دانلود و خرید کتاب لبخندی برای سوفیا محمدرضا مرزوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب لبخندی برای سوفیا

کتاب لبخندی برای سوفیا نوشته محمدرضا مرزوقی یک داستان بلند نوجوان است که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی د منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

خواندن کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

درباره کتاب لبخندی برای سوفیا

این کتاب یک رمان نوجوان است. داستان در دوره جنگ جهانی دوم روایت می شود. زمانی که درگیری بین انگلیس و آلمان بالا گرفت و افراد مجبور به ترک شهر و زندگیشاد شدند. 

نظرات کاربران

کاربر ۱۳۸۳۰۸۹
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

داستان در دوران جنگ جهانی دوم می‌گذرد و روایت مهاجران لهستانی است که به اردوگاه های کار اجباری سیبری فرستاده شده بودند و حالا از مرزهای شمالی وارد ایران می‌شوند. برای بزرگسال هم قشنگ است

کتابخوان
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

کتاب بسیار قشنگی بود ترکیبی از ژانر های مختلف به دوستان دیگر توصیه می کنم

نسترن؛
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

آثار این نویسنده ساختار ساده اما دلنشینی دارن و خوندن کتاب هاشون حس خوبی میده و "لبخندی برای سوفیا" هم از همین دسته داستان هاست!راجع به لهستانی هایی هست که میان ایران و میخوان از شمال برن تهران ولی توی

- بیشتر
Dorsa
۱۳۹۹/۰۵/۳۱

یه جاهایی دلم برای لهستانی ها میسوخت.بیچاره ها خیلی سختی کشیدن تا به اینجا برسن.کتاب خوبی بود فقط کاش نویسنده میگفت شخصیت های اصلی کتاب چند سالشونه.

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۰۴

داستان فوق العاده بود .... حتما بخونید. لبخندی برای سوفیا» داستانی تاریخی درباره ی وضعیت تبعیدی های لهستانی در جنگ جهانی اول و دوم است. پیش از جنگ جهانی دوم، آلمان هیتلری و اتحاد جماهیر شوروی به زمامداری استالین که دوست و

- بیشتر
『تی‌تی :)♡』
۱۴۰۰/۰۸/۳۰

در یک کلام... دلنشین 🌱🖇

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

واقعا عالی بهترین کتاب الکترونیکی که خوندم 💜❤💜❤💜❤💜 واقعا 1000000 ستاره هم براش کمه 😍😉😍😉😍😉😍

N-a-r-g-e-s1386
۱۴۰۰/۰۸/۲۹

فوق العاده قشنگ برای نوجوانان

کتابخوار
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

خیلی قشنگ بود البته قبلا خونده بودم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان