دانلود و خرید کتاب آنان که نمی‌میرند کلوئی بنجامین ترجمه فروزان صاعدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنان که نمی‌میرند اثر کلوئی بنجامین

کتاب آنان که نمی‌میرند

امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آنان که نمی‌میرند

کتاب آنان که نمی‌میرند نوشته کلوئی بنجامین است که با ترجمه فروزان صاعدی منتشر شده است. این کتاب سرنوشت مردمی است که زمان مرگشان را می‌دانند. این کتاب روایتی جذاب است که خواننده را با خودش همراه می‌کند. کتاب نثری جذاب دارد و خواننده را با خودش همراه می‌کند و او را به دنیای عجیب نویسنده می‌برد.

خواندن کتاب آنان که نمی‌میرند

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب آنان که نمی‌میرند

دست آخر، همان پسرانی که دانیل خبر را اول از آن‌ها شنیده بود آدرس زن را به او دادند. آخر هفته آن‌ها را در مسیر پیاده‌روی ویلیامزبرگ بریج۳۷ دید که درحالی‌که به نرده‌ها تکیه داده بودند مواد می‌کشیدند. آن‌ها بزرگتر از او بودند ـ شاید چهارده سال داشتند ـ و دانیل قبل از اینکه بپرسد که آیا چیز دیگری می‌دانند خودش را وادار کرد که به گوش ایستادنش اعتراف کند. به نظر نمی‌رسید که پسرها ناراحت شده باشند. آن‌ها به راحتی شمارهٔ آپارتمانی که گفته بودند زن آنجا ساکن است را دادند، گرچه نمی‌دانستند چطور باید وقت ملاقات گرفت. آن‌ها به دانیل گفتند شایع شده که باید هدیه‌ای برایش ببرند. برخی مدعی بودند که باید پول نقد باشد، اما بقیه می‌گفتند آن زن همین الان هم هر چقدر پول که لازم باشد دارد و شما باید خلاقیت به خرج دهید. پسری سنجاب خون‌آلودی را که کنار جاده پیدا کرده بود برایش برد، آن را با انبرک برداشته بود و در کیسهٔ پلاستیکی گره زده تحویل داد.

اما واریا جروبحث کرد که هیچ‌کس چنین چیزی نمی‌خواهد حتی اگر یک پیشگو باشد، بنابراین در نهایت پول توجیبی‌هایشان را در یک کیف کیسه‌ای بنددار جمع کردند و امیدوار بودند که کافی باشد.


نظرات کاربران

9finger
۱۴۰۰/۱۱/۱۲

لطفا بزارینش تو بی نهایت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۹۸ صفحه

حجم

۴۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۹۸ صفحه

قیمت:
۲۷,۵۰۰
تومان