد قصه وابسته به شورای پيش‌دبستانی را بر عهده داشته است.

شراره وظیفه‌شناس

شراره وظیفه‌شناس در سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شدو از سال ۱۳۵۹ با مجله کیهان بچه‌ها شروع به همکاری کرد. در سال ۱۳۶۲ همکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و در حال حاضر کارشناس نظارت بر انتشارات است. از میان آثار او می‌توان به کتاب‌های آی قصه قصه قصه، کلاغ خنزر پنزری، دس دسی مامان‌ها و نینی‌ها و اسمت چیه؟ اشاره کرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان