دانلود و خرید کتاب نورگیر دیوید هر ترجمه آراز بارسقیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نورگیر اثر دیوید  هر

کتاب نورگیر

نویسنده:دیوید هر
انتشارات:یکشنبه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نورگیر

نمایشنامه نورگیر نوشته دیوید هر نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر انگلیسی است. این کتاب توسط آزار بارسقیان ترجمه شده و انتشارات یکشنبه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نورگیر

نورگیر یکی از بهترین نمایشنامه‌های انگلیسی است که با فقط سه شخصیت تا پایان شما را با خود همراه می‌کند. کایرا و ادوارد با هم آشنا می‌شوند و در این آشنایی خودشان را به هم معرفی می‌کنند. روایت نمایشنامه تا پایان با ریتم تند پیش می‌رود.

خواندن نمایشنامه نورگیر را به چه کسانی را پیشنهاد می‌کنیم

این اثر را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات نمایشی پیشنهاد می‌کنیم

در بخشی از این نمایشنامه می‌خوانیم

«دوباره اتاق روشن می‌شود. تو آشپزخانه بساط تهیه سس اسپاگتی پهن است؛ پیاز و سیر و فلفل قرمزی که هنوز خُرد نشده‌اند. روز میز خانه، کتاب‌های بچه‌مدرسه‌ای‌ها ولو هستند تا برای امروز عصر خوانده شوند. تا لحظه‌ای می‌گذرد صدای زنگ در می‌آید. بعد دوباره صدا می‌آید و صدای کایرا را می‌شنویم که از حمام بیرون می‌آید.

کایرا: [ از بیرون صحنه ]گندت بزنن! [ در حالی که به اتاق می‌آید حوله‌ای بزرگ دور خودش می‌بنند. خیس است. زنگ‌ در ممتدتر زده می‌شود ]ای بابا! کیه؟ [ به آشپزخانه می‌رود و از تنها پنجره‌ای که به خیابان دید دارد بیرون را تماشا می‌کند. بی‌اراده و بدون فکر عکس‌العمل نشان می‌دهد ]وای خدای من! گندت بزنن! برو پی کارت. [ دوباره زنگ می‌زنند. کایرا هم پنجره را باز می‌کند و صدا می‌زند ]یه دقیقه وایستا تا کلیدو بندازم».

نظرات کاربران

pourya2011
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

بدترین و شلخته‌ترین ترجمه‌ای که امکانش هست باشه، معنی جملات رو باید حدس زد و داستان رو جلو برد وگرنه امکان ناپذیره. تعداد جملات غلط از لحاظ ترجمه و حتی دستورزبان بیشتر از جملات درسته.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۹ صفحه

حجم

۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۹ صفحه

قیمت:
۲۴,۹۰۰
تومان