دانلود و خرید کتاب گنجینه‌ی آشنا حسین الهی قمشه‌ای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گنجینه‌ی آشنا اثر حسین الهی قمشه‌ای

کتاب گنجینه‌ی آشنا

معرفی کتاب گنجینه‌ی آشنا

کتاب گنجینه‌ی آشنا اثر حسین الهی قمشه‌ای ۳۶۵ روز در صحبت با شاعران پارسی‌گو است. این اثر جلد پنجم از مجموعه‌ی جوانان و فرهنگ جهانی است.  

درباره‌ی کتاب گنجینه‌ی آشنا

کتاب گنجینه‌ی آشنا بزمی شاعرانه و دلنشین است که از شاعران پارسی‌گوی ایران حرف می‌زند. این اثر به تمام جوانان و علاقه‌مندان به ادبیات فارسی کمک می‌کند تا با روح سخنی که در شعر شاعران نهفته است آشنا شوند و از آن عشق بگیرند و بیاموزند. شور کلامشان را دریابند و در لحظات سخت به آن‌ پناه ببرند. گنجینه‌ی آشنا از نقد، شعر و ماهیت شاعران، رسالت شعر، تلمیحات، وزن شعر، دعا و نیایش، ادبیات و فلسفه و ... صحبت می‌کند. در بخش بعدی کتاب با گزیده‌هایی خواندنی از اشعار شاعران روبه‌رو هستیم که خواندنشان انسان را در لذتی عمیق و غیرقابل وصف غرق می‌کند.

کتاب گنجینه‌ی آشنا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات فارسی و دوست‌داران شاعران پارسی‌گوی از مطالعه کتاب گنجینه‌ی آشنا لذت می‌برند.

درباره‌ی حسین الهی قمشه‌ای

دکتر حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای ۱۴ دی ۱۳۱۸ در تهران متولد شد. او فیلسوف، عارف، حکیم، متأله، مدرس دانشگاه، مترجم، نویسنده، مفسر قرآن و سخنران ایرانی در زمینه‌های عرفان، ادبیات، هنر و فلسفه است. وی در نقاشی و خوش‌نویسی نیز آثاری دارد و به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی مسلط است. پدر او مهدی محی‌الدین الهی قمشه‌ای از فقیهان به نام ایرانی است. دکتر حسین الهی قمشه‌ای در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران تا درجه دکتری به تحصیل پرداخت و تحصیلات حوزوی را نزد پدر و استادان دیگر دنبال کرد؛ تحصیلات حوزوی او شامل دوره کامل دروس و مباحث اسلامی از جمله اخلاق، منطق، فلسفه و کلام، فقه اسلامی، زبان و ادبیات عرب، ادبیات فارسی با تمرکز بر شعرای عرفانی همچون نظامی، مولانا، سعدی، حافظ و شیخ محمود شبستری است. دکتر حسین الهی قمشه‌ای در دانشگاه و سایر موسسات آموزشی به تدریس پرداخت و در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا سخنرانی‌هایی ایراد کرده است. او همچنین آثار بسیاری در زمینه آشنایی با قرآن، ادبیات ایران و جهان و ... تالیف کرده است.

نظرات کاربران

ایوب
۱۳۹۹/۰۸/۳۰

با سلام تورو بخدا این کتابو الکترونیکیش کنید نه به صورت پی دی اف. اصلا بصورت پی دی اف قابل مطالعه نیستش نمیتونی به صفحات دلخواه خودت بروی مثلا برای. رفتن به صفحه ۹۶۸ چطور میشه رفت باید نیم ساعت

- بیشتر
جلال مهدی پورحدیقه
۱۳۹۹/۰۶/۱۶

چرا تو کتاب های PDF فهرست ندارند؟؟؟

Mohammad Mehdi Badiee
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

کتاب، کتاب خیلی خوبیه و واقعا دوستش دارم. 5 ستاره رو هم بخاطر کتاب دادم وگرنه همون طور که تو نظرات قبل بود، نسخه پی دی اف هستش و خوندن‌ش یه خورده سخته، مخصوصا اگه صفحه نمایش گوشی تون کوچیک

- بیشتر
Amir Alipour
۱۴۰۰/۰۳/۱۰

کی نسخه epub این کتاب میاد؟

کاربر ۱۴۷۴۹۶۶
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

من این کتاب رو نسخه چاپیش رو خریدم مجموعه اشعاره

Behrouz
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

این کتاب در زمینه ی ادبیات حرفی برای گفتن نداره گول اسم مؤلف رو نخورید. اگر به پژوهش ادبی علاقه مند هستید سری به کتابهای دکتر شفیعی کدکنی و جلال الدین همایی و استاد زرین کوب بزنید.

کاربر 7955071
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

این گتاب را لطفا صوتی کنید بسیار عالیه و ارزشش رو داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰۸ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان