دانلود و خرید کتاب چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟! آرنولد بنت ترجمه هومن کریمی‌ایمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟! اثر آرنولد بنت

کتاب چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟!

معرفی کتاب چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟!

کتاب چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟! نوشته آرنولد بنت است. این کتاب که با ترجمه هومن کریمی‌ایمنی منتشر شده است به شما یاد می‌دهد چطور از زمانتان بیشترین استفاده را کنید.

درباره کتاب چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟!

فرض کنی شدت فعالیت‌های روزانه شما برای کسب درآمد به شما اجازه نمی‌دهد تمامی پیشنهادهای مطرح‌شده در صفحات بعد را به اجرا درآورید. با این حال، بعضی از این پیشنهادها به قوت خود باقی خواهند بود. اعتراف می‌کنیم که شاید نتوانید از زمانی که در حد فاصل ساعت پایان کار تا رسیدن به منزل در هنگام شب در اختیار دارید بهره‌برداری کنید. (اما پیشنهادی که برای استفاده از زمان رفتن از خانه به محل کار در صبحگاه مطرح کرده‌ام برای هر کسی قابل استفاده است). به‌علاوه، مدت زمان چهل ساعته‌ای که هر آخر هفته وجود دارد در دسترس شما و سایر افراد است، گرچه انباشت خستگی در طول هفته ممکن است نگذارد با تمام قوا از این فرصت بهره‌مند شوید. پس می‌ماند سه یا چند شب در طی هفته. فوراً خواهید گفت که شب‌ها آن‌قدر خسته هستید که نمی‌توانید کاری خارج از برنامه معمول‌تان انجام دهید. من نیز در پاسخ به شما فوراً خواهم گفت که اگر کار روزانه شما این اندازه خسته‌کننده است، پس تعادل زندگی‌تان به هم خورده است و باید اصلاح شود. نباید همه نیروهای انسان صرف کار روزانه‌اش شود. پس چه کار باید کرد؟

این کتاب به شما یاد می‌دهد چه‌کار کنید

خواندن کتاب چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند مفید زندگی کنند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟!

تقریباً همه ما وزیر دارایی هستیم: این گونه حرف زدن غرور لحظه‌ای‌مان را ارضا می‌کند. روزنامه‌ها سرشار از مقالاتی هستند در باب اینکه با فلان و بهمان مقدار پول چطور باید زندگی کرد، و این مقالات باعث انجام مکاتباتی می‌شوند که خشونت‌شان نشانگر جذابیت موضوع است. اخیراً، در یکی از سازمان‌ها، بحثی درگرفت درباره اینکه آیا زنی با درآمد سالانه ۸۵ پوند می‌تواند زندگی خوبی داشته باشد یا خیر. مقاله‌ای دیدم با عنوان «چطور با هفته‌ای هشت شیلینگ زندگی کنیم». اما هرگز مقاله‌ای ندیده‌ام که موضوعش «چگونه بیست و چهار ساعتِ روزهای هفته‌مان را زندگی کنیم». اما به قول معروف وقت طلاست. این ضرب‌المثل واقعیت را کمتر از آنچه هست برجسته می‌سازد. زمان خیلی ارزشمندتر از طلاست. اگر زمان داشته باشید می‌توانید طلا کسب کنید، ولی حتی اگر ثروتی را که در جیب همه کت‌های آویزان‌شده در هتل کارلتون۳ وجود دارد به شما بدهند، باز نمی‌توانید یک دقیقه بیشتر از وقتی که در اختیار من یا در اختیار آن گربه کنار آتش است بخرید.

فیلسوفان فضا را توضیح داده‌اند. ولی زمان را تشریح نکرده‌اند. زمان ماده خام توضیح‌ناپذیر همه چیزهاست. با زمان هر چیزی ممکن است؛ بدون آن، هیچ چیز. زمانی که ما در اختیار داریم به راستی معجزه‌ای است که هر روز رخ می‌دهد. اگر این موضوع را به دقت بررسی کنیم، واقعاً شگفت‌زده می‌شویم. شما صبح از خواب بیدار می‌شوید، و خواهید دید! کیف پول‌تان به طرزی معجزه‌آمیز با بیست و چهار ساعت از ماده‌ای پر شده که از دنیای زندگی‌تان ساخته نشده است! 

نظرات کاربران

unicorn
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

چیز خاصی نداشت،احتمالا کتابهای بهتر و کاربردی تری در این زمینه بتونید پیدا کنید،نویسنده فقط حرف زد و حرف زد...

کاربر ۲۲۶۷۸۱۵ غلامعلی.بیدسرخی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

خیلی مطالب بدرد بخور نداشت.

آفتاب
۱۴۰۲/۱۲/۱۹

این کتاب‌ را به پیشنهاد نویسنده کتاب آیین سخنرانی مطالعه کردم مفید بود

بتمن
۱۴۰۲/۰۳/۳۰

متاسفانه ترجمه اصلا خوب نبود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
باید پیش از آنکه دست به کاری با ارزش بزنید اراده خود را خوب جمع کنید. من خودم از این تقویت اراده خوشم می‌آید. به نظرم فرق اصلی من و آن گربه‌ای که کنار آتش لمیده در همین است.
Saba | صبا | 서버
عادات بزرگترین دشمنان تغییر هستند!
Saba | صبا | 서버
یکی از نکات مهمی که انسان معمولی ما باید بیاموزد این است که قوای ذهنی قابلیت فعالیت سخت و مداوم را دارند؛ قوای ذهنی به مانند دست و پا خسته نمی‌شوند. تنها چیزی که بدان نیاز دارند تغییر است و نه استراحت، البته به استثنای زمان خواب.
Saba | صبا | 서버
اگر خیال می‌کنید می‌توانید جدول زمانی خلاقانه ای را تهیه و از این راه به ایده‌آل های خود برسید، بهتر است هم‌اکنون امیدتان را از دست بدهید.
Saba | صبا | 서버
مهمترین ادراک عبارت است از درک پیوسته علت و معلول؛ به بیان دیگر، درک رشد مداوم جهان؛ باز هم به بیانی دیگر، درک روند تکامل. اگر انسان به درستی این اندیشه صحیح را در ذهن خود جا انداخته باشد که هیچ چیز بی‌علت نیست، نه تنها ذهن آدمی بزرگتر می‌شود، بلکه قلبش هم انبساط می‌یابد.
کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
در مسئله فراتر رفتن از برنامه‌ها، یک ساعت در صبح به اندازه دو ساعت در شب بازدهی دارد.
عاطفه
ما فکر نمی‌کنیم. منظورم این است که به چیزهایی که واقعاً اهمیت دارند فکر نمی‌کنیم؛ به مسئله خوشبختی‌مان فکر نمی‌کنیم، به جهتی که در آن پیش می‌رویم، به چیزهایی که زندگی به ما می‌دهد، به سهمی که عقل در تعیین کارهایمان دارد (یا ندارد) و به رابطه میان اصول‌مان و رفتارهای‌مان فکر نمی‌کنیم.
Saba | صبا | 서버
تمامی مردمان فرزانه همه اعصار بر سر آن توافق دارند. نه ادبیات است و نه هیچ هنر دیگری، نه تاریخ است و نه هیچ‌یک از علوم دیگر. آنچه باید مطالعه کنید خودتان هستید.
Saba | صبا | 서버
قشنگی عرضه بی‌وقفه زمان این است که نمی‌توانید از قبل آن را هدر بدهید. سال بعد، روز بعد، ساعت بعد برای شما آماده است، کامل و بی‌عیب و نقص، گویی هرگز پیشتر حتی یک لحظه از زندگی‌تان را هدر نداده یا اشتباه بکار نبرده‌اید.
Saba | صبا | 서버
مردی بر لبه استخری ایستاده است و می‌خواهد درون آب سرد بپرد. اگر از شما بپرسد «چه طور شروع کنم به پریدن؟» خواهید گفت «فقط بپر. به اعصابت مسلط باش و بپر».
Saba | صبا | 서버

حجم

۵۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۵۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان