دانلود و خرید کتاب تکاپوی آرمانی اندیشکده برهان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکاپوی آرمانی اثر اندیشکده برهان

کتاب تکاپوی آرمانی

معرفی کتاب تکاپوی آرمانی

کتاب تکاپوی آرمانی را اندیشکده برهان منتشر کرده است این کتاب با نگاهی دقیق تأملی در بایسته‌های کنشگری سیاسی جنبش دانشجویی تراز انقلاب اسلامی است.

درباره کتاب تکاپوی آرمانی

علی رغم تمام دشمنی‌ها و کارشکنی‌های نظام سلطه و امتداد آن، سیر تعالی انقلاب اسلامی ادامه داشته و این تعالی در یک فرآیند تکاملی و زنجیره‌ی منطقی، شامل پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی می‌گردد که به حول قوهٔ الهی و تحت عنایات حضرت بقیه‌الله (ارواحناله‌الفداء) با مهندسی و راهبری امام امت و نقش آفرینی ایثارگرانه امت امام محقق خواهد شد.

این سیر تکاملی تا کنون با نقش آفرینی سه نسل فعال همراه بوده است. این کتا به اهمیت دانشجویان در مسیر انقلاب می‌پردازد.

خواندن کتاب تکاپوی آرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تکاپوی آرمانی

استکبار ستیزی و عدالت‌خواهی مهم‌ترین رهاورد امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی بود که در فضای دانشگاهی تقویت شد. پیام امام (ره) برای تشکیل تشکل آرمانی خویش (بسیج دانشجو و طلبه) به همراه ارایهٔ چارچوب‌های اسلام ناب به سایر اقشار، عدالت‌خواهی و مردم‌گرایی و مقابله با التقاط، تحجّر، اشرافیّت و استکبار زدگی تلاشی است که ایشان در گفتمان سازی ـ به طور خاص ـ در دانشگاه صورت می‌دهند.

تدقیق در سیر گفتمان سازی مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که مجموعه دیدگاه‌های ایشان نظام منسجمی در حوزهٔ مفاهیم، ایده‌ها و نظریّات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی بوده که عدالت یکی از عناصر اثباتی این گفتمان - به طبع روح و مرکز ثقل اندیشهٔ سیاسی اسلام - است. ضمن آن که نگاه اسلامی ایجاب می‌کند که جنبش دانشجویی به مثابه بخش پیش روی امت در چارچوب اصول کلی تبیین شده به وسیلهٔ رهبری دینی، وارد صحنه شود و با تکیه بر آرمان‌ها به یاری حاکمیّت اسلامی و در صورت لزوم امر به معروف و نهی از منکر در چارچوب همان آرمان‌ها عمل نماید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۸,۵۰۰
تومان