دانلود و خرید کتاب مثبت فکر کن جان گوردون ترجمه امیرحسین فاضلی‌مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثبت فکر کن اثر جان گوردون

کتاب مثبت فکر کن

معرفی کتاب مثبت فکر کن

مثبت فکر کن کتابی نوشته جان گوردون است. این اثر درباره مثبت‌اندیشی و مثبت‌گرایی در زندگی است. موضوعی که می تواند تاثیراتی عمیق در زندگی فردی و اجتماعی انسان بگذارد. مثبت‌گرایی فقط به بهبودی شما کمک نمی‌کند، بلکه باعث بهبودی افراد پیرامونتان نیز می‌شود.

 درباره کتاب مثبت‌گرایی

 جان گوردون، نویسنده کتاب اتوبوس انرژی، در این اثرش درباره رهبری مثبت‌گرا سخن می‌گوید. او می‌گوید انرژی مثبتی که رهبران با تیمشان به اشتراک می‌گذارند بسیار مهم است و در نهایت دستاوردهای تیم هم بسیار برجسته و مثبت خواهد شد. رهبران با انرژی مثبت خود استعدادها را به سوی خویش جذب می‌کنند و در نتیجه افراد بیشتر خود را وقف اهداف سازمان و تیمی خواهند کرد. او در این کتاب ثابت می‌کند که مثبت‌گرایی، چیزی بیش از یک حس مثبت درونی است. مثبت‌گرایی زندگی را تغییر می‌دهد و یک مزیت رقابتی در ورزش، کسب‌وکار و سیاست محسوب می‌شود.

 خواندن کتاب مثبت فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب وکار را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب مثبت‌گرایی

رهبری مثبت‌گرا، یعنی مشاهده و ساختن آینده‌ای بهتر و درخشان‌تر. رهبری مثبت‌گرا، یعنی ابتکار، تحول، ساختن، بهبودبخشیدن، پروراندن، دگرگونی در آموزش، در سلامت، در تجارت، در نوع فرمانداری، در فناوری، در طراحی، در ارتباطات، در شهرها، در حمل‌ونقل و هر جنبهٔ دیگری از زندگی و جهانی که در آن زندگی می‌کنیم. وقتی رهبران ایده‌های شجاعانه، خیال‌پردازی‌های بلندپروازانه و رؤیاهای به نظر غیرممکن خود را به اشتراک می‌گذارند شاید با تمسخر برخی مواجه شوند، ولی ایده‌ها، خیال‌بافی‌ها و رؤیاپردازی‌ها محصولی است از رهبران مثبت‌گرا که آینده را می‌سازد و جهان را دچار تغییر می‌کند.

زمانی، جنگ ستارگان تنها یک ایده در ذهن جرج لوکاس۳۸ بود، ولی امروز این ایده، با قدرت خودنمایی می‌کند. جی کی رولینگ۳۹ در ابتدا فقط یک تصور دربارهٔ هری پاتر در ذهن داشت، اما اکنون هری پاتر بدل به عضوی از جامعه‌مان شده است. جان اف کندی در فکر فرستادن یک نفر به کرهٔ ماه بود. رونالد ریگان پیش از فروریختن دیوار برلین، این فکر را در ذهن می‌پروراند. پیش از آنکه همگان درگیر استفاده از آی‌پاد و آیفون شوند، استیو جابز این دو را در ذهنش تصور می‌کرد. آبراهام لینکلن رؤیای یک آمریکای متحد را در سر می‌پروراند. مارتین لوتر کینگ، در فکر دنیایی با عدالت و مساوات بود. جرج واشنگتن هم تصوراتی همچون انقلاب و آزادی در ذهن داشت.





نظرات کاربران

mahtab
۱۳۹۹/۰۸/۰۵

خوب بود امیدوارم بیشتر از این کتابها بزارید تا بتونیم خوب استفاده کنیم

محمد فروهر
۱۴۰۱/۱۲/۰۳

قسمتی از این کتاب رو خوندم این کتاب عنوان اصلیش باید همون رهبری مثبت گرا باشه! چون محتواش عملا با اون کتاب یکسان هست! درباره مثبت گرایی هم کمی دوستان مطالعه علمی کنند، بهتر متوجه تعریف، ابعاد و مفاهیم اون خواهند شد.

- بیشتر
Reza
۱۴۰۰/۰۲/۲۶

بنظرم از اسم کتاب میشه فهمید کاملا اشتباهه. چون خیلی جاها نباید مثبت فکر کرد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
ما چیزی را آموزش می‌دهیم که نیاز داریم آن را فراگیریم و می‌دانم که تلاشم برای آنکه انسان مثبت‌گرایی باشم و بدل به رهبر بهتری شوم، از من معلم بهتری هم ساخته است.
آیدا فرهنگ
مثبت‌گرایی فقط به بهبودی شما کمک نمی‌کند، بلکه باعث بهبودی افراد پیرامونتان نیز می‌شود.
yasinds
مثبت‌گرایی فقط به بهبودی شما کمک نمی‌کند، بلکه باعث بهبودی افراد پیرامونتان نیز می‌شود.
yasinds
همه بی‌نیازست و ما بنده‌ایم بفرمان و رایش سرافگنده‌ایم شب و روز و گردان سپهر آفرید خور و خواب و تندی و مهر آفرید جز او را مدان کردگار بلند کزو شادمانی و زو مستمند شگفتی بگیتی ز رستم بس است کزو داستان بر دل هرکس است سرمایهٔ مردی و جنگ ازوست خردمندی و دانش و سنگ ازوست
yasinds
ما چیزی را آموزش می‌دهیم که نیاز داریم آن را فراگیریم و می‌دانم که تلاشم برای آنکه انسان مثبت‌گرایی باشم و بدل به رهبر بهتری شوم، از من معلم بهتری هم ساخته است.
آیدا فرهنگ

حجم

۱۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان