دانلود و خرید کتاب اعترافات میناتو کانائه ترجمه بهاره صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعترافات اثر میناتو کانائه

کتاب اعترافات

امتیاز:
۴.۰از ۷۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اعترافات

کتاب اعترافات نوشته میناتو کانائه نویسنده ژاپنی است که بهاره صادقی آن را ترجمه کرده است. این نویسنده ژاپنی تا به‌حال موفق به دریافت چندین جایزه از جمله هونتایشو، شرلی جکسون و جایزه ادبی الکس شده است.

درباره کتاب اعترافات 

یوکو موریگوچی معلم است بعد از به‌هم خوردن نامزدی‌اش تنها دلخوشی‌اش دختر چهارساله‌اش است اما یک روز همه چیز تغییر می‌کند، دو تا از شاگردانش دختر او را می‌کشند، معلم جوان تصمیم می‌گیرد به‌جای رفتن پیش پلیس خودش از این نوجوان‌ها انتقام بگید پس برنامه‌ای طراحی می‌کند که همه چیز را در مدرسه تغییر می‌دهد. 

هر فصل کتاب اعترافات یک راوی متفاوت دارد و همین موضوع ما را از جنبه‌های مختلف با داستان رو در رو می‌کند. کتاب خانواده، آموزش و نوجوانی را محور قرار می‌دهد و از دیدگاه خودش به سراغ نقد آسیب‌های آن می‌رود.

خواندن کتاب اعترافات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اعترافات

بعدازاینکه نگاهی گذرا به تقاضانامه انداختم، «الف» گفت: «می‌دونم که درواقع کمکم نکردید؛ اما یه نفر رو لازم دارم که برام امضاش کنه. پس چه‌کسی بهتر از شما. شما معلم کلاس من هستید و علوم تدریس می‌کنید. می‌شه لطفاً برام امضاش کنید؟» اول کمی تردید کردم؛ اما بالاخره فرم ورودی را خواندم. او ادامه داد: «من از ساختنش نیت‌های خوبی دارم. می‌خوام از وسایل بچه‌ها محافظت کنم. ولی شما می‌گید خطرناکه. چرا اجازه نمی‌دید افراد متخصص بگن حق با کیه؟» حرف‌هایش شبیه یک چالش و تقریباً اعلان جنگ بود. درآخر او برد و من باختم. کیف ضدسرقت شوک‌دار جایزهٔ استانی را دریافت و به رقابت‌های ملی راه پیدا کرد. بسیار مورد تقدیر قرار گرفت و از آن به‌عنوان اثری افتخارآمیز در مقطع مدارس راهنمایی نام برده شد و در کشور مقام سوم را کسب کرد.

برای اینکه به حقیقت مرگ مانامی پی ببرم، A را به آزمایشگاه علوم فراخواندم. آن‌موقع فکر می‌کردم که واقعاً می‌توانم به‌وسیلهٔ او، کاری دربارهٔ این موضوع انجام دهم. گمان کنم این‌گونه سعی داشتم با احساس گناهی که داشتم، کنار بیایم.

او حوالی ظهر آمد، بعدازاینکه نیمی از ساعات مدرسه گذشته بود. نیشخندی معصومانه نیز بر لب داشت. کیف خرگوش‌مچاله را به او نشان دادم.

همان جملهٔ خودش را تکرار کردم و گفتم: «بازش کن. داخلش یه سورپرایزه.» اما او به آن دست نزد. درواقع احساس شرم می‌کرد. خودم عملکرد آن را بهبود بخشیده و قدرت شوکش را به‌اندازهٔ یک باتوم برقی افزایش داده بودم. کار سختی نبود. با کمی تحقیق، هرکسی می‌توانست چنین کاری را انجام دهد-درواقع سؤال اینجاست که چرا کسی باید بخواهد این کار را انجام دهد.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۰۵/۳۰

داستان جنایی عجیبی داشت درگیری دو پسر نوجوان در یک قتل و انگیزه هایی که در ذهن هر یک بود شگفت زده می کرد آدمو این کتاب شبیه به تاوان و برای N حادثه از دیدگاه قاتل و اطرافیانش و

- بیشتر
anita
۱۳۹۹/۰۲/۲۶

داستان در مورد دو بچه ایه که دختر چهار ساله ی معلم شون رو می کشن و معلم که می دونه قاتل ها بچه ان و مجازاتی انتظارشون رو نمی کشه تصمیم می گیره خودش ازشون انتقام بگیره. کتاب در

- بیشتر
میس سین
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

میناتو کانائه یکی از نویسندگان بسیار محبوب منه... شاید تفاوت عمده رمانهای این نویسنده با سایر کتابهای جنایی معمایی این باشه که در سایر کتابهای جنایی ما با یک قتل یا جنایت مواجهیم و در طول کتاب دنبال قاتل میگردیم

- بیشتر
sara
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

میناتو کانائه و کتاباش و سبک نوشتنش که بیشتر ب روانشناسی شخصیت ها میپردازه عالیه

عباس زاده
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

بطور کلی در این کتاب هر کاری که انجام میدین یه سری پیامدها براتون داره مراقب کارهاتون باشین کتاب جذاب تاثیر گذار و جالبه اگه سبک معمایی دوست دارین پیشنهاد خوبیه

بهنوش
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

دو پسر ۱۱ ساله دست به قتل دختر معلمشان میزنن اما داستان خیلی بی رحمانه تموم شد

معصوم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

در مقایسه با دو کتاب دیگر ازین نویسنده "تاوان" و "برای N" داستان پردازی و کشش این کتاب کمی ضعیف تره، داستان از زبان چند نفر روایت میشه و همین باعث شده که قسمت هایی چندبار تکرار بشه، داستانِ قتل یک

- بیشتر
Avalanche
۱۴۰۲/۱۱/۲۳

به طور خلاصه باید بگم که داستان این کتاب به طور کلی در فصل اول از زبان معلم داستان مطرح شده و در فصل‌های بعدی شخصیت‌های‌ مختلف داستان با زاویه‌ دید خودشون‌ جزئیات‌ بیشتری از داستان‌ رو به اشتراک میزارن

- بیشتر
Dayan
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

واقعا جذاب و هیجان‌انگیز بود. در عین این‌که معمایی و هیجانی بود، ابعاد روانشناختی شخصیت‌‌ها و تصمیماتشون رو هم نشون می‌داد. ترجمه نسبتا خوب و روان هست، اما یه سری جاها جملات فعل نداشتند یا ساختار جمله خراب بود. نویسنده

- بیشتر
Sarah beiki
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

داستان پر کشش و جذاب. کتاب تاوان هم از این نویسنده به شدت توصیه میشه😁

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۵)
من فکر می‌کنم که ما مردم معمولی، ممکن است یک حقیقت اساسی را فراموش کرده باشیم-اینکه واقعاً حق نداریم درمورد کسی دیگر قضاوت کنیم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
مبصر کلاس مانند خدمتکار کلاس است. فردی است که نه به او توجه می‌کنند و نه به‌خاطر کارهایش از او تشکر می‌کنند؛
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
می‌گویند انسان فقط تا زمانی می‌تواند گریه کند که اشک‌هایش خشک شوند؛ اما انگار برای ما این‌طوری نبود. بیهوده امیدوار بودیم که اشک‌هایمان بالاخره پایانی داشته باشد و با ناراحتی بسیار از این پشیمان بودیم که هیچ‌وقت هر سه نفرمان نتوانستیم اوقاتی را باهم سپری کنیم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
پرسیده بود که آیا خوشحال است؟ زمانی که مانامی گفت خوشحال است، آن مرد هم لبخندی زده و گفته بود: «منم به‌همین‌خاطر خوشحالم.»
afsaneh_&_fatemeh
همیشه یک مسئله وجود دارد و آن این است که بزرگسالان همیشه تو را پند و اندرز می‌دهند؛ اما دنیا را فقط با شرایط خودشان درک می‌کنند-آنها نمی‌توانند به‌یاد بیاورند که کودک‌بودن، چگونه است.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
فکر می‌کردم اگر در تاریکی جستجو کنم، شاید حقیقت را بیابم و این حقیقت به من کمک کند روزنه‌ای به روشنایی و آغاز راهی برای رهایی پیدا کنم؛ اما حالا که خواندن خاطرات مادرم را به اتمام رساندم، چیزی شبیه به این ندیده‌ام-من حتی نمی‌توانم راهی را که پیش رویم قرار گرفته است، ببینم.
فریبا
خوشبختی مانند حباب صابون شکننده است و خیلی زود از بین می‌رود.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
من فکر می‌کنم که ما مردم معمولی، ممکن است یک حقیقت اساسی را فراموش کرده باشیم-اینکه واقعاً حق نداریم درمورد کسی دیگر قضاوت کنیم.
sepid sh
ارزش ما توسط محیطی که در آن بزرگ شده‌ایم مشخص می‌شود و ما یاد می‌گیریم که براساس معیارهای قرار داده شده توسط اولین فردی که با او مواجه می‌شویم، درمورد دیگران قضاوت کنیم-که در بیشتر مواقع این فرد مادرمان است.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
پشیمان شدم. بازهم به‌سراغم آمدند-پشیمانی‌های بیشتر.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ

حجم

۲۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
۲۷,۶۵۰
۳۰%
تومان