دانلود و خرید کتاب نه به محدودیت جان. سی مکسول ترجمه حسام امامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نه به محدودیت اثر جان. سی مکسول

کتاب نه به محدودیت

معرفی کتاب نه به محدودیت

کتاب نه به محدودیت نوشته جان.سی مکسول با ترجمه حسام امامی و طناز شمس شمس‌آبادی منتشر شده است. کتاب نه به محدودیت یک راهنمای کامل و جامع و کاربردی است که چگونه سرپوش‌ها را از روی قابلیت‌های خود بردارید.

درباره کتاب نه به محدودیت‌

در این کتاب نویسنده به سراغ چندین کشیش می‌رود و با آن‌ها صحبت می‌کند که چگونه توانسته‌اند سال‌های سال مردم را اطراف خود نگهدارند و برای آنان محبوب باشند. آنچه همه به او می‌گویند این است که توانسته‌اند مردم راقوی کنند و با قدرت دادن به مردم به آن‌ها یاد داده‌اند که خودشان را باور کنند. مکسول بعد از این اتفاق می‌فهمد آن چیزی که مردم به ان نیاز دارند این است که خودشان ر باور کنند و از کتمان توایی‌هایشان دست بردارند.

خواندن کتاب نه به محدودیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب نه به محدودیت

 شما نمی‌توانید عاشق ساختار بشوید. وقتی امنیت شما در ساختار، قوانین و مقررات باشد از خلاق بودن چشم‌پوشی می‌کنید. من نحوه بیان ریچارد برانسون، مؤسس گروه ویرجین، را خیلی دوست دارم که می‌گوید: «مردم اغلب با من در این‌باره صحبت می‌کنند که ایده ویرجین بدون جعبه خیلی خوب است. پاسخ من همیشه آن‌ها را غافلگیر می‌کند: در واقع ما اصلاً از ابتدا جعبه‌ای نمی‌سازیم.» شما نمی‌توانید جعبه و خلاقیت را هم‌زمان دوست داشته باشید.

آیا می‌خواهید از چیزی که دوستش دارید، خلاص شوید؟ اگر نه، هنوز برای خلاق شدن و بهتر شدن از چیزی که امروز هستید، دوره سختی را در پیش دارید.


نظرات کاربران

shahpour rezaei
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

بعد از صفحه 300 فقط ورق میزدم تا تموم بشه و 300 صفحه آخر رو دیگه ول کردم... پر گویی ، عدم نظم در نوشتار ، جملات کلیشه ای، من من من من من ، بیش تر کتاب بود. استعمار گران

- بیشتر
کاوه
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

به قول آقای امامی نویسنده بزرگ و سخنران بینظیر.ترجمه این کتاب و مطالب نابش طلب و حق مردم ایران رو از آمریکا(زادگاه نویسنده) گرفته. کتاب های جان مکسول بینظره.این کتاب هم شاهکارش هست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
اگر می‌خواهیم بیشتر کار کنیم و تأثیر بیشتری بر جهان داشته باشیم، باید قابلیت انرژی خود را بالا ببریم.
shahpour rezaei
من هرگز به این فکر نمی‌کنم که یک رابطه چه نفعی برایم دارد. من هیچ گاه به دنبال این نیستم که از یک رابطه عایدی‌ای داشته باشم که حق من نیست. فرضیات قاتل روابط است. بهتر است آگاهی جای فرضیات را بگیرد. اگر می‌خواهید قابلیت رابطه‌تان را افزایش دهید، باید به این مسئله آگاه باشید که روابط همیشه به یک شکل نمی‌مانند و هیچ‌گاه به‌خودی‌خود زنده نخواهند ماند. رابطه نیازمند تلاش است و شما باید برای افزودن ارزش، تلاش هدفمند داشته باشید تا به مثبت بودن در زندگی فرد دیگر ادامه بدهید.
بهار
جین هرسی در کتاب لمس زمین می‌نویسد: «بسیار مهم است که تمام زندگی یک نفر اشغال نشود. نباید تمام روزها و هفته‌ها کاملاً برنامه‌ریزی شده باشند. مهم است که فضاهای خالی را برای فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌نشده درنظر بگیریم. معمولاً در این اتفاقات ناگهانی و نامنتظره است که پذیرای فرصت‌های نامحدود و حوزه‌های جدیدی می‌شویم که به‌طور اتفاقی وارد زندگی ما می‌شوند.»
shahpour rezaei
«اندوه آن روزی است که انسان از زیستن در زندگی‌ای که دارد، افکاری که می‌اندیشد و اعمالی که انجام می‌دهد کاملاً رضایت داشته باشد
shahpour rezaei
باید یاد بگیرید که سازگار شوید.
shahpour rezaei
برای ساختن روابط عالی باید بیشتر برای مردم بخواهید تا برای خودتان. کسانی که بیشتر برای مردم می‌خواهند و بیشتر به مردم کمک می‌کنند، امتیاز مثبت می‌گیرند و کسانی که بیشتر برای خود می‌خواهند، امتیاز منفی می‌گیرند. این یک رابطه ساده ریاضی است. من می‌خواهم در رابطه با مردم امتیاز مثبت داشته باشم. در رابطه با نزدیک‌ترین اطرافیانم دو علامت مثبت می‌خواهم. دوست دارم در قبال هر کاری که دیگران برایم انجام می‌دهند، پنج کار برایشان انجام بدهم. هر چند که همیشه موفق نمی‌شوم؛ اما هدفم این است.
بهار

حجم

۲۸۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۲۸۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان