دانلود و خرید کتاب واگویه‌های سید سیداحمد قشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واگویه‌های سید اثر سیداحمد قشمی

کتاب واگویه‌های سید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب واگویه‌های سید

کتاب واگویه‌های سید نوشته سید احمد قشمی است. سیداحمد قشمی آزاده‌ای است که سال‌ها مقاومت و ایستادگی را در غربت زندگی کرد و لحظه‌های تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشت و در این کتاب روایت کرده است.

درباره کتاب واگویه‌های سید

کتاب «واگویه‌های سید» که به قلم سیداحمد قشمی آزاده‌ای از دیار همدان به نگارش درآمده است، با صداقت در بازگویی وقایع و اتفاقات، در اختیار خوانندگان و علاقه‌مندان عرصه دفاع مقدس قرار می‌گیرد. این خاطرات در سه بخش: «روزهای سرد و خاکستری، روزهای‌آفتابی و روزهای غربت و دیوار» خاطرات کودکی، روزهای انقلاب، مبارزه و پیوستن به سپاه همدان، جنگ و دو سال از دوران ده‌ساله اسارت ایشان را در برمی‌گیرد. که در همه آن‌ها واقعیت‌ها و حقایق مانند مکان، زمان و اشخاصی که نام برده می‌شوند، در جای خود قرار دارد.

خواندن کتاب واگویه‌های سید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خاطرات جنگ و اسارت پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب واگویه‌های سید

شرایط وحشتناک زندان مخوف ابوغریب، همراه با بازجویی‌ها و ضرب و شتم‌ها ادامه داشت؛ مصیبت دیگر ما مصاحبه‌های رادیو- تلویزیونی هم بود. در زمان مصاحبه بیشتر بچه کر و لال و بی‌سواد و بی‌خبر از همه چیز می‌شدند و این موضوع عصبانیت عراقی‌ها را چند برابر می‌کرد. سخنان جالبی از بچه‌ها می‌شنیدم که می‌گفتند که ما به جبهه آمدیم که خود را فدای اسلام و انقلاب کنیم و شهید شویم، اما لیاقت پیدا نکردیم. حالا هم فرقی نکرده و در انتظار شهادت هستیم. دریغ از حتی یک لحظه بی‌وفایی یاران امام (ره). آنجا، پایداری و مقاومت و ایستادگی از سوی فرزندان امام که هر لحظه مرگ را جلوی چشمشان می‌دیدند و در انتظار شهادت در راه خدا بودند، معنای واقعی می‌یافت. دفاع از اسلام، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام (ره)، زمان و مکان نمی‌شناسد. در این راه، کوچک و بزرگ بودن مفهوم ندارد. مقام و منصب بی‌معناست. بنابراین، رمز پایداری این بود که در هر زمان و مکان و شرایطی، اسلام ناب و انقلاب الهی امام جانانه دفاع کنی و همهٔ سختی‌ها و مرارت‌ها و شکنجه‌ها را حتی در حصار ظلمانی و تاریک صدام به جان بخری و بر این پایداری افتخار کنی. به مصداق فرمایش مولا علی (ع) که می‌فرماید: «لا یعدُم الصّبور الظّفر و اَن طالَ بِهِ الزّمان.» انسان صابر و شکیبا هیچگاه پیروزی را از دست نمی‌دهد، هر چند زمان آن طولانی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۵۳۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۴۰۰
تومان