دانلود و خرید کتاب چراغ مطالعه اندیشکده برهان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چراغ مطالعه اثر اندیشکده برهان

کتاب چراغ مطالعه

امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چراغ مطالعه

چراغ مطالعه یک بسته جامع معرفی منابع مطالعاتی برای استفاده دانشجویان، طلاب و پژوهشگران حوزه و دانشگاه است. این کتاب محصول کار گروهی جمعی از پژوهشگران اندیشکده برهان است.

 درباره کتاب چراغ مطالعه

یکی از ضعف‌های سیرهای مطالعاتی موجود، وجود منابع قدیمی و گاهی کم‌یاب و نایاب در بازار کتاب است. در تدوین بسته حاضر سعی شده که بیشتر کتاب‌ها یا در ده سال اخیر نوشته شده باشند و یا اگر نگارش آنها به قبل از آن باز می‌گردد از چاپ‌های متعدد آنها اطمینان حاصل شده باشد.

مشکل اصلی سیرهای مطالعاتی رایج، اکتفا به نام کتاب یا اعتبار نویسنده آن است که موجب شده برخی آثار بی کیفیت به سیرهای مطالعاتی راه یابند. 

در بسته حاضر بیشتر کتب معرفی شده، یا توسط تهیه‌کنندگان بسته مطالعه شده‌اند و یا تک به تک مورد بررسی محتوایی و کیفیت سنجی قرار گرفته اند.

 کتب هر حوزه به سه سطح مقدماتی، تخصصی و پژوهشی طبقه بندی شده است و برای اینکه افراد مبتدی و ناآشنا بتوانند از کتاب‌های سطح مقدماتی به صورت سیر مطالعاتی استفاده کنند، منابع این سطح به صورت از آسان به مشکل فهرست شده‌اند تا امکان استفاده دانشجویان و طلاب برای سیرهای مطالعاتی فراهم شود.

در هر بخش تعدادی از بهترین عناوین، به صورت تصویری و با توضیحات بیشتر معرفی شده تا مخاطبین با آشنایی بیشتری کتاب‌ها را تهیه کنند.

خواندن کتاب چراغ مطالعه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 هم دوست‌داران مطالعه و تفکر به ویژه دانشجویان و طلاب


نظرات کاربران

Saeed Mardany
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

یه کم قدیمی شده سیر مطالعاتی که پیشنهاد دادن بنظرم باید به روز رسانی بشه...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان