دانلود و خرید کتاب نامه نانوشته ابراهیم دمشناس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نامه نانوشته اثر ابراهیم  دمشناس

کتاب نامه نانوشته

انتشارات:بوتیمار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نامه نانوشته

ابراهیم دمشناس(۱۳۵۰-) نویسنده است. در بخشی از این داستان فارسی آمده است: «... با سر رفتم سمت اتاق که لنگه‌های روی همش نوار روشنش را می‌فشردند. نوار را پهن کردم لنگه‌های در محکم به ستون کوبید. کلید زدم نور فانوس زیر روشنایی چراغ مُرد. هرچه داشتم و نداشتم از کتاب و دفتر و کاغذ و دست خط توی صندوقی زیر تختخواب سیمی بود. آن را بیرون کشیده و تک‌تک نامه‌هایی را که نسخه برداشته بودم از نظر گذراندم. باید زود پیدایش می‌کردم چون این تنها نامه‌ای بود که من خودم نوشته بودم. یکی دو پیش‌نویس اولیه‌اش را پیدا کردم اما نسخه‌ای که من بریدم، خیلی سرتر بود، این‌قدر خام و آبکی نبود ولی نزدیک بود به همین‌که کرتا خواند، اما چیز دیگری بود. پیدایش نمی‌کردم. واقعاً آبکی نبود که بگویم یک قطره آب‌شده بود و باقی قضایا. به‌عنوان اولین نامۀ خودم هوایش را داشتم، نسخه‌ای قرص بدون اختلاف قرائت از آن برداشته بودم. نقطۀ عطفی در تاریخ نوشتن من بود و حالا کور شده بود و مرا نمی‌دید چشمکی بزند از ناجایی که بود برش دارم و سر جایش بگذارم. لای کتاب و دفتر ریاضیات هم نگاه کردم. آخرین دسترنج‌هایم را لای آن نگهداری می‌کردم، کتابی که کنجکاوی کسی را برنمی‌انگیخت یا کسی آن جربزه را نداشت خود را درگیر اعداد آن کند. از کتاب‌های دیگر هم سر درنیاورده بود...»

نظرات کاربران

Mohammad Ahrari
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

بسیار کتاب زیبایی بود. خیلی دوستش داشتم، و داستان جالبی در این کتاب ارزشمند روایت شده بود. چند وقتی است که از مریضی استاد عزیزم جناب آقای ابراهیم دمشناس مطلع شده ام. اوایل سال تحصیلی ۱۳۹۸ بود که متوجه شدیم ایشون به سرطان

- بیشتر
Qualitas
۱۳۹۴/۱۱/۱۷

بسیار خاندنی. متنی در مرز های های رمان به معنای اخص کلمه . رمانی با روایتی دیگرگون. خاندنش خالی از لطف نیست. از دست ندهید !

جانب جنوبی
۱۳۹۹/۰۶/۱۶

کتابی که با متد نامه‌نگاری داستان زندگی آدم‌ها در خود جای داده است. داستانی پر از رنگ‌آمیزی و حس و حال و جان‌دار و گرم.

ع م اصفهان
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

داستان جذاب شروع می‌شود اما خوب ایشان که جی کی رولینگ که نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان