دانلود و خرید کتاب راهنمای زنان آلفا سوزان ونکر ترجمه افسانه مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای زنان آلفا اثر سوزان  ونکر

کتاب راهنمای زنان آلفا

معرفی کتاب راهنمای زنان آلفا

کتاب راهنمای زنان آلفا نوشته سوزان ونکر با ترجمه افسانه مقدم منتشر شده است. راهنمای زنان آلفا به این می‌پردازد چگونه تشخیص دهید یک زن آلفا هستید و چطور بتوانید قدرت‌طلبی خود را مدیریت کنید و زندگی زناشویی موفقی داشته باشید.

درباره کتاب راهنمای زنان آلفا

زن آلفا بیشتر از هرچیز مدیر است. او را در مقام همسر در محل کار یا کنار فرزندانش پیدا می‌کنی. اینکه او روزهای خود را چگونه سپری می‌کند مهم نیست. مهم این است که چه رفتاری در پیش می‌گیرد. او مسئولیت همه چیز و همه کس را به عهده می‌گیرد. در یک کلام، او رئیس است. مشکل اینجاست که هیچ مردی در منزل رئیس یا رقیب نمی‌خواهد. شاید آن رابطه موقت پیش برود؛ اما سرانجام نابود می‌شود. این کتاب برای زنانی است که می‌خواهند از رخ دادن چنین اتفاقی جلوگیری کنند. زنان آلفا پدیده‌ای جدید نیستند؛ اما زمانی نادر بودند. آن‌ها در دوره مادران ما، زنانی بودند که خلاف جهت آب شنا می‌کردند. آن‌ها نویسنده، سیاست‌مدار، بازیگر، دانشمند، پزشک و هنرمند شدند یا همسرانی سنتی بودند که «مادر» شدند و هیچ‌وقت از آن نقش بیرون نیامدند و هدایت و مدیریت همسرشان هم به بچه‌هایشان اضافه شد؛ اما هیچ مردی چنین چیزی را نمی‌خواهد. یکی از دوستان من مردی متأهل، پدر سه فرزند و دندان‌پزشک است. او به من گفت: «دنیا به زنان آلفا نیاز دارد؛ اما من ندارم.» این کتاب به شما کمک می‌کند خودتان را بشناسید و زندگی موفقی داشته باشید.

دخواندن کتاب راهنمای زنان آلفا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زنان مستقل و قوی پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب راهنمای زنان آلفا

در نیویورک مغازه‌ای است که زنان می‌توانند همسر مورد علاقه خود را انتخاب کنند. سردر مغازه نوشته شده است «شما فقط می‌توانید یک‌بار از این مغازه بازدید کنید!»

ساختمان شش طبقه دارد و هرچه زنان به طبقه‌های بالاتر می‌روند، مردان گران‌بهاتر می‌شوند. هر زن اجازه دارد مرد مورد علاقه خود را از یکی از این طبقه‌ها انتخاب کند یا به طبقه بعدی برود. زن‌ها نمی‌توانند به طبقه قبل بازگردند مگر اینکه بخواهند از ساختمان خارج شوند.

خانمی وارد مغازه می‌شود تا همسر خود را انتخاب کند. روی تابلوی طبقه اول نوشته شده است «این مردها شغل ثابت دارند» مردهای طبقه دوم افزون‌بر شغل ثابت «به کودکان علاقه‌مند هستند». مردهای طبقه سوم شغل ثابت دارند، به کودکان علاقه‌مند هستند و بسیار «خوش‌قیافه‌اند».

بسیار عالی، زن به فکر فرو می‌رود. عالی است! باوجوداین ادامه می‌دهد. مردهای طبقه چهارم افزون‌بر اینکه ویژگی‌های پیشین را دارند، «در کارهای منزل نیز کمک می‌کنند».

زن می‌گوید: «عجب شانسی! باورم نمی‌شود!» باوجوداین وارد طبقه پنجم می‌شود. آن مردها تمام ویژگی‌های پیشین را دارند و افزون‌بر آن بسیار «رمانتیک» هستند. زن وسوسه می‌شود که همان طبقه بایستد؛ اما این کار را نمی‌کند و درعوض وارد طبقه ششم می‌شود و تابلوی آن را می‌خواند: «شما ۳.۲۶۱.۴۹۶.۰۱۲ مین بازدیدکننده هستید. این طبقه فقط برای این بود که ثابت کند زنان به‌هیچ‌وجه راضی نمی‌شوند. از خرید شما متشکریم.» 

نظرات کاربران

mona ramezanpoor
۱۳۹۹/۰۲/۱۶

بنظرم نویسنده ی این کتاب یه آدم مهرطلبه. من خودم موافق رفتارای فمنیستا نیستم، اما این کتاب هم از اونطرف بوم افتاده و اغراق آمیز گفته هر کاری رو برای خوشایند همسرتون انجام بدید. اگر قرار بود یه اسم دیگه

- بیشتر
الهام
۱۳۹۹/۰۴/۲۲

از اون دسته کتابهایی هست که بعد از چند سال نویسنده میاد و ی عذرخواهی می‌کنه و میگه درباره خیلی از این حرفهایی که گفتم نظرم عوض شده، شاید چند تا مطلب رو درست بگه اینکه انعطاف پذیری خوبه یا

- بیشتر
me
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

داشتن آزادی عمل و حق انتخاب در دنیای مدرن ، خودش مسئولیت بیشتری هم بر روح و روان و ناخودآگاه فرد تحمیل میکنه. هم برای زن و هم برای مرد. حالا خانمهایی هم مثل نویسنده این کتاب هستند که حسرت

- بیشتر
کاربر ۱۷۷۵۲۴۱
۱۴۰۰/۱۱/۲۲

بنظرم کتاب واقعااا بی نظیری بود.برا منی که از نظر اجتماعی شخصیت قابل قبولی دارم و فک میکردم تو رابطه قدرم دونسته نمیشه خیلیی خیلیی برام کمک کننده بود و بنظرم تمامی دختران و زنانی که شخصیت مستقلی دارن باید

- بیشتر
nilo
۱۴۰۰/۰۵/۲۴

انگار نویسنده در پس ذهنش الفابودن زن رو اصلا مشکل و ناهنجاری میدونه! توصیه‌های خوبی هم توی کتاب دیده میشه اما اتلاف وقته

کاربر ۱۵۸۴۳۶۱
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

عالی بود، نکات مهم در روابط زوجین رو برسی کرده، که دانستنش برای زنان و دختران نسل ما بسیار ضروریست، ممنون از طاقچه..

ساقی اسماعیلی
۱۳۹۹/۰۲/۱۸

بسیار عالی -جزء معدود کتابهای غربی بود ک هم کارامد بود و هم با مبانی دینی ما سازگار بود -این کتاب با ارائه مباحث کاربردی نوعی نقد جریان فمنیسم رو هم داشت .وقتی کتاب رو میخوندم حس میکردم نویسنده داره

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸۵)
سرانجام یاد گرفتم زنانگی فقط نحوه لباس پوشیدن یک زن یا اینکه روزهایش را چگونه سپری می‌کند نیست. زنانگی حالتی از ذهن است، نوعی طرز فکر است و هرکس می‌تواند به دور از تمایلاتی که دارد، طرز فکر خود را داشته باشد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
شاخص‌ترین وجه سرشت مردانه، نیاز مردان به مفید بودن یا به‌عبارتی، حس هدفمند بودن است.
flora
وقتی یکی از طرف‌ها دائم از لحاظ ذهنی خود را برای آسیب دیدن از دیگری آماده کند، آن رابطه دوام پیدا نخواهد کرد.
flora
تحقیقات نشان می‌دهد رهایی از عادت‌های نادرست به‌شدت دشوار است؛ اما اگر عادتی جدید کسب کنیم سرانجام جایگزین عادت پیشین می‌شود
flora
اینترنت در کنار مزایای بی‌شمار، تأثیر منفی بر روابط می‌گذارد. هم زوج‌ها را از یکدیگر دور می‌کند و هم باعث می‌شود از اسرار زندگی دیگران یا «آنچه در ظاهر برای ما به نمایش می‌گذارند» باخبر شویم. افراد مقایسه می‌کنند و این کار ویرانگر است. ازدواج بدون این تأثیرهای منفی بسیار ساده‌تر است.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
مردان به پیغام‌های غیرکلامی واکنش بیشتری نشان می‌دهند، زیرا آن را به‌خوبی درک می‌کنند. این زبان خودشان است.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
کارنیژ می‌نویسد: «سه‌چهارم افرادی که می‌بینید گرسنه و تشنه همدلی شما هستند؛ خواسته‌شان را برآورده کنید، عاشقتان خواهند شد.»
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
در بخش پیش درباره ماهیت عشق صحبت کردیم، حال باید آن را بیشتر بررسی کنیم. شاهزاده‌ای خوش‌اندام و خوش‌پوش سوار بر اسب سفید آمده است، درآمدی بالا دارد و معجزه‌آسا اهل نوشیدن و قمار نیست. خودش را به‌کلی از یاد برده است و دوست دارد وقت خود را کنار همسر و فرزندانش سپری کند و ظرف و لباس بشوید. چنین مردی وجود ندارد. (اگر هم وجود داشته باشد ازدواج کرده است.)
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
یک مرد امرونهی‌های همسر خود را بی‌احترامی تلقی می‌کند. به گمان او همسرش باور نمی‌کند که او بتواند از پس این کارها برآید؛ بیایید روراست باشیم، واقعاً هم باور ندارید. به همین دلیل است که به او دستور می‌دهید. نتیجه این است که رابطه‌تان از حالت تعادل خارج می‌شود. او به نشانه احترام به شما دستور نمی‌دهد و شما هم جبران نمی‌کنید، ازاین‌رو به‌مرور زمان زندگی‌تان فرسوده می‌شود و چیزی از آن باقی نمی‌ماند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
می‌توانیم این رقص دونفره را مثل بازی شطرنج در نظر بگیریم. در این بازی شاه مهم‌ترین و درعین‌حال ضعیف‌ترین مهره است. به هر سمت فقط می‌تواند یک خانه حرکت کند، یک خانه به جلو، یک خانه به عقب، یک خانه به طرفین و یک خانه اُریب؛ ولی ملکه یا وزیر قدرتمندترین مهره است. می‌تواند در تمام جهت‌ها، جلو، عقب، طرفین و اُریب، حرکت کند و حرکاتش بر حرکات شاه تأثیر می‌گذارد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸

حجم

۱۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان