دانلود و خرید کتاب یک دقیقه سکوت نفیسه نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک دقیقه سکوت اثر نفیسه نظری

کتاب یک دقیقه سکوت

نویسنده:نفیسه نظری
انتشارات:عهد مانا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۳۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یک دقیقه سکوت

کتاب یک دقیقه سکوت نوشته نفیسه نظری درباره‌ی زندگی و مرگ ادواردو آنیلی فرزند جیانی آنیلی - سرمایه‌دار و میلیاردر ایتالیایی و مالک سابق مجموعه فیات است.

درباره‌ی کتاب یک دقیقه سکوت

داستان کتاب یک دقیقه سکوت از یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت ادواردو، پیش از بازی فوتبال انگلیس و ایتالیا آغاز می‌شود. ادواردو آنیلی که فرزند جیانی آنیلی سرمایه‌دار معروف ایتالیایی است در ۱۵ نوامبر سال ۲۰۰۰ درگذشت. این یک‌ دقیقه سکوت، جرقه‌ای در ذهن یک خبرنگار ورزشی‌ می‌زند که با ادواردو آنیلی، آشنایی نداشته است. او برای تهیه گزارشی به ایتالیا می‌رود، در ماجرای پرکش و قوس زندگی ادواردو آنیلی می‌افتد. او در آن‌جا با دوستان ادواردو آشنا می‌شود و پی به رازهایی می‌برد که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. 

کتاب یک دقیقه سکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن زندگی‌نامه‌های داستانی لذت می‌برید، کتاب یک دقیقه سکوت را بخوانید. 

بخشی از کتاب یک دقیقه سکوت

ااینکه احساس گرسنگی می‌کرد، اما به اتاقش در هتل پناه برد و لپ‌تاپ را روشن کرد. با چیزی که دید به چشمانش اعتماد نکرد. یعنی ممکن بود این نوشته‌ها حقیقت داشته باشد؟ سایت اختصاص به انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان ایتالیا داشت و مختصر و مفید نوشته شده بود: «ادواردو آنیلی سال‌ها مسلمانی شیعه بوده، نه‌تنها خودکشی نکرده، بلکه به دست عوامل صهیونیست کشته شده است.»

خیلی سریع از سایت خارج شد. حالش دگرگون شده بود. اگر این نوشته و سایت به‌واقع صحت داشته باشد، پس حالا همه‌چیز وارد مرحلهٔ جدیدی می‌شد.

- مسلمان شیعه...

اسلام را می‌شناخت؛ چون مسلمانان در کشورش، ترکیه، بخش مهمی از جمعیت را تشکیل می‌دادند. تازه در اطراف ترکیه پر بود از کشورهای مسلمان. حتی می‌دانست که دین اسلام دو شاخهٔ اصلی دارد؛ شیعه و سنی.

پس از مدتی فکر کردن به این نتیجه رسید که بیشتر مسلمانان ترکیه و حتی بخش اعظم مسلمانان جهان، سنی هستند و به‌خاطر آورد تنها کشور همسایهٔ ترکیه، یعنی ایران است که مذهب رسمی‌اش شیعه است؛ یعنی شیعه بودن ادواردو می‌توانست ارتباطی به کشور ایران داشته باشد؟!

نظرات کاربران

:-)
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

این کتاب و نخوندم اما کتاب من ادوارد و نیستم و خوندم و خیلی خوب بود.مشتاقم تا حتما بخونم. کسانی ک دوست دارن در مورد اسلام اورنده ها اونم پسر یکی از پولدارترین مردای دنیا ک ثروت پدرش چند برابر درامد

- بیشتر
کتابک
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

لطفا بذارید تو طاقچه بی نهایت. خیلی دوست دارم بخونم😔

محمد مهدی ترابی گودرزی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

پنج ستاره هم کمشه باید از کسی که این کتاب رو نوشته تشکر کرد

A.Sh
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

باسلام بنده قبلاً کتاب "من ادواردو نیستم" رو خوندم و یک دید کلی نسبت به ادواردو آنیلی داشتم و شیفه راه و روش این شخصیت شدم این کتاب را در بخش بینهایت مطالعه کردم واقعاً زیبا بود و با بیانی

- بیشتر
آیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

عالی بود👌خیلی روان وجذاب نوشته شده پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش

1234567890123
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

خیلی کتاب خوبیه حتما بخونیتش

محمدحسین
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

می شه لطفا توی بی نهایت قرارش بدید؟ خیلی ممنون

رضوان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷

عالی 👌

کاربر ۱۶۲۷۸۸۵
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

بسم رب النور سلام لطفا بذارید بی نهایت

کتاب خوان
۱۴۰۰/۰۷/۲۸

من از کتاب های استرس دار حالم بد میشه و دو روز مریض می شوم اما استرس این کتاب از یک نوع دیگه بود که باعث شد به جای اینکه حالم بد شه بیشتر جذب خوندن ادامه کتاب بشم با

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
اندکی صبر، سحر نزدیک است.
رضوان
آبراهام باز پرسید: یعنی خدا مرا کمک می‌کند؟ هادی دستش را درون جیب کت زمستانی‌اش کرد و گفت: خداوند در آیهٔ ۵۱ از سورهٔ غافر می‌فرماید: «انا لننصر رسلنا و الذین آمنوا فی الحیاة الدنیا و یوم یقوم الاشهاد.»
یاحا
«خداوند همهٔ درها را می‌گشاید...»
Y.....N....
شاید جالب‌ترین و شگفت‌انگیزترین قسمت این باشد که درآمد سالیانهٔ خانوادهٔ آنیلی سه برابر درآمد نفتی ایران است.
رضوان
به دین یهودیان فکر کرد. دینی که جمعیت پیروانش نسبت به مسیحیت و اسلام اصلاً به چشم نمی‌آمد. خندید. حالا که جمعیتشان تا این اندازه کم و محدود است، این‌چنین در اقتصاد و سیاست جهان دست دارند، اگر تعدادشان به‌اندازهٔ مسیحیان و یا حتی مسلمانان بود چه می‌کردند؟
رضوان
در آن یک‌دقیقه سکوت، آبراهام به فکر فرو رفت. او بار دیگر متولد شده بود. وارد محوطهٔ داخلی کتابخانه شد و به‌سوی میز متصدی کتابخانه پیش رفت...
کاربر ۱۲۵۲۵۲۱
باید بخش آخر نوشتهٔ درون سایت را دوباره بررسی می‌کرد. در سایت نوشته بود: «او نه‌تنها خودکشی نکرده بلکه به دست صهیونیست‌ها کشته شده...»
Fabbaspour1390
اسلام، تسلیم در برابر فرمان خدا و تسلیم و یقین به فرمان‌های الهی است و یقین، راست دانستن احکام خداست و راست دانستن، اقرار به آن است؛ و لازمهٔ اقرار، انجام دادن و عمل کردن به آن. و عمل کردن، انجام دادن عمل صالح است.
رضوان

حجم

۱۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۶۰۰
تومان