دانلود و خرید کتاب چرخ های تولید ملی چگونه به حرکت درمی آید؟ گروه اقتصادی اندیشکده‌ برهان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرخ های تولید ملی چگونه به حرکت درمی آید؟ اثر گروه اقتصادی اندیشکده‌ برهان

کتاب چرخ های تولید ملی چگونه به حرکت درمی آید؟

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چرخ های تولید ملی چگونه به حرکت درمی آید؟

کتاب الکترونیکی «چرخ های تولید ملی چگونه به حرکت درمی آید؟» اثری است از گروه اقتصادی اندیشکده‌ برهان که در انتشارات دیدمان چاپ شده است.

درباره کتاب چرخ های تولید ملی چگونه به حرکت درمی آید؟

این کتاب در هشت گفتار به انواع موانع و مشکلاتی که در سر راه تولید ملی وجود دارد، می‌پردازد و راهکارهایی را نیز برای سهولت بخشیدن به امر تولید و رونق هرچه بیشتر تولید ملی، بررسی و تشریح می‌کند.

کتاب چرخ های تولید ملی چگونه به حرکت درمی آید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تولیدکنندگان و کسانی که تمایل دارند در این مسیر قدم بگذارند سودمند است.

بخشی از کتاب چرخ های تولید ملی چگونه به حرکت درمی آید؟

از نظر تاریخی، کشور ما در ۶۰ سال اخیر (از پایان جنگ‌های جهانی تا کنون) از یک دورۀ طلایی یا نقطه عطف منحصربه‌فرد برای حرکت به سمت پیشرفت و جهش اقتصادی قابل‌ملاحظه یا به عبارتی، یک انقلاب اقتصادی تمام‌عیار برخوردار بوده است. این نقطۀ عطف، دوران ۸ سال دفاع مقدس است. در این دوره، تقریباً هرآنچه قبل از انقلاب خریداری و انبار شده بود، از جمله تسلیحات، ماشین‌آلات و ابزارآلات و غیره، یا توسط بخش مصرف داخلی کشور مورداستفاده قرار گرفت یا در دفاع مقدس، برای مقابله با دشمن و تأمین نیازهای روزمره و ضروری کشور، مصرف شد و به اتمام رسید؛ لذا بعد از جنگ دیگر ذخیره‌ای وجود نداشت که بر اساس آن، کشور بتواند به حیات خود ادامه دهد. ازاین‌رو، ظرفیت و نیاز و به تبع آن، ارادۀ بسیار قدرتمندی در کشور برای حرکت به سمت طراحی پایه‌های نوینی برای تولید داخلی مبتنی بر شعارهای بنیادین انقلاب و استراتژی‌های خودکفایی و استقلال شکل گرفته بود و دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس نیز خودباوری و روحیه و قدرت تصمیم‌گیری و مدیریت منحصربه‌فردی را در زمینۀ زیرساخت‌های نرم انقلاب اقتصادی فراهم نموده بود. برخی اشتباهات کلیدی در این حوزه متأسفانه موجب شد بخشی از این فرصت تاریخی از دست برود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

حجم

۸۵۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان