دانلود و خرید کتاب صد جمله طلایی از تالستوی و داستایوسکی فاطمه بابارئیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صد جمله طلایی از تالستوی و داستایوسکی اثر فاطمه بابارئیسی

کتاب صد جمله طلایی از تالستوی و داستایوسکی

معرفی کتاب صد جمله طلایی از تالستوی و داستایوسکی

کتاب صد جمله‌ی طلایی از تالستوی و داستایوسکی، اثر فاطمه بابارئیسی و مریم طالب‌پور، مجموعه‌ای از سخنان و کلمات قصار و ارزشمند از دو نویسنده‌ی بزرگ روس است که به دو زبان فارسی و روسی نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب صد جمله‌ی طلایی از تالستوی و داستایوسکی

نویسندگان بزرگ، همیشه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. بخشی از این حرف‌ها، نگاه و جهان‌بینی آن‌ها را می‌توانیم به واسطه‌ی نوشته‌ها و آثارشان درک کنیم. اما بخش دیگری نیز وجود دارد که در قالب داستان یا نوشته‌ها در نمی‌آید. گاهی اوقات لازم است پیام یا طرز فکری که دارند، صریح، واضح و مستقیم منتقل شود. در این زمان است سخنان کوتاه و کلمات قصار به کار می‌آیند. جملاتی که معنا و مفهوم بسیاری در دل خود دارند، می‌توانند پیام را به صورت واضح منتقل کنند و کاربردهای بسیاری دارند. به عنوان مثال در گفتار و نوشتارهای مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کرد یا آن را سرلوحه و سرمشقی برای مسیر زندگی قرار داد. 

فاطمه بابارئیسی و مریم طالب‌پور در کتاب صد جمله‌ی طلایی از تالستوی و داستایوسکی به جمع‌آوری سخنان ناب این دو نویسنده‌ی بزرگ روس پرداختند. جملات درخشان کتاب صد جمله‌ی طلایی از تالستوی و داستایوسکی را که می‌تواند راهنمایی عالی برای زندگی‌ باشد، می‌توانید به دو زبان فارسی و روسی بخوانید.

کتاب صد جمله‌ی طلایی از تالستوی و داستایوسکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با طرز فکر و جهان‌بینی تالستوی و داستایوسکی آشنا شوید، کتاب صد جمله‌ی طلایی از تالستوی و داستایوسکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صد جمله‌ی طلایی از تالستوی و داستایوسکی

رسالت آدمی کوشش برای حصول کمال اخلاقی است و وصول بدین کمال آسان و ممکن و ابدی است.

باور نمی‌کنی کار چه دوای فوق‌العاده‌ای است. هر درد و مرضی را درمان می‌کند. خیال دارم که کلمه‌ی جدیدی به فرهنگ پزشکی اضافه کنم و آن درمان با کار است. 

هدف تمدن همین است. باید از هر کار لذت برد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۷۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان