دانلود و خرید کتاب بیداری نیلوفرانه مسیحا برزگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیداری نیلوفرانه اثر مسیحا برزگر

کتاب بیداری نیلوفرانه

معرفی کتاب بیداری نیلوفرانه

کتاب بیداری نیلوفرانه نوشته مسیحا برزگر است.

این کتاب، می‌کوشد گیر و گرفتاری‌های ناشی از شیطنت‌های نَفْس أمّاره و استحالهٔ آن را به نَفْسِ مطمئنّه شرح دهد. شاید بتوان گفت که این کتاب به دنبال کشف آن حقیقتی‌ست که حقیقت توست، همان حقیقتی که در عالم خاکی ــ که عالم نَفْس أمّاره است ــ به دست نمی‌آید. بنابراین، عالمی دیگر بباید ساخت، وز نو آدمی. این آدم نو، دیگر در تملک ملک خویش نیست، بلکه کسی ست که زِ ملک تا ملکوت را در اختیار خویش دارد، زیرا نَفْس او در خدمتِ جامِ جهان‌نمای دل اوست.

خواندن کتاب بیداری نیلوفرانه را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به آرامش روان پیشنهاد میکنیم

بخشی از کتاب بیداری نیلوفرانه

انبیا و اولیای الهی، و نیز عارفان ربانی، همواره یادآور شده‌اند که: مبادا هواهای نفسانی خویش را اله خویش بگیرید. مبادا بُت نَفْس خود را بپرستید. در غیر این صورت، کمال وجودی خویش را درنمی‌یابید. این سخن، البته با خصلت خوشباشی زمانهٔ ما تطابق ندارد. این سخن، دلمشغولی ما به نَفْس یا ایگومان را به چالش می‌کشد. خلاصهٔ سخن انبیا و اولیای الهی، و نیز عارفان ربانی این است: پیرامون حقیقتِ خویش ــ که خداست ــ طواف کنید، نه پیرامون نَفْس خویش.

برای آن که در مدار خدا بچرخی، باید از حوزهٔ جاذبهٔ نَفْس یا ایگوی خویش خارج شده باشی. انرژی عظیم نهفته در کلمهٔ قدسی لا اله الّا اللّه می‌تواند تو را از حوزهٔ جاذبهٔ نَفْس یا ایگو خارج کند و در مدار حقیقت وجودی‌ات قرار دهد. قولوا لا اله الّا اللّه، تفلحوا. فلاح، رهایی، وارستگی، در کلمهٔ قدسی لا اله الّا اللّه است.

در هر حال، شاید بتوان گفت که تمامی این کتاب، تفسیر این بیت زیبای شاعر شیرین‌سخن سرزمین‌مان حافظ شیرازی‌ست:

آدمی در عالم خاکی نمی‌آید به دست

عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی

معرفی نویسنده
عکس مسیحا برزگر
مسیحا برزگر
ایرانی | تولد ۱۳۴۰

مسیحا برزگر با کتاب‌ها و سخنرانی‌های معنوی که از او منتشر شده شناخته می‌شود. او تا به امروز تعداد زیادی کتاب را تالیف و ترجمه‌های زیادی را منتشر کرده است. عده‌ی زیادی از افراد شیفته‌ی سخنرانی‌های او هستند که به شکل فایل‌های صوتی دانلودی منتشر شده‌اند. او یکی از سخنرانان باسواد و فرهیخته‌ای است که علاوه بر دانش حوزوی و معنوی، به تحصیلات آکادمیک پرداخته و کارشناسی ارشد در رشته‌ی زبان‌شناسی دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

حجم

۴۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان