دانلود و خرید کتاب راهنمای بیت‌کوین یان دی مارتینو ترجمه احمد میردامادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای بیت‌کوین اثر یان دی مارتینو

کتاب راهنمای بیت‌کوین

معرفی کتاب راهنمای بیت‌کوین

کتاب راهنمای بیت‌کوین نوشته یان دی مارتینو است که با ترجمه احمد میردامادی و رضا قربانی و پیمان رحیمی منتشر شده است. این کتاب نگاهی به شیوه‌های دریافت، سرمایه‌گذاری و پرداخت اولین ارز رمزنگاری شده غیر‌متمرکز جهان است.

درباره کتاب راهنمای بیت‌کوین

مهم‌ترین چیزی که باید از خودمان بپرسیم یک سوال اعجاب انگیز است اینکه در دنیای کسب‌وکار چه کارهایی نباید کرد؟ شاید ساده‌ترین پاسخ به این پرسش این است که لااقل باید از اشتباه کردن و تکرار اشتباه خودداری کنیم، اما واقعیت این است که در دنیای تجارت نوین در موارد مکرری در این‌باره با دشواری روبه‌رو شده‌ایم. در حوزه بانکداری دیجیتال و در دوره روش‌های مدرن پرداخت الکترونیکی، اگر نوآوری نداشته باشیم یا از رویکردهای نوآورانه گریزان باشیم، به مخمصه خواهیم افتاد؛ به نظر می‌رسد لااقل در دو حوزه، بی‌تدبیری می‌تواند مشکل‌آفرین‌تر باشد؛ اول حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده مجازی و دیگری پرداخت همراه. این کتاب بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در این زمینه و اصطلاحات مربوط به آن را به خواننده آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب راهنمای بیت‌کوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب راهنمای بیت‌کوین

صور کنید که همراه با ۱۹ فرد دیگر، در جزیره متروکه‌ای گیر افتادید. غذا و آب شیرین کافی برای زنده ماندن موجود است، اما امکان نجات یا فرار وجود ندارد. تنها کاری که برای زنده ماندن باید انجام دهید، همکاری دسته‌جمعی و توزیع منصفانه منابع هستند. شاید هم نیاز باشد تا بفهمید که چه کسانی برای چه مدتی و برای چه افرادی کار می‌کنند. برای انجام این کار، باید نوع جدیدی از یک سیستم مالی پیاده‌سازی شود. می‌توانید از صدف‌های دریایی یا سنگ‌های براق یا هر چیز نادری مانند آنها استفاده کنید، اما بی‌شک، هر کسی می‌تواند این سیستم مالی را فریب دهد. وقتی می‌توان به‌سادگی با قدم زدن در کنار ساحل، صدف دریایی پیدا کرد، دیگر چه نیازی است که دوستان‌تان در قبال دریافت دو صدف دریایی، در ساختن کلبه به شما کمک کنند؟ در چنین محیطی، چگونه می‌توان نظام پولی‌ای را پایه‌ریزی کرد که افراد حاضر در آن، در قبال ساعات کاری‌شان، حقوق منصفانه‌ای دریافت کنند؟

یکی از راهکارها جهت حل مشکل فوق‌الذکر، ایجاد فهرست یا دفتر کل است. دفتر کل، میزان کاری را که هر فرد انجام داده است، بر حسب واحدهای کاری مورد قبول، ثبت می‌کند. دفتر کل، مقدار دارایی هر فرد را نشان می‌دهد و به افراد اجازه می‌دهد تا سپرده خود را به حساب شخص دیگری بریزند. اگر دفتر کل، میزان عرضه سهام  هر فرد و هر دادوستد رخ‌داده را ثبت کند، در آن صورت هیچ کسی نخواهد توانست تراز یا مانده حسابش را با اضافه کردن صدف‌های دریایی یا سنگ‌های براق یا هر واحد کاری دیگری خارج از سیستم مالی، افزایش دهد. مشکل راهکار دفتر کل این است که همه شرکت‌کنندگان باید مطمئن باشند که فردی که دفتر کل را در اختیار دارد، منصفانه رفتار می‌کند. اگر تنها یک موجودیت (نهاد) یا گروه، دفتر کل را در دست بگیرد، در نهایت، توانایی کنترل میزان پول هر فرد را در اختیار خواهد داشت و در اختیار داشتن این توانایی، می‌تواند هر کسی را به وسوسه بیندازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
نیکولا تسلا (۴۵) و مارشال مک لوهان (۴۶)، در مورد مراکز عصبی مرکزی بی‌سیم جهانی، مطالعاتی را ترتیب داده بودند. مک لوهان، در کتاب «درک رسانه»(۴۷) که در سال ۱۹۶۴ نوشته بود، شکلی تعاملی و به هم پیوسته از رسانه‌ها را مورد اشاره قرار داد که شباهت زیادی به اینترنت و واقعیت مجازی دارد. وی، پیش از این، در کتاب «کهکشان گوتنبرگ»(۴۸)، اصطلاحی با عنوان «دهکده جهانی»(۴۹) را بر سر زبان‌ها انداخته بود که هنوز هم برای توصیف اینترنت امروزی، به کار گرفته می‌شود. علاوه بر این، اصطلاح دیگری که برای اولین بار، مک لوهان به کار گرفته بود، «رسانه، همان پیام است»(۵۰) است.
رضا خدابنده‌لو

حجم

۳۵۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۳۵۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان