دانلود و خرید کتاب موفقیت نامحدود ناپلئون هیل ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت نامحدود اثر ناپلئون هیل

کتاب موفقیت نامحدود

نویسنده:ناپلئون هیل
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب موفقیت نامحدود

کتاب موفقیت نامحدود نوشتهٔ ناپلئون هیل و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. انتشارات جیحون این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ ۵۲ گام برای رسیدن به موفقیت شخصی و مالی.

درباره کتاب موفقیت نامحدود

کتاب موفقیت نامحدود از ۵۲ مقالهٔ انگیزشی تشکیل شده و کلید ثروت، قدرت، شادی و سلامتی را در خود جای داده است. هر یک از این مقاله‌ها چالش‌برانگیز، الهام‌بخش و جالب توصیف شده است. نویسنده می‌خواهد شما را تحریک کند تا قدرت نامحدود ذهن خود را توسعه دهید. با مطالعهٔ این اثر به ایده‌های جدیدی می‌رسید و بر روی دستیابی به اهداف خود متمرکز می‌شوید. گفته شده است که آرای ناپلئون هیل تأثیر بسیاری بر به ارمغان‌آوردن شادی، سلامتی، قدرت و ثروت برای کسانی داشته که میل خالصانه و سوزانی برای رسیدن به اهداف خود داشته‌اند. او به ما یاد می‌دهد چگونه زندگی خود را زندگی کنیم. او اشاره کرده است که ما فقط بر یک چیز کنترل داریم؛ ذهن خودمان و نابغه کسی است که ذهن خود را کاملاً در اختیار گرفته و آن را به‌سمت اهدافی که خودش انتخاب کرده، هدایت کند.

خواندن کتاب موفقیت نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا و در خانواده‌ای فقیر متولد شد؛ خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردند، یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از ۱۳سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام «گزارشگر کوهستان» را برای خودش انتخاب کرد. او با پولی که از این راه به دست آورده بود، موفق شد وارد دانشگاه حقوق شود، اما در ادامه نتوانست هزینه‌های آن را بپردازد و تحصیلاتش را نیمه‌کاره رها کرد. ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت؛ به‌همین‌دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. او سال‌ها تلاش کرد تا در نهایت موفق شد نتیجهٔ تمام مصاحبه‌ها را در یک کتاب گردآوری کند. این اثر از راه‌وروش ثروتمندشدن گفته و رمز موفقیت رسیدن به پول از زبان کسانی است که واقعاً به این موفقیت رسیده‌اند. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن کتاب فروش رفته است. از میان آثار دیگر او می‌توان از «قانون موفقیت» و «دینامیت مغزی» نام برد. ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب موفقیت نامحدود

«همۀ ما می‌خواهیم مورد علاقه باشیم. همۀ ما به دنبال جلب رضایت و دوستی دیگران هستیم. علاوه بر آن می‌دانیم تنها در صورتی می‌توانیم در زندگی موفق شویم که با دوستان و نزدیکان همکاری نزدیکی داشته باشیم. اولین ویژگی حائز اهمیت در کسب شخصیتی جذاب، انعطاف‌پذیری است.

انعطاف‌پذیری یعنی توانایی تطبیق روانی و جسمانی با محیط و شرایط، درعینِ حفظ خویشتن‌داری و آرامش. ولی انعطاف‌پذیری به معنای سازش‌پذیری محض هم نیست. برای برخورداری از روحیه‌ای سازگار، نیازی نیست که در برابر خواسته‌ها و هوس‌های دیگران تسلیم محض باشید. اکثر مردم برای چنین افرادی احترام قائل نیستند.

شاید این توصیف بهتری برای کلمۀ انعطاف‌پذیری باشد، توانایی سریعِ ارزیابی و سنجش شرایطی خاص برمبنای دلیل و منطق و با استفاده از حداقل احساسات. برخورداری از انعطاف‌پذیری یعنی آمادگی برای اقدام فوری در استفاده از یک فرصت یا حل یک مشکل. این ویژگی توانایی شما را برای تصمیم‌گیری افزایش می‌دهد.

انعطاف‌پذیری به « آرتور نش »، خیاط مشهور لباس مردانه در سینسیناتی، کمک کرد تا بتواند در زمان ورشکستگی سریعاً خود را با اوضاع جدید تطبیق دهد و تصمیمی صحیح اتخاذ کند.

او همۀ کارمندان خود را در برابر حقوق، بعلاوۀ سود، به شراکت خود درآورد و موفق شد شرکتش را به یکی از سودآورترین نوع آن مبدل کند.

گاهی انعطاف‌پذیری دیگران نیز می‌تواند به سود شما باشد. در این مورد برای مثال می‌توان به « هنری فورد » اشاره کرد که در برخورد با کارمندان و وابستگان کاری بسیار ناشکیبا و کم‌طاقت بود. این سیاست توأم با انعطاف‌پذیری همسرش « کلارا » بود که بردباری بیشتری را در او ایجاد می‌کرد و باعث پیش‌گیری از مشکلات فراوانی می‌شد.»

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان