دانلود و خرید کتاب کجا ایستاده‌ام فرشاد قوشچی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کجا ایستاده‌ام اثر فرشاد قوشچی

کتاب کجا ایستاده‌ام

نویسنده:فرشاد قوشچی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کجا ایستاده‌ام

کتاب کجا ایستاده‌ام نوشته فرشاد قوشچی پیرامون آشیان بوم‌شناختی انسان نوشته شده است. آشیان بوم‌شناختی مجموعه‌ی تمام منابعی‌ست که نیازهای زیستی و حیاتی یک گونه را فراهم می‌کند.

درباره کتاب کجا ایستاده‌ام

کتاب کجا ایستاده‌ام آشیان بوم‌شناختی را تحت سه زیر مجموعه بررسی و تعریف کرده است؛ آشیان فضایی یا مکانی، آشیان تغذیه‌ای و آشیان چند بعدی. این کتاب سعی دارد تمام این موارد را به شکل کامل و دقیق بررسی کند. از طرفی باید دانست که یک آشیان بوم‌شناختی هیچ‌گاه نمی‌تواند توسط بیش از یک گونه در جامعه‌ی زیستی اشغال شود. به‌عبارت دیگر، دو گونه قادر نیستند آشیان کاملاً یکسانی را اشغال کنند زیرا حتی اگر دو گونه دارای خصوصیات مشابهی هم باشند، اما عاقبت یک گونه که دارای برتری زیستی هرچند اندکی هم که باشد، گونه دیگر را از گردونه رقابت خارج می‌کند و این کتاب سعی دارد انسان را در آشیان بوم‌شناختی‌اش بررسی کند و تحلیل کند انسان چه گونه‌های دیگری را حذف کرده است.

خواندن کتاب کجا ایستاده‌ام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام پژوهشگران و دانشجویان جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کجا ایستاده‌ام

در تعریفی از آشیان بوم‌شناختی آمده است که آشیان مجموع تمام منابع زیستی است که نیازهای حیاتی یک موجود را برطرف می‌کند. در آشیان‌های انسانی تفاوتی که از این منظر با سایر آشیان‌ها وجود دارد آن است که الزاماً تمام این نیازها در مسائل حیاتی و زیستی خلاصه نمی‌شود و بخشی از این نیازها، الزامات و علائق روحی و عاطفی انسان‌هاست. این بخش از نیازهای یک آشیان بوم‌شناختی انسانی را می‌توان در دو قسمت جداگانه بررسی نمود؛ یکی تعلقات عاطفی انسان‌ها نسبت به سایر موجودات یک آشیان و دیگری مربوط به تعلقات روحی و عاطفی انسان‌ها نسبت به همدیگر در یک آشیان زیستی است که در عین حال روابط انسانی و اجتماعی آن‌ها را شکل می‌دهد و مفهوم اجتماع را می‌سازد.

نظرات کاربران

Ms.vey
۱۳۹۹/۰۳/۰۱

لطفا این کتاب رو در کتابخانه همگانی قرار بدید ممنون

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
خصوصی‌ترین لایه یا همان فضای اطراف و درون هر فردی است که متعلق به خود انسان است و از آن تعبیر به حریم خصوصی می‌شود
saeed kiaee

حجم

۶۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۶۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان