دانلود و خرید کتاب متون فروش تلفنی قدرتمند مایک بروکس ترجمه حسین بنائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب متون فروش تلفنی قدرتمند اثر مایک بروکس

کتاب متون فروش تلفنی قدرتمند

نویسنده:مایک بروکس
امتیاز:
۳.۸از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب متون فروش تلفنی قدرتمند

متون فروش تلفنی قدرتمند کتابی نوشته مایک بروک حاوی ۵۰۰ سوال، عبارت راهنمای کلمه‌به‌کلمه است که باعث ایجاد تفاوتی شگرف در بهره‌وری شما در فروش می‌شود.

این کتاب کامل‌ترین نسخه و تجویز برای فروش است و نشان می‌دهد که چگونه فرصت‌های بیش‌تری به دست آورید و از طریق تلفن بیش‌تر از آن‌چه تاکنون تصور می‌کردید فروش داشته باشید.

در این کتاب راه‌های بسیاری برای توسعه و تکوین فروش، شناسایی خریدار، روبه‌رو شدن با اعتراضات معمول و خیلی چیزهای دیگر خواهید یافت. برای موفق شدن این نسخه‌ها را به کار بندید، نظرات مطرح شده را بپذیرید و آن را روش خود سازید. اگر این کار را انجام دهید، خیلی زود به فروش زیاد با کم‌ترین میزان مقاومت دست خواهید یافت.

افراد اندکی درباره مهم‌ترین بخش فروش داخلی یعنی اصلاح و بهبود مهارت‌های اصلی فروش در نیروی فروش صحبت کرده‌اند. فروش یعنی گفتگو. نویسنده این کتاب کتابی برجسته درباره نکاتی که در دنیای واقعی فروش اتفاق می‌افتد در اختیار همه قرارداده. این کتاب، مرجعی است که هر متخصص فروش داخلی احتیاج دارد. لازم است نیروی فروش بداند که در موقعیت‌های مختلف و سناریوهای مختلف در جریان کار روزانه چگونه صحبت کند. مایک با ارائه این کتاب جای خالی را پر کرده، کتاب او کتابی است که باید خوانده شود.

خواندن کتاب متون فروش تلفنی قدرتمند را به چه کسانی پینشهاد می‌کنیم

کلیه فروشندگان از پائین‌ترین رده تا معاونین فروش سازمان‌های بزرگ، کلیه مدیران عامل و در یک نگاه کلیه انسانهای شاغلی که با تلفن سروکار دارند.

نظرات کاربران

cina
۱۴۰۲/۰۲/۰۹

کتاب عالیه ولی خیلی بد ترجمه و ویراستاری شده طوری که شما اصلا یه سری جمله های کتاب رو اگه به زبان عامیانه برای خودت ترجمه نکنی متوجه نمیشی .

محمد
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

آقای حسین بهائیان فردی مجرب و کار درست است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان