دانلود و خرید کتاب اسرار علمی تقویت مغز و حافظه در احادیث دینی جواد مهاجر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار علمی تقویت مغز و حافظه در احادیث دینی اثر جواد مهاجر

کتاب اسرار علمی تقویت مغز و حافظه در احادیث دینی

نویسنده:جواد مهاجر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اسرار علمی تقویت مغز و حافظه در احادیث دینی

«اسرار علمی تقویت مغز و حافظه در احادیث دینی» نوشته جواد مهاجر دربردارنده نکته‌هایی است که در احادیث دینی درباره تقویت حافظه آمده است. جالب این‌که، این نکات با نکات کاملا علمی، ثابت شده و مطابق با آخرین یافته‌های روز دنیا برای تقویت حافظه و مهار بیماری آلزایمر مطابقت دارند. «تغییرات التهابی سلولهای مغزی که با افزایش سن به طور تدریجی اتفاق می‌افتد، عملکرد سلولی را تحت تأثیر قرار داده و باعث اختلال در یادآوری اطلاعات می گردد. یک برنامه غذایی سالم شامل سبزیجات و میوه جاتی که دارای خواص مفید برای مغز و حافظه هستند مثل آن دسته از گیاهانی که در احادیث ذکر شده است می‌تواند التهاب مغزی ناشی از افزایش سن را کاهش داده و به سلامت بیشتر حافظه بیانجامد.»

نظرات کاربران

M.T M.Jafari
۱۳۹۸/۰۸/۰۵

جهت داشتن اطلاعات کلی مناسب است فقط

Dr.h.mirzaye
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

هزاران سپاس 🌹

محمدجواد
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

این کتاب دارای دانستارهای تخصصی است اما قابل فهم است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
سی و دو نفر به صورت تصادفی برای نوشیدن آب انار و یا یک نوشیدنی دارونما با عطر و طعم همسان به مدت ۴ هفته انتخاب شدند. پس از ۴ هفته، تنها گروه انار بهبود قابل توجهی در آزمون یادآوری انتخابی حافظه کلامی و افزایش قابل توجهی از ظرفیت آنتی اکسیدانی در پلاسما نشان داد. این نتایج نشان می دهد نقش آب انار در تقویت عملکرد حافظه از طریق افزایش کار در فعالیت های عملکردی مغز موثر است.
M.T M.Jafari
امام صادق (ع): هرکه در آغاز روز به خود عطر زند، تا شب عقلش با او خواهد بود.
M.T M.Jafari
مردی نزد علی بن ابی طالب آمد و از فراموشی، اظهار ناراحتی کرد. فرمود: «بر تو باد کندُر؛ چرا که دل را شجاعت می‌بخشد و فراموشی را از میان می‌برد».
M.T M.Jafari
نکته شگفت انگیز در این کتاب مطابقت مطالب علمی روز دنیا در مورد مواد غذایی موثر بر حافظه و مغز با احادیت در رابطه با همین موضوع است.
M.T M.Jafari
اما آپوپتوز یک فرایند داخل سلولی است: آپوپتوز یا مرگ برنامه ریزی شده ی سلول ((programed death cell یک نوع خودکشی سلولی است.
دهقان غذاخوار

حجم

۷۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۷۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان