دانلود و خرید کتاب کیمیاگر پائولو کوئیلو ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

کتاب کیمیاگر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۲۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کیمیاگر

پائولو کوئلیو برای نوشتن کتاب کیمیاگر، یازده سال روی کیمیاگری تحقیق کرده است. ماجرای کتاب کیمیاگر درباره چوپانی اسپانیایی به نام سانتیاگو است که زادگاهش را در اندلس ترک می‌کند و به شمال آفریقا می‌رود تا گنجی مدفون را در حوالی اهرام مصر پیدا کند. در این راه با زنی کولی، مردی که خودش را پادشاه می‌داند و یک کیمیاگر آشنا می‌شود و عاشق فاطمه، دختر صحرا می‌شود. همه این افراد، سانتیاگو را در مسیر جست وجویش هدایت می‌کنند و هیچ‌کس نمی‌داند این گنج چیست. آیا سانتیاگو می‌تواند بر موانع راهش در صحرا غلبه کند یا نه؟ چیزی که در آغاز ماجراجویی کودکانه به نظر می‌رسید، سرانجام به جست وجوی گنجی مبدل می‌شود که فقط در درون می‌توان آن را یافت. در کتاب کیمیاگر، نویسنده می‌خواهد به مخاطبان این مفهوم را برساند که اگر هدفی را در زندگی برای خود پررنگ دیدید هیچ‌گاه آن را غیرقابل‌دسترس ندانید بلکه برای آن تلاش کنید. هر چه بیشتر ادامه دهید، بیشتر شایسته نتیجه‌ای والا خواهید بود.

برخی از منتقدین این اثر پائولو کوئلیو را ملهم از مثنوی معنوی مولوی دانسته‌اند چرا که کیمیاگر، انسان اجتماعی را برای گریز از زخم‌‌ها و دردهای گریزناپذیر جهان مدرن به دنیای درون فرا می‌‌خواند و در استعاره‌‌ای شبیه مثنوی مولانا سفر به درون و رسیدن به روشنایی را پیش‌روی خواننده قرار می‌‌دهد.

کتاب کیمیاگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کیمیاگر از کتاب‌های بسیار زیبا و پرمعنی درباره‌ی رسیدن به اهداف، نومید نشدن و سفر به درون هر انسان برای جستجوی آرامش و روشنایی است. اگر جایگاه چنین چیزهایی را در زندگی‌تان گم کرده‌اید، کیمیاگر برای شما است.

درباره‌ پائولو کوئلیو

پائولو کوئلیو در ۲۴ اوت سال ۱۹۴۷ در ریودوژانیرو برزیل به دنیا آمد. مادر او لیژیا خانه‌دار و پدرش مهندس بود. او در دوران نوجوانی آرزویش مبنی بر نویسنده شدن را با خانواده‌اش درمیان گذاشت اما به دلیل مخالفت آن‌ها به مدرسه حقوق رفت. بعد از یک سال مدرسه حقوق را ترک کرد. او مدتی مثل هیپی‌ها زندگی می‌کرد. در زندگی پر حادثه‌اش تجربه بستری شدن در یک آسایشگاه روانی، اعتیاد، دستگیری توسط حکومت و ... را دارد. بعد از مدتی که به عنوان ترانه‌سرا مشغول کار بود و درآمد خوبی نیز داشت، دوباره به رویای نویسنده شدن فکر کرد و شروع به نوشتن کتاب‌هایش کرد. او پرفروش‌ترین نویسنده‌ی پرتغالی است که کتاب کیمیاگرش به ۷۰ زبان ترجمه شده و همین باعث ثبت اسم او در کتاب رکوردهای گینس است. او و همسرش در حال حاضر در اروپا و ریودوژانیرو زندگی می‌کنند. از آثار مشهور او می‌توان به ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، الف، زهیر، کنار رودخانه‌ی پیدرا نشستم و گریستم و مکتوب اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

Tesla
۱۴۰۲/۰۵/۰۶

کتاب بسیار جالب و جذابی بود و پیشنهاد می‌دهم که مطالعه کنید. داستان خیلی زیبا بود و پایان غیر منتظره و زیبایی داشت ! این کتاب بسیار جمله های آموزنده و مفیدی داره و اگه کمی با تأمل به این کتاب نگاه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۴۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان