دانلود و خرید کتاب پایین رولند اسمیت ترجمه مروا باقریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پایین اثر رولند اسمیت

کتاب پایین

نویسنده:رولند اسمیت
امتیاز:
۳.۸از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پایین

کتاب پایین نوشته رولند اسمیت و ترجمه مروا باقریان است. کتاب پایین را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب پایین

پدر و مادر پات و کوپ که هر دو دانشمند هستند، انتظار دارند فرزندانشان هم باهوش و درس‌خوان باشند، اما هیچ کدام از آن‌ها علاقه‌ا‌ی به درس خواندن ندارند. کوپ عاشق کتاب «سفر به مرکز زمین» است و دوست دارد اعماق زمین را ببیند. او شروع می‌کند به کندن تونلی طولانی در حیاط خانه. پات هم در کندن تونل به برادرش کمک می‌کند، تا این­که تونل به لوله‌ی گاز برخورد می‌کند و انفجار بزرگی رخ می‌دهد. کوپ و پات می‌توانند از این سانحه جان سالم به در ببرند ولی این اتفاق باعث می‌شود پدر و مادر کوپ و پات محدودیت‌های زیادی برای آن‌ها در نظر بگیرند. کوپ بی‌خبر خانه را ترک می‌کند و بعد از یک سال نامه‌ای به پات می‌نویسد و به او می‌گوید در نیوورک است. پات تصمیم می‌گیرد به دنبال برادرش برود.

خواندن کتاب پایین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوانان و کودکان علاقه‌مند به داستان‌های هیجان‌انگیز پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب پایین

سلام، میت‌لوف، می‌دانم از دستم عصبانی هستی که بدون یک خداحافظی خشک و خالی و بدون هیچ یادداشتی گذاشتم و رفتم، ولی نمی‌خواستم به بخت خودم لگد بزنم. نمی‌دانم مامان و بابا به تو چه گفتند، اما وقتی مدرسه بودی، دوباره سر آیندهٔ من جر و بحث راه افتاد. طبق معمول، همه‌اش یک‌طرفه بود ـ گفت‌وگو نبود، سخنرانی بود ـ و برنامه‌هایی که مامان و بابا برای من ریخته بودند خیلی برایم جذابیتی نداشت... البته تعجبی هم نداشت. برای همین بند و بساطم را جمع کردم و تا در هنوز بسته نشده بود از خانه زدم بیرون.

می‌توانستم زنگ بزنم و توضیح بدهم، اما تو که از میانهٔ من با تلفن و این‌جور چیزها خبر داری. بعد خواستم برایت نامه بنویسم، ولی هرچه بیشتر لفتش می‌دادم، متن نامه توی سرم درازتر می‌شد. بعدش از بس دراز شد که دیگر نمی‌شد نوشتش. می‌فهمی که؟ برای همین یک ضبط‌صوت دیگر خریدم شبیه به همانی که خودم وقت سفر استفاده می‌کرده‌ام و دیدم که می‌توانیم با این کارت‌های حافظهٔ کوچکی که صدا را توی خودشان ذخیره می‌کنند با هم در تماس باشیم.

راستش من دلم می‌خواهد صدایت را بشنوم و امیدوارم تو هم هنوز بخواهی صدای مرا بشنوی. پس فرض کن که این ضبط‌صوت یک جور تلفن همراه کُند است.

تازه می‌توانی تمام این‌ها را پیاده کنی توی یکی از آن دفترهایت که همیشهٔ خدا تندتند داخلش یادداشت می‌نویسی.

اپیستولاری. یادت هست؟

نظرات کاربران

نویسنده
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

بسیار عالی جذاب و هیجان انگیز بود اما آخرش جوری بود که انگار جلد 2 دارد 💙💙

sana
۱۴۰۱/۰۹/۲۵

داستان جذابی هست فراز و نشیب های زیادی داره اول د استان شروع یکم ضعیفه اما به خواندن داستان ادامه بدید خودتون جذبش می‌شوید و تا آخر مطالعه میکنید.بی صبرانه منتظر جلد بعدی هستم ممنون از طاقچه

کاربر ۳۴۲۴۶۳۲
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

کتاب زیبا و هیجان انگیزیه ✅✅💝⚘

بوک تاب
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

نوع نوشته طوری بود که وقتی شروع کردم مجبور شدم تمامش کنم. اما حالا که تمام شده با خودم می گویم که چی؟ چیزی بهم اضافه نشد، داستان خاصی هم نبود.

کاربرنرگس
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

جالب بود

V4472
۱۴۰۱/۰۶/۱۳

داستانش با ترجمه عالی بود موضوع قشنگی داشت . تنها مشکل داستان این بود که تهش باز بود و خود خواننده باید هر جور دوس داره فک کنه😊

لعل
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

خیییییییییییلی عالی❤️ بسیار عالی و ماجرا جویانه💌

Amirreza
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

جلد 2 داره؟

k
۱۴۰۱/۰۶/۱۳

شاید شخصیت برادر بزرگ تر رو دوست داشته باشم اما دلیلی برای خوب بودن خود کتاب ندارم هیچ مفهوم خاصی نداشت. هیچ پیچش خاصی نداشت. هیچ هیجان یا صحنه جالبی نبود میتونم تقریبا نود درصد کتاب رو یک خط صاف تصور کنم . رازالود. پشنهاد نمیکنم

𝑻𝒂𝒎𝒊𝒍𝒂
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

کتاب جالبی بود. موضوع متفاوتی داشت. از ترجمه راضی بودم. اتفاقات خیلی قشنگ و سنجیده چیده شده بودن. تنها اشکالی که میتونم از کتاب بگیرم اینکه پایانش خوب نبود، انگار نصفه رها شده بود...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
بعدش سال جدید می‌آد. مردم آشغال‌هایی که سال قبل جمع کردن رو دور می‌اندازن تا برای آشغال‌هایی که سال جدید قراره جمع کنن جا باز شه.
♡عاشق کتاب♡
فکر کنم اسمش سیدیه، یا سیتن یا همچین چیزی. یه‌کم عقلش سر جاش نیست، ولی مگه حالا همه عقلشون سر جاشونه؟
♡عاشق کتاب♡
بسیاری از کتاب‌های رولند اسمیت برای خوانندگان جوان برندهٔ جایزه شده‌اند، از جمله مجموعهٔ شکارچیان پنهان و سه‌گانهٔ طوفان‌سوارها. رولند قبل از آن‌که به نویسنده‌ای تمام‌وقت تبدیل شود، بیش از بیست سال متصدی نگهداری از حیوانات بوده و به واسطهٔ شغلش سراسر دنیا را گشته است. رولند با همسرش، ماری در مزرعه‌ای کوچک در اورگان، جنوب پورتلند زندگی می‌کند. برای آشنایی با او می‌توانید به سایت www.rolandsmith.com سر بزنید.
نویسنده
این‌که دفتر خاطراتت را به کسی نشان دهی مثل این است که تکه‌ای از روحت را تعارفش کنی.
Paniz
وقتی مطمئن شدم کسی توی دستشویی نیست، ضبط‌صوت را روشن کردم. سلام، میت‌لوف، می‌دانم از دستم عصبانی هستی که بدون یک خداحافظی خشک و خالی و بدون هیچ یادداشتی گذاشتم و رفتم، ولی نمی‌خواستم به بخت خودم لگد بزنم.
Sepahram Rad

حجم

۲۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۳۷,۶۰۰
تومان