دانلود و خرید کتاب لج‌بازی و پرخاشگری در انجام تکالیف لیلا عظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لج‌بازی و پرخاشگری در انجام تکالیف اثر لیلا عظیمی

کتاب لج‌بازی و پرخاشگری در انجام تکالیف

معرفی کتاب لج‌بازی و پرخاشگری در انجام تکالیف

لج‌بازی و پرخاشگری در انجام تکالیف کتابی نوشته لیلا عظیمی درباره چالش‌های والدین و کودکان در انجام تکالیف مدرسه کودکان است. دعواهای طاقت‌فرسای مادر و کودک، بر سر انجام تکالیف، منجر به ازدست‌رفتن مهم‌ترین ارتباط کودک با مادر می‌شود. گاهی این لجبازی و پرخاشگری آنقدر زیاد است که به فضای خانه و خانواده محدود نشده و به مدرسه نیز کشیده می‌شود.

 درباره کتاب لج‌بازی و پرخاشگری در انجام تکالیف

یکی از مشکلات شایع در خانواده‌ها، با دانش‌آموزان دورهٔ اولِ ابتدایی، یعنی سال‌های اول و دوم و سوم ابتدایی، لجبازی و پرخاشگری، به ویژه در انجام تکالیف آموزشی است.

حسادت، رفتارهای تهاجمی و زد و خوردهایی که با دلایل ساده و ابتدایی شروع می‌شوند؛ همراه با پرخاش کلامی، لجبازی و عدم توجه به معلم و کادر آموزشی، از مشکلات ناتوان کنندهٔ خانواده‌ها و سیستم آموزشی در محدوده سنی (۷ تا ۱۰ سالگی) است.

این مشکل از کجا و چطور به وجود آمده است؟ برای حل این مشکل چه راه حل‌هایی وجود دارد؟ چطور می توانیم دعواهای طاقت‌فرسای مادران و بچه‌ها را برای انجام تکالیف، پایان دهیم؟ کتاب حاضر به این سوالات و سوالات مشابه پاسخ داده است.

خواندن کتاب لج‌بازی و پرخاشگری در انجام تکالیف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 والدینی که کودکان بین ۷ تا ده سال دارند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب لج‌بازی و پرخاشگری در انجام تکالیف

از دیگر مواردی که پرخاشگری رفتاری در کودکان نیاز به توجه و پذیرش در جهت تغییر رفتار دارد، می توان به لحظه های آغازین بازگشت از مدرسه اشاره کرد. اگر به یاد داشته باشیم، کودک در مدرسه، با حجم زیادی ناکامی و نیاز به سازگاری و سرکوب خشم رو به رو بوده، می توانیم حال هیجانی وی در بازگشت به منزل را با همدلی بیشتری درک کنیم. فراهم کردن محیط گرم و صمیمی برای پذرش کودک، عاری از فشار به وی، برای بیان رویدادهایی که در مدرسه تجربه کرده، می تواند حجم زیادی از هیجانات منفی ای که کودک در طی روز تحمل کرده است را خنثی کند.

همچنین فراهم کردن فرصتی برای استراحت و بازی در بازگشت از مدرسه، اثر قابل توجهی در تعدیل هیجانی کودک خواهد داشت. یکی از شایع ترین موارد لجبازی و پرخاشگری های کودکان ابتدایی با والدینشان، لجبازی و کشمکش در نوشتن و انجام تکالیف مدرسه است. اجبار و دعوا برای نوشتن تکالیف، تنها، شما را خسته و فرسوده و رابطه با کودکتان را متزلزل می کند.

نظرات کاربران

Dr.lector
۱۴۰۱/۰۸/۰۹

کتاب خیلی خلاصه هست و اصلا نمیشه اسم کتاب روش گذاشت و از نظر جامع و حجم مطلب در حد پست یک مجله اینترنتی هست و مطالب رو با یک جستجوی ساده و بسیار کاملتر میشه به رایگان در اینترنت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان