دانلود و خرید کتاب ابزار فانی؛ جلد اول (شهر استخوان‌ها ـ بخش دوم) کاسندرا کلر ترجمه سعیده کاظمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابزار فانی؛ جلد اول (شهر استخوان‌ها ـ بخش دوم) اثر کاسندرا کلر

کتاب ابزار فانی؛ جلد اول (شهر استخوان‌ها ـ بخش دوم)

نویسنده:کاسندرا کلر
انتشارات:نشر ویدا
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ابزار فانی؛ جلد اول (شهر استخوان‌ها ـ بخش دوم)

کتاب ابزار فانی؛ جلد اول (شهر استخوان‌ها ـ بخش دوم) نوشته کاساندرا کلر است که سعیده کاظمیان آن را به فارسی ترجمه کرده است. 

ماجرای کتاب ابزار فانی؛ جلد اول (شهر استخوان‌ها ـ بخش دوم) داستانی هول‌انگیز و عجیب از کسی است که دیگر نمی‌تواند به زندگی عادی برگردد.

درباره کتاب ابزار فانی؛ جلد اول (شهر استخوان‌ها ـ بخش دوم)

کلاری نوجوان پانزده ساله در موزه پاندمونیوم در حال تماشا است که اتفاقی عجیب می‌افتد. سه نوجوان با بدن‌های خالکوبی شده و سلاح‌های ترسناک به یک نفر حمله می‌کنند و او را می‌کشند. کلاری در حالی که ترسیده می‌خواهد به پلیس گزارش بدهد اما جسد غیب می‌شود. او در این حال متوجه می‌شود کسانی که دیده است شکارچیان سایه هستند که با شیاطین و نیروهای تاریک مبارزه می‌کنند. او با یک فرشته به نام جیس آشنا می‌شود و برای او تعریف می‌کند که از دست شیطان فرار کرده است. هیچ نوجوان معمولی‌ای نمی‌تواند از شیطان فرار کند همه به دنبال راز کلاری هستند....

کتاب ابزار فانی؛ جلد اول (شهر استخوان‌ها ـ بخش دوم) سرشار از هیجان و اتفاقات عجیب است که خواننده را تا انتها با خودش همراه می‌کند. دنیای شیاطین و فرشتگان اجازه تصویرسازی و رشد خلاقیت را به خواننده می‌دهد. و نوجوانان را از لذت مطالعه‌ی یک فانتزی خوب و قوی سرشار می‌کند.

خواندن کتاب ابزار فانی؛ جلد اول (شهر استخوان‌ها ـ بخش دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب ابزار فانی؛ جلد اول (شهر استخوان‌ها ـ بخش دوم) را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های پر از هیجان و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی کاسندار کلر

کاسندرا کلر که نام اصلی‌اش جودث روملت است، در ۲۷ ژوئیه ۱۹۷۳ در یک خانواده‌ی آمریکایی در تهران به دنیا آمد. او دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در شهرها و کشورهای مختلفی مثل سوئیس، انگلیس و فرانسه گذارند. و حالا زمانش را در لس‌آنجلس، کالیفرنیا و نیویورک می‌گذارند. کاسندرا کلر برای مجلات مقاله می‌نویسد. اما داستان‌های فانتزی و علمی تخیلی او با عنوان ابزار فانی در دنیا خیلی سر و صدا به پا کرد و او را مشهور کرد. 


  

نظرات کاربران

fat
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

ممنونم ممنونم که ویدا رو اوردین فقط لطفا آذرباد و باژ رو هم بیارید

Elaheh
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

داستان کتاب جذاب و جالبه و کسانی که به کتابهای فانتزی علاقه دارن رو راضی میکنه به نظر من. ترجمه کتاب خیلی خوبه و به این دلیل که متن پی دی اف هست و نه ای بوک (که البته یه کم

- بیشتر
&Mona&
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

فوق العاده بود. واقعا از خوندنش لذت بردم. توصیفات و تشبیه هایی که نویسنده استفاده کرده بود، واقعا شگفت انگیز بودند انگار با کلمات جادو کرده بود. فقط یه چیزی، این چرا تموممممم شد؟!😭😭😭 یه پایان خیلی خوب،... و تموم شد رفت پی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان