دانلود و خرید کتاب ذهن آگاهی برای کودکان کارول پی رومن ترجمه مریم عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن آگاهی برای کودکان اثر کارول پی رومن

کتاب ذهن آگاهی برای کودکان

معرفی کتاب ذهن آگاهی برای کودکان

کتاب ذهن آگاهی برای کودکان نوشتهٔ مریم عباسی در نشر متخصصان منتشر شده است. این کتاب ۳۰ تمرین جذاب برای آرامش، شادی و کنترل ذهنی کودکان است. 

درباره کتاب ذهن آگاهی برای کودکان

نویسنده در مقدمهٔ کتاب ذهن آگاهی برای کودکان بیان می‌کند همان‌طور که بدنمان را برای انجام تمرینات ورزشی آماده می‌کنیم، می‌توانیم عضلهٔ مغز خود را نیز بسازیم. این موضوع به ما امکان می‌دهد، بخش‌های مربوط به تصمیم‌گیری ذهن، تقویت حافظه و بازیابی توانایی خود را تقویت کنیم و توسعه دهیم. 

در این کتاب داستان‌هایی را می‌خوانید که در آن کودکان در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که نیاز است، انتخاب‌های هوشمندانه داشته باشند. همراه با این داستان‌ها، شما تمرین‌ها و تکنیک‌های زیادی را خواهید دید که نویسنده در کلاس‌های خود و یا در تمرین خصوصی با هنرجویانش، مفید دیده‌ است. تمرین‌های این کتاب را انجام دهید تا در شرایط دشوار و ناراحت‌کننده به کودک شما کمک کند. هر چه کودک شما برای ذهن‌آگاهی، بیشتر تمرین کند، احساس آگاهی و کنترل بیشتری خواهد داشت. 

خواندن کتاب ذهن آگاهی برای کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ذهن آگاهی برای کودکان

«ذهن‌آگاهی چیست؟

«ذهن‌آگاهی» کلمه بزرگی است، اما درک آن خیلی آسان است. ذهن‌آگاهی به معنی توجه به آنچه اکنون اتفاق می‌افتد، می‌باشد. می‌توانید فقط با استفاده از یکی از حواس خود یا همه آن‌ها- بینایی، شنوایی، چشایی، بویایی و لامسه، هوشیار باشید. ذهن‌آگاهی دیداری، هنگامی است که به آنچه با چشم خود می‌بینید، توجه کنید. شما می‌توانید ذهن‌آگاه به صداها باشید، وقتی که توجه می‌کنید که یک صدا بلند است یا زیر، خیلی دور است و یا نزدیک.

آیا تا‌به‌حال هنگام چشیدن طعم خوشمزه‌ای، چشمانتان را بسته‌اید؟ شما ذهن‌آگاه بوده‌اید. شما آن مزه را بزرگ‌نمایی می‌کنید. وقتی متوجه عطر خاصی می‌شوید و لبخند می‌زنید یا بینی خود را جمع می‌کنید، شما نسبت به حس بویایی، ذهن‌آگاهی دارید. حتی وقتی خیلی مشغول هستید، می‌توانید از احساسات خود آگاه باشید، متوجه بافت لباس خود شوید که نرم است یا سفت، صاف است یا برجسته. می‌توانید به گرما یا سرما توجه کنید.

مهم‌تر از همه اینکه، شما می‌توانید با احساسات خود، نسبت به آنچه در درون شما می‌گذرد، ذهن‌آگاه باشید. این به معنای تشخیص زمان عصبانیت، ناراحتی و یا نگرانی در شماست. این تنها بخشی از ذهن‌آگاهی است که واقعاً می‌توانیم به‌دست آوریم. همچنان که توجه به احساسات را تمرین می‌کنید، شما حتی می‌توانید آگاه شوید که این احساسات در کجای بدن شماست!

خب و حالا نوبت تکنیک‌هاست. ذهن‌آگاهی انجام همه این کارها، بدون قضاوت است. وقتی ذهن‌آگاهی را تمرین می‌کنید، می‌توانید به همه‌چیز به‌عنوان یک تجربه، نگاه کنید.

آنچه می‌بینید را فقط مشاهده کنید؛ مانند «آه من واقعاً راحت هستم و نفس من عمیق و آرام است» یا «هی، من احساس دیوانگی می‌کنم و دستانم را مشت کرده‌ام». وقتی از فعالیت‌های بدنی خود آگاه باشید، می‌توانید برای رفع آن قدم بردارید و احساس بهتری داشته باشید.

وقتی می‌فهمید که در اطراف شما (در محیط شما) و در درون شما (احساسات شما) چه می‌گذرد، می‌توانید کنترل بیشتری داشته باشید. می‌توانید رفتار دلخواه خود را انتخاب کنید. وقتی خودتان تصمیم می‌گیرید، خوشحال‌تر خواهید بود و انتخاب بهتری خواهید داشت. این کتاب به شما کمک می‌کند به نسخه «ذهن‌آگاه» خود تبدیل شوید- کسی که حتی در شرایط سخت و دشوار بهترین را انتخاب می‌کند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان