دانلود و خرید کتاب ۳۰ روز تا سلامتی تام راث ترجمه محمد رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳۰ روز تا سلامتی اثر تام راث

کتاب ۳۰ روز تا سلامتی

نویسنده:تام راث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۳۰ روز تا سلامتی

۳۰ روز تا سلامتی، انتخاب‎های کوچک تغییرات شگرفت نوشته تام راث کتابی درباره تغییرات بزرگ در سلامتی شما است. 

درباره کتاب ۳۰ روز تا سلامتی

براساس پژوهش‌های جدید، شما طول عمر را به ارث نمی‌برید، بلکه این مجموعه عادات شما است که طول عمرتان را تعیین می‌کند. پژوهشگران بر این باورند که ۹۰درصد از افراد با انتخاب‌های ساده و سالم در سبک زندگی می‌توانند تا ۹۰ سال عمر کنند، حتی بدون ابتلا به بیماری‌های شایع در سال‌های پایانی عمر مثل سرطان و بیماری‌های قلبی.

سه عامل «تغذیه»، «تحرک» و «خواب» و به‌خصوص «مدیریت هم‌زمان این عوامل سه‌گانه» نقش بسیار مهمی در رابطه با سلامت و طول عمر ایفا می‌کنند. وقتی تغذیه، تحرک و خواب خوبی داشته باشید، موفقیت شما در کار و زندگی به‌طور چشم‌گیری افزایش خواهد یافت.

۳۰ روز تا سلامتی یک اثر بسیار پرفروش، با بیش از ۵ میلیون نسخه، از تام راث است که با ارائه راهکارهای ساده و عملی تلاش دارد تا تغییرات مهم و بزرگی در زندگی افراد ایجاد کند.

خواندن کتاب ۳۰ روز تا سلامتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 تمامی کسانی که به سلامتی و طول عمر خود اهمیت می‌دهند.

 بخشی از کتاب ۳۰ روز تا سلامتی

مطالعهٔ برچسب مواد مغذی و تمرکز صرف روی کالری غذاها، شما را گمراه می‌سازد. در حالی که ۹ درصد از مردم برچسب‌های مواد غذایی را به‌طور مرتب می‌خوانند، فقط ۱ درصد پا را فراتر از مقدار کالری آن می‌گذارند. یک کافی‌شاپ در همسایگی ما اخیراً یک نوع قهوهٔ لاته با «کمتر از ۲۰۰ کالری» را تبلیغ کرده بود. من هم در دام تبلیغ هوشمندانهٔ آنها افتادم و یک روز صبح به‌جای قهوهٔ معمولی یک قهوهٔ لاته با طعم وانیل سفارش دادم. در انتهای روز به وب‌سایت این کافی‌شاپ مراجعه کردم و متوجه شدم که یک قهوهٔ لاته با ۱۵۰ کالری، ۲۸ گرم کربوهیدرات دارد که بیشتر آن شکر حدود ۲۷ گرم می‌باشد. با اینکه کالری این قهوه نسبتاً پایین است، اما انتخاب مناسبی برای شروع یک روز کاری نیست.

اغلب مردم بیش از میزان مورد نیازشان کربوهیدرات می‌خورند در حالی که پروتئین کافی مصرف نمی‌کنند. مطالعات متعدد با نمونه‌های فراوان نشان می‌دهند که افزایش مختصر در مصرف پروتئین همراه با کاهش کربوهیدرات‌ها به ما کمک می‌کند تا سالم‌تر بمانیم. اگر به برچسب مواد غذایی بر روی اکثر غذاهای بسته‌بندی‌شده نگاه کنید، درخواهید یافت که میزان کربوهیدرات‌ها در آنها بیشتر از مقدار پروتئین‌شان است. در اغلب موارد نسبت کربوهیدرات‌ها به پروتئین ۱۰ به یک یا حتی بالاتر است.

به‌جای تمرکز بر میزان کلی کالری غذا، راه سادهٔ دیگر بررسی انتخاب‌های غذایی روزانه، توجه به نسبت کربوهیدرات به پروتئین موجود در آنها است. هدف‌تان این باشد که «غذاهایی را بخورید که یک گرم پروتئین به‌ازای هر یک گرم کربوهیدرات در آن وجود داشته باشد». من سال‌ها قبل این کار را شروع کردم و به‌نظرم این کار یک راه میان‌بر عالی برای بررسی غذاهای رستوران‌ها یا فروشگاه‌ها است. من تقریباً روی تمام برچسب‌های مواد غذایی، فهرست کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌های موجود در آنها را یافتم. برای مثال آجیل مخلوطی که به‌عنوان میان‌وعده مصرف می‌کنم، سالاد آووکادویی که برای ناهار سفارش می‌دهم یا غذای هندی موردعلاقه‌ام پالاک پنیر۷ همگی تقریباً کربوهیدرات و پروتئین را به نسبت مساوی دارند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۶)
در سطح جهان عدم فعالیت جسمی بیش از کشیدن سیگار باعث مرگ افراد می‌شود. نشستن بیش از شش ساعت در روز به شدت خطر مرگ زودهنگام را در پی خواهد داشت. بدون توجه به اینکه چقدر ورزش می‌کنید، تغذیهٔ خوب دارید، سیگار نمی‌کشید یا عادات سالم را به عادت‌های خود اضافه می‌کنید، باز هم نشستن زیاد باعث بروز مشکل خواهد شد.
اسکندر
وقتی وسوسه می‌شوید تا ورزش را کنار بگذارید، فقط برای چند دقیقه تمرین کنید. سخت‌ترین قسمت کار، شروع آن است.
Hossein Shokhmgar
بعد از هر بیست دقیقه نشستن، دو دقیقه راه بروید
Hossein Shokhmgar
قهوه به‌تنهایی برای شما مفید است. هر جرعه از آن می‌تواند برای سلامتی شما مفید باشد اما اگر به آن خامه و چند بستهٔ کوچک شکر اضافه کنید، هر جرعهٔ آن تبدیل به ضرر می‌شود.
آسمان شب
به‌طور میانگین افراد با بهترین عملکرد، ۸ ساعت و ۳۶ دقیقه می‌خوابیدند.
آسمان شب
سالم‌ترین اجزای رژیم‌های غذایی که آنها را امتحان کرده‌اید، مشخص کنید. سپس آنها را برای همیشه در سبک زندگی خود بگنجانید. هر روز صبح تصمیم بگیرید که روزانه، تحرک بیشتری داشته باشید. برای کار بهتر و بیشتر فردا، امشب طولانی‌تر بخوابید.
اسکندر
اگر امروز تغذیه، تحرک و خواب مناسب داشته باشید، فردا انرژی بیشتری خواهید داشت، رفتارتان با دوستان و خانواده بهتر خواهد بود، دستاورد بیشتری در کارتان خواهید داشت و به جامعه خدمت بیشتری خواهید کرد.
اسکندر
آنچه من در این کتاب به اشتراک می‌گذارم ایده‌هایی عملی و کاربردی هستند که زندگی سالم‌تر، طولانی‌تر و رضایت‌بخش‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورند.
اسکندر
هر روز صبح تصمیم بگیرید که روزانه، تحرک بیشتری داشته باشید. برای کار بهتر و بیشتر فردا، امشب طولانی‌تر بخوابید.
آسمان شب
انتخاب‌های شما مؤثرند. شما می‌توانید امروز تصمیمی بگیرید که فردا به شما انرژی بیشتری بدهد. انتخاب‌های صحیح در طول زمان می‌توانند تا حد زیادی مشکلات شما را برای داشتن یک زندگی طولانی و سالم برطرف کنند.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳

حجم

۲۸۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۸۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان