دانلود کتاب صوتی پسر عیسا با صدای اشکان عقیلی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پسر عیسا اثر دنیس جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی پسر عیسا

نویسنده:دنیس جانسون
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۳.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پسر عیسا

کتاب صوتی پسر عیسا اثری خواندنی، مجموعه یازده داستان کوتاه اما بهم پیوسته از نویسنده‌ی معاصر آمریکایی، دنیس جانسون است. کتابی که جایزه‌ی ملی کتاب آمریکا را برای نویسنده به ارمغان آورده است.

نسخه‌ی صوتی کتاب پسر عیسا را با ترجمه‌ی روان از پیمان خاکسار و صدای اشکان عقیلی‌پور در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی پسر عیسا

کتاب صوتی پسر عیسا را می‌توان ترکیبی از قصه‌های کوتاه و بهم پیوسته و شاید یک رمان دانست. مجموعه‌ای از یازده داستان که همگی بهم مرتبط هستند. کتابی که یکی از شاخص‌ترین آثار ادبیات آمریکا به شمار می‌رود. موضوعاتی که دنیس جانسون در این کتاب به آن‌ها پرداخته است، پخش و اعتیاد به مواد مخدر، جنایت‌های مختلف، قتل و ... است. دنیس جانسون در داستان‌های این کتاب جامعه‌ی آمریکا را از نگاه قهرمانش شرح می‌دهد. اما قهرمان داستان او یک قهرمان غیرمعمولی است. کسی که از قشر پایین جامعه است و با موضوعاتی خشن سر مانند اعتیاد، دعواهای خیابانی، پخش مواد مخدر، زندان، قتل و جنایت‌های مختلف سر و کار دارد. 

کتاب صوتی پسر عیسا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرفداران ادبیات داستانی هستید، شنیدن کتاب صوتی پسر عیسا را به شما پیشنهاد می‌کنیم 

درباره‌ی دنیس جانسون 

دنیس جانسون ۱ ژوئیه ۱۹۴۹ در مونیخ آلمان به دنیا آمد. جانسون شاعر، رمان‌نویس، و نویسنده بود که عمده شهرتش را مدیون کتاب پسر عیسا و درخت دود است. او در دانشگاه آیوا شاگرد ریموند کارور بود و زندگی پر فراز و نشیبی را از سر گذراند. خبرنگاری جنگ به مدت ده سال در خشن‌ترین نقاط دنیا ، اعتیاد و سو مصرف مواد، درگیری با بیماری مالاریا، طلاق و بی‌خانمانی فقط بخشی از اتفاقاتی هستند که برای او در زندگی‌اش رخ دادند. دنیس جانسون ۲۴ ماه مه ۲۰۱۷ در سن ۷۱ سالگی در کالیفرنیا چشم از دنیا فروبست. 

نظرات کاربران

javid
۱۴۰۱/۰۳/۲۲

این اثر حاوی چند داستان کوتاه هست که برخی از آنها خیلی قابل فهم نبود و برش مناسبی نداشتند، من از داستان ۵ و ۶ و ۷ نسبت به بقیه خوشم اومد. اگر کتابخوان آقای عقیلی پور نبودند چه بسا

- بیشتر
AS4438
۱۴۰۱/۰۷/۲۵

توصیف زندگی پوچ کسانیکه اعتیاد به موادمخدر دارند بابهترین سبک ادبیات، زندگی ای که انتهایش گنگ ونامفهوم است، یکی ازبهترین کتابهائی که خواندم، عالی بود تشکرازناشروطاقچه که دربینهایت قرارش دادند.

Ali Azizzadeh
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

گوش کنید تا درک و فهمتون بالا بره کلا کتاب خفنی بود 💪🏻 فقط همین کافیه ❤

سارا حقيقی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰

متن کتاب برای من ‌بی‌سرو ته بود

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۲۵۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۲۵۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان