دانلود و خرید کتاب زبانه‌های خشم دیو اگرز ترجمه زروان بختیار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبانه‌های خشم اثر دیو اگرز

کتاب زبانه‌های خشم

نویسنده:دیو اگرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زبانه‌های خشم

کتاب زبانه‌های خشم رمانی از دیو اگرز با ترجمه زروان بختیار است. داستان درباره یکی از فضانوردان ناسا است که توسط مردی که در ظاهر آشنای قدیمی اوست، دزدیده شده. 

درباره کتاب زبانه‌های خشم

زبانه‌های خشم یک رمان خواندنی و پر از ماجرا از دیو اگرز است. داستان درباره مردی است که به سراغ یکی از فضانوردان ناسا می‌رود و او را می‌رباید. او برای اینکار مدت‌ها برنامه‌ریزی کرده است. او فضانورد را به یک پایگاه نظامی متروکه می‌برد و آنجا زندانی می‌کند. حالا فضانورد در دستان این مرد اسیر است و باید به سوالاتی که از او می‌پرسد پاسخ بدهد. هرچند مرد بارها به او می‌گوید که آسیبی به او نخواهد رساند اما او به دنبال چه چیزی است؟ 

زبانه‌های خشم نامزد دریافت جایزه‌ی پولیتزر، برنده‌ی جایزه‌ی ادبی بین‌المللی ۲۰۱۶ دابلین (IMPAC) و کتاب پیشنهاد شده در گاردین، نیویورک تایمز و ایندیپندنت است. 

کتاب زبانه‌های خشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به رمان‌های خارجی از خواندن این کتاب لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب زبانه‌های خشم

خب برايت سؤال هست که کجایی؟ این پايگاه ديگر برقرار نیست و متروکه شده است. هیچ کس نمى‌داند با آن چه کار کند و فقط این جا افتاده است و دارد در این زمین میلیون دلاری خراب مى‌شود. اقیانوس را نمى‌توانى از این جا ببینى، اما حدود نیم مایل پایین تر از آن سراشیبى است. منظره‌اش بی‌نظیرست؛ اما در این زمین فقط همین ساختمان‌های در حال تخريب وجود دارد. چند صدتا از این ها، و بیست تا مثل همین [ساختمان] در يک رديف وجود دارد. فکر مى‌کنم از این ساختمان برای آزمايش تسلیحات شیمیایی استفاده مى شده است. يکى ديگر هم نزديک این جاست که در آن روش‌های بازجویی کردن آموزش مى‌دادند. همه‌ی ساختمان‌های مثل این، تیرهایی دارند که می‌توانى چیز هایی را به آن وصل کنى. چرا مرا این طوری نگاه مى کنى؟ يعنى مرا شناختى؟

نه.

بله، شناختى.

ِِنشناختم. تو يک دیوانه ی عوضى هستى و گفتم بهت، من دیوانه ها را نمى‌شناسم. زندگى‌ام این طور بهتر بوده است.

ِکو. من واقعا مى‌خواهم شروع کنم. پس يا آن طوری که دوست دارم کارمان را شروع مى کنیم و حرف مى زنیم، يا من بهتشک الکتريکى مى زنم تا همراهى‌ام کنى و شروع کنیم. پس چه طور است که با من حرف بزنى. بیا این کار را مردانه انجام دهیم. ما کاری دار يم و بايد آن را انجام دهیم. تو همه‌اش مشغول کار کردن بودی، مواظب همه چیز بودی و به کارت مى‌رسیدی. من از تو چنین بازدهى‌ای را مى‌خواهم. خب، من اهل کجايم؟ تو مرا از کجا مى‌شناسى؟

نظرات کاربران

shahyad
۱۴۰۲/۰۵/۳۱

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۵۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان