دانلود و خرید کتاب بگشای در ۱ لوئیز ال. هی ترجمه فلورا قاجاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بگشای در ۱ اثر فلورا قاجاریان

کتاب بگشای در ۱

معرفی کتاب بگشای در ۱

کتاب بگشای در ۱ مجموعه‌ای از جملات کوتاه با معنا، کلمات قصار و گزین‌گویه‌های لوئیز هی است که فلورا قاجاریان به فارسی ترجمه کرده است. 

لوئیز هی که یکی از مشهورترین مربیان خودباوری است، با آثارش که در زمینه خوش‌بینی و مثبت‎‌اندیشی است، شناخته می‌شود. این کتاب مجموعه‌ای از کلمات قصار و گزین‌گویه‌های او است که به انتقال حس آرامش و داشتن دیدگاهی مثبت‌نگر کمک می‌کند. 

کتاب بگشای در ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که به خواندن کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارند، از خواندن این اثر لذت می‌برند. 

درباره لوئیز ال. هی

لوئیز لین هی ۸ اکتبر ۱۹۲۶، در لس‌آنجلس به دنیا آمد. او به عنوان یکی از مربیان پیشگام در زمینه خودباوری شناخته می‌شود. لوئیز هی دوران کودکی و نوجوانی سختی را پشت سر گذاشته بود؛ ناپدری اش فردی خشن بود و همواره او و مادرش را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد. در سن ۵ سالگی توسط همسایه‌اش مورد تجاوز قرار گرفت و در ۱۵ سالگی در حالیکه حامله بود دبیرستان را ترک کرد. در ۱۶ سالگی فرزندش را به دنیا آورد. بعد به شیکاگو رفت و برای طراحان مد کاری کرد. کاری که البته برای او موفقیت‌آمیز بود. بعد از آن از شیکاگو به نیویورک رفت و در آنجا با آثار فلورانس اسکاول شین و ارنست هولمز در خصوص تفکر نو آشنا شد. در آن زمان آن‌ها ادعا می‌کردند که خوش‌بینی می‌تواند شرایط مادی مردم را تغییر داده و همچنین مشکلات جسمی ‌را برطرف سازد. لوئیز این تفکر را باور کرد و تحقیقات زیادی انجام داد و نهایتا در سال ۱۹۷۲ اولین کتاب او با نام شفای تن چاپ شد که با فروش در ۳۳کشور جهان و ترجمه به ۲۵ زبان دنیا به یکی از پرفروش ترین کتاب‌های زمان خود بدل شد.

زمانی که لوئیز در اوج شهرت بود متوجه شد که سرطان دارد اما فلسفه شخصی و باورهایش به او کمک کرد تا این بیماری را به طور کامل از بین ببرد. اکنون موسسه انتشاراتی خودش با نام "هی‌هاوس" که از نشیمن خانه‌اش شروع و به یکی از مشهورترین موسسات چاپ تبدیل شد. لوئیز هی در نهایت در ۳۰ اوت ۲۰۱۷ در ۹۰ سالگی چشم از دنیا فروبست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۵۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان